Gå til innhold

Tisse i dusjen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det ikke, men mannen gjør det.

Anonymkode: 6e24c...f63

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Nei! Jeg kan med en gang lukte om noen har tisset i dusjen! Det blir vel sittende i fugene. Selv om vannet renner så hjelper ikke det. Tiss på do. 

Anonymkode: 23344...c89

Er det forskjell på om det er dusjkabinett eller dusjing rett på fliser? Kan du lukte om noen har tisset i et dusjkabinett også?

Anonymkode: 6e24c...f63

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis du blir stående i en dam av tiss bør du 1. fikse sluket og 2. slå på vannet...

Anonymkode: 09dcb...bbc

Du tisser på det samme gulvet som du står på. Jeg vet ikke hva du tror skjer.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Et par desiliter tiss vs 150 liter vann og såpe... Det er det ikke spesielt logisk å bli kvalm av.  

Anonymkode: 09dcb...bbc

Det har ikke noe med logikk å gjøre. Du kan jo prøve å rasjonalisere at noen snyter seg i kjøttsuppa. Det er ufarlig så lenge det blir kokt. Det blir veldig tynnet ut. Du kan ikke smake det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Absolutt ikke.

Lukker også alltid doskåla før jeg trekker opp, spesielt etter nummer to. Har heller ikke tannbørstene på servanten.

Trodde dette var helt vanlig, men tydeligvis ikke.

Anonymkode: 53656...c3a

Folk må seriøst slutte å tro at å lukke dolokket utgjør noen forskjell.

Anonymkode: 40509...696

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

🤮🤮🤮 

Har nesten ikke ord!! Gjør folk virkelig dette? 
Blir helt kvalm og uvell av tanken 🤢 

Anonymkode: f195d...b83

Intet å kave seg opp over. Dusjpissing er helt ok.

Anonymkode: 40509...696

• Liker 1
Skrevet

Dere som ikke tisser i dusjen, vasker dere ikke rumpa i dusjen da? Same shit spør du meg.

eller enda værre, hva f gjør dere om dere eller barna skulle hatt et diaré uhell i buksa? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Isambard skrev (11 timer siden):

Nei, det kunne ikke falt meg inn. Hvorfor skulle jeg ønske å stå i en dam av piss?

Har du ikke sluk i dusjen? 

Anonymkode: 07171...730

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tisser alltid i dusjen, og har gjort det så lenge jeg kan huske. Det bare kommer automatisk når jeg begynner å dusje meg. 

Lukker også dolokket når jeg trekker ned by the way, og har ikke fuger/fliser på badet. Perfekt hell i sluket og lukter aldri tiss. 

Anonymkode: 9c025...3bf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle man ikke tisse i privat dusj? 

Anonymkode: 891af...99e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Teit spørsmål, jeg vet det...

Men er det vanlig at voksne folk tisser i dusjen? 

Jeg ble obs på at voksne folk i større grad enn jeg kunne forestilt meg urinerer i dusjen, da en bekjent sa at hun gjorde det. At hun ikke så på det som ekkelt eller unormalt. Jeg har alltid sett på det som kjempeekkelt og aldri gjort det før nå nylig. 

Jeg begynte med det etter at jeg fikk en seksuell oppvåkning der kroppen min gjør rare ting. Så for å være renest mulig har jeg begynt å tisse i dusjen også. Dette er ikke et spørsmål angående sex, derfor skriver jeg det ikke der. Det var bare en bisetning egentlig.

Spørsmålet mitt er bare: Er det flere voksne her som tisser i dusjen? Hvorfor det? Og hvis ikke, hvorfor ikke? 

Anonymkode: 0a37e...e0b

Aldri falt meg inn, vi er 5 i familien så syntes det er ekkelt om jeg skulle tisse i dusjen når det andre som bruker den etter meg. Tisse gjør jeg på do😅

Anonymkode: 9ac1d...e9e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Aldri falt meg inn, vi er 5 i familien så syntes det er ekkelt om jeg skulle tisse i dusjen når det andre som bruker den etter meg. Tisse gjør jeg på do😅

Alle i familien din har jo vært inni deg.

