Gå til innhold

Animerte avatarer

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Man må ha et ganske kraftig kaos og høyt støynivå innvendig i hodet sitt hvis en animert avatar kan kreere så voldsomt støy at man ikke fikser å lese innlegg skrevet av avatareieren.... :overrasket:

Legger ikke merke til avatarene til folk i det hele tatt jeg stort sett når jeg leser innleggene, så jeg må bevisst kaste et blikk bortpå for å se hvem som skriver hvis det er et innlegg som fenger/irriterer mer enn andre.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Er det sånne som min dere sikter til??

:hoho:

Synes den er søt jeg. Både din og den krabbende babyen til lilletroll. Så var det noen som hadde noen nydelige blå sommerfugler en gang. Jeg legger merke til avatarene fordi jeg synes det er morsomt å se hva folk har funnet på.

Skrevet

De fleste animerte avatarer her er helt ok, men det finnes selvfølgelig grenser. Det bør hver enkelt prøve å være bevisst på, synes nå jeg.

Jeg fjerna min gamle fordi jeg så at den kunne bli litt vel slitsom. Jeg ble iallfall svimmel selv av den til tider.

Går det ikke an å stoppe animasjoner selv i de fleste nettlesere, forresten?

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg liker iallfall min :sjarmor:

Sånn generelt så gidder jeg ikke å bry meg.

Noen liker ikke visse typer avatar.

Noen liker ikke lange signaturer.

Noen liker ikke bilder i signaturer.

Jeg legger merke til avatarer som jeg synes er fine på en eller annen måte.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har aldri tenkt over det.

Det plager meg heller ikke.

Skrevet

Samme for meg, har skrudd av i browser'n.

Eller, vent nå litt. I og med at jeg har skrudd det av, betyr jo det at jeg ikke liker det.

Så da er det jo ikke det samme for meg :ler:

Skrevet

synes det er helt greit jeg. noen er mer slitsomme enn andre, de som går skikkelig fort.

Gjest Gjest
Skrevet
Man må ha et ganske kraftig kaos og høyt støynivå innvendig i hodet sitt hvis en animert avatar kan kreere så voldsomt støy at man ikke fikser å lese innlegg skrevet av avatareieren.... :overrasket:

Tja...eller man skal ha et ganske tomt og overfladisk hode for ikke å legge merke til de blinkende og bevegelige avatarene og reklamene.

Folk er forskjellige og det hjelper ikke å sette oåå overraskende ansiktsuttrykk. Folk har ulike terskler for hva som oppfattes som støy.

Det blir vel litt drøyt av deg å trekek konklusjoner ut fra det på hvordan folk faktisk har det inne i hodene sine, som om ditt var mer normalt enn andres.

Skrevet

Har aldri plaget meg.

Gjest Gjest
Skrevet

De aller fleste er helt ok, og kan være fine. De som blinker for hver eneste frame, gjerne ved å skifte mellom grelle farger, er slitsomme, men det er vel ikke så mange av

dem? Har ingen problemer med noen av de som har deltatt i tråden her i hvert fall.

Synes det er mer slitsomt når det er en tråd med mye og lese og tretti latter-smileys :ler: strødd utover hele sida, egentlig, selv om jeg i utgangspunktet liker den smileyen.

Gjest Gjest
Skrevet

Mulig, men det er nå bare sånn det er for noen. Hvorfor tror du "adblock" er den mest populære plugin'en i Firefox? (Firefox er en browser, slik som Internet Explorer, for de som ikke vet det).

Skrevet (endret)
Good for you!

Men det finnes andre som har et engasjement for dette så det er vel bare å respektere det kanskje?

Jeg er så enig med trådstarter, fordi det virker forstyrrende og støyende (som jeg jo sa over her også..)

Hvor har jeg sagt noe annet ?

Jeg bryr meg fint lite om hva andre mener om animerte, blinkende og hoppende avatarer.

For min del er det ikke et problem, og her ble det spurt om man var for eller mot.

Derav mitt svar: I don't care ;)

Endret av Abr@xas
Gjest Bodillen
Skrevet

Synes animerte avatere er helt greit, men jeg må innrømme at de som det er veldig mye blinking og bevegelse i kan virke litt forstyrrende. Persille, llilletroll og moka sine er helt greie.

Når jeg tenker meg om, så er det faktisk sånn at jeg skroller forbi de mest slitsomme avatarene, og dermed ikke leser innlegget skikkelig bestandig. Men innlegget er som regel viktigere enn avataren uansett...

Skrevet

Har overhodet ikke vurdert å plassere animerte avatarer i boksen over ting det er verd å ergre seg over.

Skrevet

Oida! Da er vel min skikkelig ille skjønner jeg. :sjenert:

Det hadde jeg faktisk ikke tenkt på.

Nå har jo også pulverheksa stjælt min avatar, så nå er vi to!...

Gjest Gjest
Skrevet
Har overhodet ikke vurdert å plassere animerte avatarer i boksen over ting det er verd å ergre seg over.

Jøss. Du setter deg bare ned og plukker ut ting du skal irritere deg og ikke irritere deg over? Hvis du er så heldig, håpre jeg at du ikke har valgt å irritere deg over noe. Jeg misunner deg.

Skrevet

Jeg er ikke fan av animerte avatarer og skjønner godt at noen oppfatter disse som irriterende selv om jeg ikke plages nevneverdig. Det er jo faktisk støy som trekker til seg oppmerksomhet, noen ganger kan det virke som om det er en konkurranse om å syns best, litt som å ROPE.

Gjest Gjest
Skrevet

Den avataren jeg har lagt mest merke til er den nydelige avataren til Senorita. Og Mysans ganske spesielle avatar. De må ikke nødvendigvis bevege seg for at jeg skal se dem. Da synes jeg det er mer kjedelig at flere har helt like. Så lett å bli forvirret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...