Gjest Gjesta Skrevet 16. mars 2006 #41 Skrevet 16. mars 2006 den eneste avataren som har "plaget" meg er *M* ` (tror jeg) med den dansende Spidermanfyren........ Og eneste grunner til at den plager meg er at jeg blir så fasinert at jeg blir sittende å se på den i stedet for å skirve det jeg hadde tenkt... For meg må folk ha det de vil
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #42 Skrevet 16. mars 2006 Lillebille sin er fæl, synes jeg. Veldig slitsom med de dansende bena.
Cathie Skrevet 16. mars 2006 #43 Skrevet 16. mars 2006 Jeg syns min er slitsom i FF, men ellers så bryr jeg meg fint lite om avatarer...
Daria Skrevet 17. mars 2006 #44 Skrevet 17. mars 2006 Det har jeg aldri irritert meg over. Det eneste "forstyrrende" med dem kan være at jeg blir så fascinert at jeg blir sittende og se på avataren i stedet for å lese innlegget...
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2006 #45 Skrevet 17. mars 2006 Det er fint at dere ikke irriterer dere over beveglige avatarer, men de kan faktisk i ekstreme tilfeller utløse epileptiske anfall. Og da mener jeg de veldig som skifter veldig rask, eller er blinkende. Jeg synes det er bekymringsfullt at internett utvikler seg på en slik måte at tilslutt blir enkelte grupper utestengt pga fare for å utløse anfall. Jeg synes selv det er litt iriiterende, men ikke noe jeg irriterer meg voldsomt over. Jeg misliker alt av bevegelse og lyd på interenett som man ikke setter i gang selv. Og så er jeg altså bekymret med tanke på dem som har eplielpsi. Det er jo noe dere brukere kunne vurdert å tenke over også?
BMD Skrevet 17. mars 2006 #46 Skrevet 17. mars 2006 Men det finnes andre som har et engasjement for dette så det er vel bare å respektere det kanskje? Jeg er så enig med trådstarter, fordi det virker forstyrrende og støyende (som jeg jo sa over her også..) Nå er det selvfølgelig også en god del av oss som synes animerte avatarer kan være fine og morsomme og bringer oss glede. Jeg blir glad av å se en artig, animert avatar og for meg ville det være synd om de ble forbudt.
LilleBille Skrevet 17. mars 2006 #47 Skrevet 17. mars 2006 Er det sånne som min dere sikter til?? ← Eller min
Gjest 2324 Skrevet 17. mars 2006 #48 Skrevet 17. mars 2006 Bryr meg i grunn lite om avatarene til brukerene her inne. Hadde sikkert hatt en animert en selv, om jeg fant en som var fin og ikke opptatt!
LilleBille Skrevet 17. mars 2006 #49 Skrevet 17. mars 2006 Lillebille sin er fæl, synes jeg. Veldig slitsom med de dansende bena. ← Men den er nå "meg" likevel - og noen savnet den tom da jeg byttet for en stund siden.
Gjest Cosette Skrevet 17. mars 2006 #50 Skrevet 17. mars 2006 Jeg prøvde å finne en avatar som er litt bevegelig, - og like mye sofagris..
Gjest Binna Skrevet 17. mars 2006 #51 Skrevet 17. mars 2006 (endret) Det har jeg ikke tenkt over.. Hva med litt "spraking"? Endret 17. mars 2006 av hæxa
LilleBille Skrevet 17. mars 2006 #52 Skrevet 17. mars 2006 Synes den er festlig jeg. Og ungene ler seg ihjel ← :bukke:
Gjest gjest1 Skrevet 18. mars 2006 #55 Skrevet 18. mars 2006 Tja...eller man skal ha et ganske tomt og overfladisk hode for ikke å legge merke til de blinkende og bevegelige avatarene og reklamene. Folk er forskjellige og det hjelper ikke å sette oåå overraskende ansiktsuttrykk. Folk har ulike terskler for hva som oppfattes som støy. Det blir vel litt drøyt av deg å trekek konklusjoner ut fra det på hvordan folk faktisk har det inne i hodene sine, som om ditt var mer normalt enn andres. ← Jeg sier ikke at hodet mitt er mer "normalt" - men det inneholder ikke mye unødvendig støy. Jeg vet at innvendig støy gjør terskelen for utvendig støy lavere, sånn er det bare - det er ikke noe jeg har funnet på. Og jeg skal love deg at jeg er verken tom eller overfladisk.
Brunhilde Skrevet 18. mars 2006 #56 Skrevet 18. mars 2006 (endret) Jøss. Du setter deg bare ned og plukker ut ting du skal irritere deg og ikke irritere deg over? Hvis du er så heldig, håpre jeg at du ikke har valgt å irritere deg over noe. Jeg misunner deg. ← Det er da ikke noe å misunne. Det er noe du kan trene på selv også! Og nei, jeg irriterer med ikke over så veldig mange ting, men noen er det! Endret 18. mars 2006 av Brunhilde
Gjest Gjesta Skrevet 18. mars 2006 #57 Skrevet 18. mars 2006 Jeg sier ikke at hodet mitt er mer "normalt" - men det inneholder ikke mye unødvendig støy. Jeg vet at innvendig støy gjør terskelen for utvendig støy lavere, sånn er det bare - det er ikke noe jeg har funnet på. Og jeg skal love deg at jeg er verken tom eller overfladisk. ← Takk for kloke ord, enkle, men godt forklarende For øvrig syns jeg det hadde vært verre om avatarene lagde lyd enn om de blinka.
Mossa Skrevet 18. mars 2006 #58 Skrevet 18. mars 2006 Nå har jo jeg en animert avatar, så det sier seg selv hva jeg synes om den saken. Men jeg valgte bevisst en som ikke flashet så alt for mye, for slike synes til og med jeg kan være litt støyende...og det tar oppmerksomheten min vekk fra det jeg egenlig skal gjøre; nemlig skrive/lese innlegg!
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2006 #59 Skrevet 18. mars 2006 Men jeg valgte bevisst en som ikke flashet så alt for mye, for slike synes til og med jeg kan være litt støyende...og det tar oppmerksomheten min vekk fra det jeg egenlig skal gjøre; nemlig skrive/lese innlegg! ← Nåja. Jeg legger alltid merke til denne damen som kommer mot meg med stor trutmunn. Men på en positiv måte. Overse den gjør jeg ikke.
Mossa Skrevet 18. mars 2006 #60 Skrevet 18. mars 2006 Nåja. Jeg legger alltid merke til denne damen som kommer mot meg med stor trutmunn. Men på en positiv måte. Overse den gjør jeg ikke. ← Det er jo for å forsøke å smigre meg innpå folk her inne serru!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå