AnonymBruker Skrevet 13. mai #2 Skrevet 13. mai Gjerne begge på første. Ligger hun ikke med meg på første/andre date forsvinner vanligvis interessen min ganske fort. Anonymkode: 32f2a...842 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai #3 Skrevet 13. mai Når det føles riktig. Mellom 1-5. Blitt forhold med de jeg vil. Anonymkode: 271a1...26b 4
AnonymBruker Skrevet 13. mai #4 Skrevet 13. mai Helst på første date. Tar ikke meg langt tid å finne ut om jeg er interessert, og liker heller ikke usikkerhet over lang tid. Holder jo ut en stund da, men jeg må føle meg attraktiv, og oppleve at det er bevegelse i ting. Anonymkode: cf5fd...24a 2
Mardina Skrevet 13. mai #5 Skrevet 13. mai Som en annen skrev lenger opp; når det føles riktig. Jeg kysset og hadde sex på 2 date. Vi ble enige om det og det føltes riktig for oss. Har hatt 3 dater etter det, hvor det har blitt kyss og sex. Når jeg møtte han sist nå, så var det første han gjorde gi meg ett kyss 🥰 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai #6 Skrevet 13. mai Kyss skal skje på første date helst. Ligge kan vente noen dates til. Anonymkode: 85a03...023
AnonymBruker Skrevet 13. mai #7 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Kyss skal skje på første date helst. Ligge kan vente noen dates til. Anonymkode: 85a03...023 Riktig ! Helst til 3 date. Anonymkode: 02605...0b6
Mardina Skrevet 13. mai #8 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Kyss skal skje på første date helst. Ligge kan vente noen dates til. Anonymkode: 85a03...023 Skal skje? 🤔 Det kommer vel helt ann på kjemi og hvor man møtes på første date. Jeg traff han jeg dater ved en park, hvor vi gikk en tur. Tror han hadde sett rart på meg og lurt på hva jeg drev med om jeg hadde kysset han ved aller første møte 😳 Kyss og sex mener jeg er forbeholdt når man etterhvert blir bedre kjent 😊 11
AnonymBruker Skrevet 13. mai #10 Skrevet 13. mai Vært på 3 dates nå uten kyss, så ja noen er veldig slow! Anonymkode: 1f5b2...540
AnonymBruker Skrevet 13. mai #11 Skrevet 13. mai Når det føles riktig og det skal aldri bli på nummer 1, for jeg er var og alt annet enn naiv. Har lyst på et godt liv med en hel ved av en hjerne i en mann, en sånn klarer å vente. Anonymkode: 65635...252 3
AnonymBruker Skrevet 13. mai #12 Skrevet 13. mai I lå med cirka halvparten på første date. De jeg ikke lå med jysset jeg heller ikke. Glad i å gi klemmer da. Det får alle jeg treffer på. Anonymkode: d01e6...fab
AnonymBruker Skrevet 15. juni #14 Skrevet 15. juni Kysse kan jeg godt på første date. Ligge, rundt 3.-4. date hvis vi fortsatt går overens. Anonymkode: 69f87...ab0
AnonymBruker Skrevet 15. juni #15 Skrevet 15. juni Det der er veldig ulikt fra person til person. Jeg er dame, og tok initiativ til ligg på 3. date. Vi ble sammen da, men i ettertid spøkte han med meg at det gikk litt raskt. For min del er det viktig å finne ut om den seksuelle kjemien stemmer, så gjerne etter 3. eller 4. date Anonymkode: 750e8...3b4 2
Blått Skrevet 16. juni #16 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (På 13.5.2025 den 17.12): Hva tenker dere? Anonymkode: 217d0...503 Som mange andre sier, når det føles riktig. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni #17 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (På 13.5.2025 den 17.12): Hva tenker dere? Anonymkode: 217d0...503 Er jeg veldig tiltrukket så skjer det på første😅 Jeg er i forhold med han nå så det gikk fint. Anonymkode: 333e2...aca
AnonymBruker Skrevet 16. juni #18 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (17 timer siden): Kysse kan jeg godt på første date. Ligge, rundt 3.-4. date hvis vi fortsatt går overens. Anonymkode: 69f87...ab0 Hvorfor vil du kysse fremmede? Anonymkode: 47990...ded 2
Rosa Gnom Skrevet 16. juni #19 Skrevet 16. juni Alltid lurt på hvordan noen kan si feks at de venter minst til 3 date før ett kyss eller ligg. Har man ingen følelser? Alt er bare mekanisk og rart? 0 impulsivitet? Syntes dette hørtes så merkelig ut. For min egen del, så har dette vært noe som er umulig å planlegge. Ting bare skjer hvis kjemien er rett. Det er ikke noe jeg klarer å styre selv, ei heller de jeg har vært på dates med. Om vi har hatt sex første eller tredje date har liksom ikke betydd så mye. 5
AnonymBruker Skrevet 16. juni #20 Skrevet 16. juni Jeg kyssa og lå sammen med den flotteste KG-dama på vårt første møte. 🥰 Anonymkode: 408ea...aac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå