AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:15 #1 Del Skrevet tirsdag kl 15:15 Har en samboer som i alle år har hatt 8-16 jobb. Nylig byttet til turnus. 13-23 ene uka. 05.30-14.30 andre uka. Føler jeg mistet kjæresten min over natta siden jeg plutselig er så mye alene. Føler meg tullete som kjenner på dette her og lurer på hvordan det faktisk blir over tid med parforholdet. Noen med erfaring? Anonymkode: 08845...ea5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:31 #2 Del Skrevet tirsdag kl 15:31 Jeg syntes det var fantastisk da min mann jobbet turnus. Han jobbet kveldsvakt/nattevakt med syv dager på og syv dager av, da. Når han jobbet så så jeg ham jo knapt. Da kunne jeg gjøre avtaler med venninner og nyte masse alenetid. Og så, når han hadde friuke, så hadde vi masse tid sammen. Da prioriterte jeg ham. Det ble ja takk, begge deler. Anonymkode: 54cf3...94e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:40 #3 Del Skrevet tirsdag kl 15:40 Her jobber begge turnus. Han på døgn, og jeg hovedsakelig natt. Blir en del alenetid. Man lærer å nyte det. Mer kjedelig for ham, siden jeg ligger hjemme å sover på dagtid. Men det funker, det er en vanesak. Begge trives godt på jobben. Anonymkode: bb68d...656 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:20 #4 Del Skrevet tirsdag kl 16:20 Min jobber syvdelt i helsevesenet. Og jeg har reisejobb. Men også muligheten til å flekse en del. Vi må bare se over hvordan uka/måneden blir. Er gode på å bruke kalendere, og ta en fot i bakken hver søndag. Da vet vi hvem som må dra lasset hjemme, vi planlegger oppgaver, vi setter av tid til kvalitetstid sammen, vi prioriterer hva som bør gjøres når vi er alene, og så videre. Føler egentlig vi har det mye bedre, med fokus på hverandre når det først er satt av tid, en om vi begge skulle levd i hamsterhjulet med 8-16 hver dag. Anonymkode: c808e...fbe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:38 #5 Del Skrevet tirsdag kl 17:38 Mannen min jobber turnus. Syntes det er fantastisk. Det er mye han gjør dagene han er hjemme fra jobb på dagtid. Bikkja er turet, ukeshandling tas, vasker klær, forberede middag noen ganger, leverte sent i barnehage da unga var små osv osv osv. Rett og slett veldig praktisk. Anonymkode: 31ff2...fd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:03 #6 Del Skrevet tirsdag kl 19:03 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mannen min jobber turnus. Syntes det er fantastisk. Det er mye han gjør dagene han er hjemme fra jobb på dagtid. Bikkja er turet, ukeshandling tas, vasker klær, forberede middag noen ganger, leverte sent i barnehage da unga var små osv osv osv. Rett og slett veldig praktisk. Anonymkode: 31ff2...fd0 Ikke sant. Slikt er jo først et problem når man sløver bort all tiden mens den andre jobber. Og først begynner å ta unna i hus, trener, møter venner, når man kan ha familietid sammen. Det at vi jobber om hverandre slik gjør nesten at vi har mer kvalitetstid sammen, da vi prioriterer å ta unna egne ting, og plikter, da vi uansett er alene. Anonymkode: c808e...fbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:06 #7 Del Skrevet tirsdag kl 19:06 Samboeren min jobber turnus på havet, og det er helt fantastisk! Digger alenetiden, og det er godt å kjenne på savn. Anonymkode: 75a39...fee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:08 #8 Del Skrevet tirsdag kl 19:08 Mannen min har alltid jobbet turnus. 1 uke av og 1 på. Funker fint😌 Anonymkode: b49d2...c91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:08 #9 Del Skrevet tirsdag kl 19:08 Jeg hater turnus. Ble umulig for oss å fortsette sånn etter vi fikk barn. Mannen måtte søke på alt tilgjengelig med kontortid og fikk det heldigvis Anonymkode: 930be...172 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:12 #10 Del Skrevet tirsdag kl 19:12 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Samboeren min jobber turnus på havet, og det er helt fantastisk! Digger alenetiden, og det er godt å kjenne på savn. Anonymkode: 75a39...fee Samme her og helt enig! Elsker alenetiden, men det er så deilig når han kommer hjem! Anonymkode: 8c892...dcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå