AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:46 #21 Skrevet mandag kl 15:46 Når det føles riktig. Har aldri gjort noen av delene på første date (trenger å bli litt kjent først), men har skjedd på 2. Som oftest har det blitt et kyss på 2. eller 3. date, og sex på 4.-5. date. Anonymkode: 4d29b...3a0
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 09:30 #22 Skrevet onsdag kl 09:30 Rosa Gnom skrev (På 16.6.2025 den 14.05): Alltid lurt på hvordan noen kan si feks at de venter minst til 3 date før ett kyss eller ligg. Har man ingen følelser? Alt er bare mekanisk og rart? 0 impulsivitet? Syntes dette hørtes så merkelig ut. For min egen del, så har dette vært noe som er umulig å planlegge. Ting bare skjer hvis kjemien er rett. Det er ikke noe jeg klarer å styre selv, ei heller de jeg har vært på dates med. Om vi har hatt sex første eller tredje date har liksom ikke betydd så mye. Jeg har ingen følelser for en kvinne jeg akkurat har møtt. Hvor skulle de rukket å komme fra? Og nei, jeg finnes ikke impulsiv. Ikke at jeg analyserer heller, men ingenting jeg gjør er tilfeldig. Gjør jeg noe så mener jeg det. Kunne sikkert kyssa på andre date i teorien, men i praksis har det ikke skjedd før date tre. Så er jeg sånn skrudd sammen at kyss gjør at jeg automatisk får sterkere følelser, så fra kyss til sex trenger det egentlig ikke gå noe mer tid. Jeg er såpass sjenert at første kyss er utfordrende, men så fort den grensa er brutt er jeg 100% komfortabel. Anonymkode: 0904a...393
Majer Skrevet onsdag kl 09:34 #23 Skrevet onsdag kl 09:34 Spørs hva jeg et ute etter. To av jomfruene jeg har møtt hadde jeg sex med på første møte. Det samme gjelder et par andre. Men skal jeg ha kjæreste forventer jeg jo at vi venter, men ikke lenger enn hun har ventet med sine tidligere partnere. Jeg kan fint vente i flere måneder om vi skal bli sammen
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:27 #24 Skrevet onsdag kl 11:27 Kysse kan jeg fint gjøre relativt raskt. Men jeg ligger før det jeg har møtt vedkommende en god del ganger. Anonymkode: 2b480...525
Rosa Gnom Skrevet onsdag kl 11:27 #25 Skrevet onsdag kl 11:27 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har ingen følelser for en kvinne jeg akkurat har møtt. Hvor skulle de rukket å komme fra? Og nei, jeg finnes ikke impulsiv. Ikke at jeg analyserer heller, men ingenting jeg gjør er tilfeldig. Gjør jeg noe så mener jeg det. Kunne sikkert kyssa på andre date i teorien, men i praksis har det ikke skjedd før date tre. Så er jeg sånn skrudd sammen at kyss gjør at jeg automatisk får sterkere følelser, så fra kyss til sex trenger det egentlig ikke gå noe mer tid. Jeg er såpass sjenert at første kyss er utfordrende, men så fort den grensa er brutt er jeg 100% komfortabel. Anonymkode: 0904a...393 Teoretisk sett så er jeg nok helt enig. For min egen del så har jeg aldri klart å planlegge spontanitet. Selv er jeg ikke veldig spontan,men har datet kvinner som er det. Ei date tok bare tak i ansiktet mitt,gav meg ett kyss og sa hadet. Dette var på slutten av første date. Umulig å planlegge slikt.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:59 #26 Skrevet onsdag kl 21:59 Lett kysss første date. Ligging etter man er enige om forhold. Anonymkode: 28161...a2b
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:09 #27 Skrevet onsdag kl 22:09 Om man dater så mange at man har endt om med regler på sånt bør man kanskje bare holde seg singel. Vi lå sammen 10 min etter vi møttes første gang. Funka veldig bra det. Anonymkode: cbe49...05a
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:17 #28 Skrevet onsdag kl 22:17 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Lett kysss første date. Ligging etter man er enige om forhold. Anonymkode: 28161...a2b Det hadde jeg sett på som utpressing. Anonymkode: 9cd4b...441
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:37 #29 Skrevet onsdag kl 22:37 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det hadde jeg sett på som utpressing. Anonymkode: 9cd4b...441 For min del hadde det motsatte blitt sett på som utpressing og utnytting. Ingen bør sex med noen som ikke er interessert i annet enn å tømme seg, om man selv ønsker noe mer. Anonymkode: 28161...a2b 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:52 #30 Skrevet onsdag kl 22:52 Jeg trenger mer en seksuelle tiltrekning for å ønske sex med noen. Jeg trenger å bli kjent med personen, føle en større trygghet og forpliktelse. Er ikke interessert i å ha masse ons eller sex på 1 til 3 date. Det er noe jeg personlig ikke får noe ut av. Mange menn vil ha damer med lav body count men forventer sex på første date selv. Det henger ikke helt sammen. Anonymkode: c07b6...b0f 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #31 Skrevet 3 timer siden Kyss på date 2 senest Anonymkode: 002b0...0b1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #32 Skrevet 3 timer siden Hvis første date ikke ender i et lite kyss i alle fall, ville jeg nok vurdert det som mislykket. Ligger sjelden på første date, unntaket er hun som i dag er min kone Anonymkode: 11c26...4be
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #33 Skrevet 3 timer siden Variert ekstremt. Noen ganger har jeg gjort det på første date, andre ganger har jeg hatt kontakt med personen i over 1 år før noe som helst fysisk skjer. Hvor langt er et tau liksom? Anonymkode: e0465...45c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå