Morty70 Skrevet 13. mai #1 Skrevet 13. mai Føler du noe negativt eller er det greit? Kanskje det er tenning?
AnonymBruker Skrevet 13. mai #2 Skrevet 13. mai Kommer an på tidspunktet hva jeg gjør. Har jeg selv lyst ender det i sex istedenfor gjerne. Har jeg ikke lyst på sex selv akkurat da så varierer det om jeg bare sier kos deg videre du eller tilbyr han en hånd og gjerne lar han sprute på meg. Det er ikke negativt ladet at han koser seg uansett setting i vårt forhold. Anonymkode: 57350...42f 2 2
Bamseklemmer Skrevet 13. mai #3 Skrevet 13. mai Hvordan reagerer du hvis du overrasker din partner under onani? Jeg prøver å ikke forstyrre henne.. men jeg tenner på godlyder, så jeg blir nok stående å klemme litt på lisskar`n🥰 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai #4 Skrevet 13. mai Jeg elsker det!! Og da blir det fort en deilig bj for han eller ett strippeshow om det er det han vil ha Noen ganger setter jeg meg på fjeset hans også, så han kan nyte den deilige våte fitta mi mens han runker Anonymkode: 01bdf...3e6 1 3
Blåsippa Skrevet 13. mai #5 Skrevet 13. mai Hadde sagt "jasså, er det håndarbeid på timeplanen 😉". Deretter hadde jeg gått inn i rollen som slem lærerinne. Neida, joda, neida. 4 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai #6 Skrevet 13. mai Morty70 skrev (2 timer siden): Føler du noe negativt eller er det greit? Kanskje det er tenning? Sier bare «sorry» og går ut. Samme har han gjort de få gangene han har kommet uforventet på meg også. Nei. Jeg føler ikke noe negativt. Onani er naturlig. Anonymkode: 0fd90...d54 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai #7 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Hilsen Mann...? Anonymkode: 8f9d8...360 Dessverre kvinne du... Men for all del, vi kan jo ikke like sex vi 😄 Anonymkode: 01bdf...3e6 3
AnonymBruker Skrevet 13. mai #8 Skrevet 13. mai Det har aldri skjedd i løpet av de årene vi har vært sammen. Ser ikke for meg hvilken setting det skulle vært i heller. Hvorfor onanere når partner er tilgjengelig? Vi har sex 1-2 ganger for dag. Kanskje vi ikke har spesielt behov for å onanere 🤷🏼♀️ Anonymkode: 60d76...cfa 1 1
Morty70 Skrevet 13. mai Forfatter #9 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Dessverre kvinne du... Men for all del, vi kan jo ikke like sex vi 😄 Anonymkode: 01bdf...3e6 ?
Morty70 Skrevet 13. mai Forfatter #10 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det har aldri skjedd i løpet av de årene vi har vært sammen. Ser ikke for meg hvilken setting det skulle vært i heller. Hvorfor onanere når partner er tilgjengelig? Vi har sex 1-2 ganger for dag. Kanskje vi ikke har spesielt behov for å onanere 🤷🏼♀️ Anonymkode: 60d76...cfa Det er jo et sundt forhold med åpenhet, godt å høre 👍
AnonymBruker Skrevet 13. mai #11 Skrevet 13. mai Morty70 skrev (27 minutter siden): ? Ser du kommentaren jeg svarte? Anonymkode: 01bdf...3e6
AnonymBruker Skrevet 13. mai #12 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hvorfor onanere når partner er tilgjengelig? Anonymkode: 60d76...cfa Fordi det hender jeg (vi) vil onanere. Hjelper ikke meg med en tilgjengelig partner når det jeg vil er å onanere. Når jeg vil onanere så betyr ikke det at jeg vil ha sex. Samme andre veien. Når jeg vil ha sex med partneren, så hjelper det ikke at jeg kan onanere. Anonymkode: 0fd90...d54
AnonymBruker Skrevet 13. mai #13 Skrevet 13. mai Hadde satt meg mellom beina hans og kikket bedende på han... Anonymkode: 798e9...88c
AnonymBruker Skrevet 13. mai #14 Skrevet 13. mai Morty70 skrev (1 time siden): Det er jo et sundt forhold med åpenhet, godt å høre 👍 Er du sarkastisk eller? Anonymkode: 60d76...cfa
AnonymBruker Skrevet 13. mai #15 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi det hender jeg (vi) vil onanere. Hjelper ikke meg med en tilgjengelig partner når det jeg vil er å onanere. Når jeg vil onanere så betyr ikke det at jeg vil ha sex. Samme andre veien. Når jeg vil ha sex med partneren, så hjelper det ikke at jeg kan onanere. Anonymkode: 0fd90...d54 Deg om det. Jeg har ingen behov for å onanere. Mannen min tilfredsstiller meg seksuelt og jeg får orgasmer i flertall når vi har sex (som er daglig). Jeg elsker å bli slikket og sugd på puppene samtidig som jeg blir penetrert eller fingret. Den jobben får ikke jeg til på egenhånd på et behagelig vis. Absolutt ingenting med onanering er bedre enn sex med han jeg elsker. Han sier runking er nedtur og vil ha sex med meg. Og det har vi. Begge tar initiativ, begge vil, begge nyter, begge vil tilfredsstille den andre, begge får orgasme. Onani er rett og slitt ikke noe spesielt for noen av oss. Vi er 40+ og har onanert plenty hittil i livet. Foretrekker sex med hverandre. Anonymkode: 60d76...cfa 3
Langline Skrevet 13. mai #16 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Deg om det. Jeg har ingen behov for å onanere. Mannen min tilfredsstiller meg seksuelt og jeg får orgasmer i flertall når vi har sex (som er daglig). Jeg elsker å bli slikket og sugd på puppene samtidig som jeg blir penetrert eller fingret. Den jobben får ikke jeg til på egenhånd på et behagelig vis. Absolutt ingenting med onanering er bedre enn sex med han jeg elsker. Han sier runking er nedtur og vil ha sex med meg. Og det har vi. Begge tar initiativ, begge vil, begge nyter, begge vil tilfredsstille den andre, begge får orgasme. Onani er rett og slitt ikke noe spesielt for noen av oss. Vi er 40+ og har onanert plenty hittil i livet. Foretrekker sex med hverandre. Anonymkode: 60d76...cfa Jeg spør om han vil ha hjelp eller fullføre alene - det siste skjer sjelden😊 Jeg har god tilgang på partnere og har ofte sex med de. Likevel liker jeg å onanere alene også, enten bare med womanizer, eller med womanizer og buttplug med masse glid på..
Morty70 Skrevet 13. mai Forfatter #17 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du sarkastisk eller? Anonymkode: 60d76...cfa Nei, på ingen måte!
AnonymBruker Skrevet 13. mai #18 Skrevet 13. mai Langline skrev (6 minutter siden): Jeg spør om han vil ha hjelp eller fullføre alene - det siste skjer sjelden😊 Jeg har god tilgang på partnere og har ofte sex med de. Likevel liker jeg å onanere alene også, enten bare med womanizer, eller med womanizer og buttplug med masse glid på.. Skjønner, du mangler kjærligheten og den emosjonelle nærheten man kun opplever i den trygge og intime romantiske relasjonen. Det fysiske får du sikkert tilfredsstilt her og der med partnerene. Det er fint, men forstår godt du da trenger onani i tillegg. Anonymkode: 60d76...cfa 1 1
Langline Skrevet 13. mai #19 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Skjønner, du mangler kjærligheten og den emosjonelle nærheten man kun opplever i den trygge og intime romantiske relasjonen. Det fysiske får du sikkert tilfredsstilt her og der med partnerene. Det er fint, men forstår godt du da trenger onani i tillegg. Anonymkode: 60d76...cfa Oppfattet du min kommentar som en kritikk av deg? Ditt lille forsøk på å analysere mitt følelsesliv tyder på at du følte deg angrepet? Det var det ikke ment som. Vi er forskjellig skrudd sammen og bør kunne ha aksept for det. 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai #20 Skrevet 13. mai Det har vel bare skjedd to-tre ganger på de 20 årene vi har vært sammen. Sier bare "åja, ok" og går ut igjen. Tenker ikke noe over det, har ikke ramlet meg inn å tenke noe negativt om onanering. Anonymkode: 8fe5e...050 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå