lion.) Skrevet 13. mai #1 Skrevet 13. mai (endret) Se på han. hvordan han har utviklet seg og jobber videre på. Se på henne. hvordan hun har fått til så mye og forsetter å prøve. Se på han. hvordan han har tenkt og valgt og forsetter å gjør det han alltid gjør. Se på henne. hvordan hun har funnet ut av ting og forsetter å lære. Se på han. hvordan han har nådd sine mål og forsetter med å så det han grodde. Se på henne. hvordan hun overvunnet hindringene og forsetter med å se på ting. Se på han. hvordan han setter grenser og jobber med sitt beste og forsetter med arbeidet. Se på meg. hvordan jeg har gitt opp og stoppet å håpe på noe bedre. jeg skulle bare ha forsatte. Se på meg. hvordan jeg går lengre og lengre ned på trappen uten å kikke opp en eneste gang. Se på meg. Se på dem. meg var ikke så forskjellig eller lik dem. meg er forsatt ikke så forskjellig eller lik dem. meg er ikke lenger glad i meg. Se på meg. hvordan jeg angrer og forsetter å gå der meg ikke vil. Se på meg. hvordan jeg ser på dem og forsetter å drømme. Endret 13. mai av lion.) 2
Saima Skrevet 13. mai #3 Skrevet 13. mai lion.) skrev (4 timer siden): Se på meg. hvordan jeg ser på dem og forsetter å drømme. Drømmer skaper håp, og håp skaper fremtid.
veronica<3 Skrevet 14. mai #4 Skrevet 14. mai Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. veronica<3, mod.
Anbefalte innlegg