Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg pleier å gå på do før jeg dusjer, men ja det har skjedd at jeg har tisset i dusjen 😅 tiss er ikke verre enn når jeg har født og renselsen er på topp de første dagene 🥴 

Anonymkode: 24472...96e

Når du fødte regner jeg med du var på et sykehus med rutiner for renhold/desinfisering både i dusj og av sluk/rør. 

Anonymkode: ed2d9...8d8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Når du fødte regner jeg med du var på et sykehus med rutiner for renhold/desinfisering både i dusj og av sluk/rør. 

Anonymkode: ed2d9...8d8

Tror du renselsen er over på de 1-2 døgnene gjennomsnittet er på barsel du? 😂

Veldig godt å få ta seg en dusj når man er barselkvinne og jeg kommer 100% til å dusje i min egen dusj etter jeg har født neste gang og, uavhengig av om noen på kg synes det er ekkelt med kvinner som har født. Og du, ingen dør om det blir med noen dråper urin i det sluket heller ;) 

Anonymkode: 76c59...e00

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja lukten henger igjen 🤢. Tipper beboerne selv ikke lukter det for de har på samme måte som røykere blitt vant med den. Men det har altså en karakteristisk lukt som ikke går bort selv om dusjen vaskes jevnlig. Husker fortsatt da jeg første gangen skjønte hva den ubehagelige stikkende lukten hos bestemte bekjente var. Ble ganske sjokkert. Etter det vet jeg, dessverre vil jeg nesten si, hvem grisene i min omgangskrets er. Badet kan se rent ut, men det stinker altså og beboerne er ekle. 

Når det er sagt har jeg selv tisset i dusjen. Unntakstilstand etter fødsel med mange sting og sluttet selvfølgelig når jeg kunne tisse normalt igjen. Jeg ser poenget med å spare på vannet, men det er virkelig ikke vært det 

Anonymkode: 7c6f5...cc0

Nei, lukta henger ikke igjen…

Anonymkode: 891af...99e

• Liker 2
Skrevet

Har du ikke sluk i dusjen? 

Anonymkode: 07171...730

Blir ikke du våt på føttene når du dusjer?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Isambard skrev (6 minutter siden):

Blir ikke du våt på føttene når du dusjer?

God dag mann økseskaft. 

AnonymBruker
Skrevet

Alle i familien din har jo vært inni deg.

Fantastisk😂😂😂

Anonymkode: 40509...696

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det gjør jeg. Til de som sier det er ekkelt: urin er betraktelig renere enn det vannet som skyller av kropp og hår mens en dusjer. Man sparer også mange liter vann når man tisser i dusjen istedenfor å tisse først på toalettet, trekke ned i do og deretter gå i dusjen.

Anonymkode: e3e60...46f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

ja det gjør jeg. får en skikkelig trang til å tisse når jeg spyler på penishodet. 🙊😂

Anonymkode: edff3...cf5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

God dag mann økseskaft. 

Du forsto ikke? Selv om man har et godt renset sluk så vil føttene dine stå i vann og urin før det går ned i sluket. Det går ikke direkte fra tissen din til sluket. På samme måte som det ikke går direkte fra dusjhodet til sluket. Du blir våt på veien.

Klarere nå? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Isambard skrev (4 timer siden):

Du tisser på det samme gulvet som du står på. Jeg vet ikke hva du tror skjer.

Det har ikke noe med logikk å gjøre. Du kan jo prøve å rasjonalisere at noen snyter seg i kjøttsuppa. Det er ufarlig så lenge det blir kokt. Det blir veldig tynnet ut. Du kan ikke smake det.

Godt vi er enige i det, da.

Jeg skal ikke slikke baderomsgulvet.

Anonymkode: 09dcb...bbc

AnonymBruker
Skrevet

Nei, lukta henger ikke igjen…

Jo det gjør. Mulig nesen din ikke oppfatter det men mange andre gjør. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jo det gjør. Mulig nesen din ikke oppfatter det men mange andre gjør. 

Nei, det gjør ikke det. Hvordan skulle urinen sette seg fast i flisene når det er rennende vann og såpe hele veien, og man skyller av dusjen etter hver dusj…?

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.5.2025 den 15.43):

Nei! Det stinker!

Anonymkode: 23344...c89

Drikk mer vann. 

Anonymkode: 7cb90...2c1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Gratis skrev (20 timer siden):

Det blir ikke reint av rennende vann, det er ikke reint i dassen etter at du har pissa der heller,
men dassen brukes vel ikke til fotbad? 

Tror mange bruker såpe når de dusjer. 

Anonymkode: 7cb90...2c1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg har ikke lyst til å vasse i eget tiss. 

Anonymkode: 2703e...996

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.5.2025 den 15.30):

Jeg gjør ikke det. Det tar meg 2 sekunder å gå på do før jeg går i dusjen. 

Jeg vokste opp med å få god hygiene og folkeskikk inn fra foreldrene mine. Det er ekkelt å tisse i en dusj man deler med 5 andre. Da jeg flyttet ut for meg selv så startet jeg ikke med å tisse i dusjen bare fordi jeg kan. For som sagt, det tar 2 sekunder å gå på do før man går i dusjen. Så nei, jeg tisser ikke i dusjen.

Har gjort det en gang da jeg hoppet i dusjen i hui og hast og det var helt for jævlig ekkelt. Er som å fise i dusjen, noe bare man bare gjør én gang for å si det sånn. All lukt blir forsterket og det stinket urin og jeg følte meg skitten. 

Anonymkode: 4e729...cf6

Klarer du ikke å sikte på sluket? 

Tisser alltid i dusjen, og har alltid gjort det. 

Anonymkode: 46628...7de

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde en rørlegger på besøk som satt opp nytt dusjkabinett for meg. Han fortalte meg hvor mye griseri det er rundt🤮. Det blir lukt . De fleste har toalett lett ved dusjen. Hvor lat er det mulig å bli.

Anonymkode: 2557e...cc9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Nei, det gjør ikke det. Hvordan skulle urinen sette seg fast i flisene når det er rennende vann og såpe hele veien, og man skyller av dusjen etter hver dusj…?

Fugene er fulle av små hull og sprekker hvor urinen setter seg. Fliser er ofte heller ikke vanntette men gir mulighet for fukt og urin kan trenge ned. Hadde ikke fliser og fuger vært permeable  hadde vi ikke trengt membran på badet. Hjelper ikke med litt overfladisk skylling etterpå nei. Gammel urin i fuger og sprekker lukter. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hadde en rørlegger på besøk som satt opp nytt dusjkabinett for meg. Han fortalte meg hvor mye griseri det er rundt🤮. Det blir lukt . De fleste har toalett lett ved dusjen. Hvor lat er det mulig å bli.

Anonymkode: 2557e...cc9

Hvordan vet rørleggeren at griseriet kommer fra urin?🫠

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Fugene er fulle av små hull og sprekker hvor urinen setter seg. Fliser er ofte heller ikke vanntette men gir mulighet for fukt og urin kan trenge ned. Hadde ikke fliser og fuger vært permeable  hadde vi ikke trengt membran på badet. Hjelper ikke med litt overfladisk skylling etterpå nei. Gammel urin i fuger og sprekker lukter. 

Du bruker ikke såpe på kroppen altså?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tisser aldri i dusjen. Folk kan snakke om sluk og vann så mye de vil, trykket i dusjen er ikke det samme som når man spyler ned i do, og det vil begynne å lukte etter hvert dersom man gjør det ofte, eller flere i samme husstand gjør det. 

Anonymkode: 2101c...aad

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...