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Selvfølgelig tisser man i dusjen hvis man føler for det.

Man skyller ned i sluket og vasker seg med rent vann (både her og der). Jeg ser ikke noe urenslig eller ekkelt i det. Urin er dessuten en ganske steril væske.

Jeg blir forbauset når så mange synes det er ekkelt. Samtidig får vi vite på forumet at puling i rompa og urinering på partner er ganske OK. Gjerne det også for dem som måtte like det, så lenge jeg får tisse i fred i dusjen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Alle i familien din har jo vært inni deg.

Nå handlet dette om å tisse i dusjen -ikke å ha gått gravid eller hatt sex. Ingen her i familien som har samtykket til at mamma tisser i dusjen. 

AnonymBruker
Skrevet

Dusjen er innglassert, med kun en åpning øverst. Toalettet står "åpent" i rommet. Ergo er det mer hygienisk av meg å tisse i dusjen.

Anonymkode: 32ada...322

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tisser i dusjen dersom jeg glemte å gå på do først. Står ikke der i vannstrålen og holder  meg, jeg gidder heller ikke hoppe ut av dusjen for å gå på do, og gå tilbake igjen. Har dusjkabinett, da. Ville muligens vurdert annerledes om jeg dusjet på flisgulv.

Anonymkode: 7be7b...7fa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Nei! Jeg kan med en gang lukte om noen har tisset i dusjen! Det blir vel sittende i fugene. Selv om vannet renner så hjelper ikke det. Tiss på do. 

Anonymkode: 23344...c89

Ja lukten henger igjen 🤢. Tipper beboerne selv ikke lukter det for de har på samme måte som røykere blitt vant med den. Men det har altså en karakteristisk lukt som ikke går bort selv om dusjen vaskes jevnlig. Husker fortsatt da jeg første gangen skjønte hva den ubehagelige stikkende lukten hos bestemte bekjente var. Ble ganske sjokkert. Etter det vet jeg, dessverre vil jeg nesten si, hvem grisene i min omgangskrets er. Badet kan se rent ut, men det stinker altså og beboerne er ekle. 

Når det er sagt har jeg selv tisset i dusjen. Unntakstilstand etter fødsel med mange sting og sluttet selvfølgelig når jeg kunne tisse normalt igjen. Jeg ser poenget med å spare på vannet, men det er virkelig ikke vært det 

Anonymkode: 7c6f5...cc0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

waffle stomping🤣Dagens

Anonymkode: e0abe...c9d

Tenkte også på dette! 🤣

En gang prøvde jeg å sette klyster på meg selv, hadde aldri gjort det før og visste ikke helt hva jeg gikk til. Det lakk litt ut av meg så jeg hoppet inn i dusjen for å spyle det av mens jeg ventet på effekten. Trengte ikke vente lenge, for å si det sånn og det formelt sprutet ut av meg der jeg stod I dusjen. Hele alt tømte seg. Jeg vasket og spilte det jeg var god for.... og så rant det OPP igjen ut av sluken under dusjen. Drittvær overalt. Herregud sier jeg bare.

Aldri mer klyster.

Anonymkode: fd6a8...1f8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å gå på do før jeg dusjer, men ja det har skjedd at jeg har tisset i dusjen 😅 tiss er ikke verre enn når jeg har født og renselsen er på topp de første dagene 🥴 

Anonymkode: 24472...96e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Teit spørsmål, jeg vet det...

Men er det vanlig at voksne folk tisser i dusjen? 

Jeg ble obs på at voksne folk i større grad enn jeg kunne forestilt meg urinerer i dusjen, da en bekjent sa at hun gjorde det. At hun ikke så på det som ekkelt eller unormalt. Jeg har alltid sett på det som kjempeekkelt og aldri gjort det før nå nylig. 

Jeg begynte med det etter at jeg fikk en seksuell oppvåkning der kroppen min gjør rare ting. Så for å være renest mulig har jeg begynt å tisse i dusjen også. Dette er ikke et spørsmål angående sex, derfor skriver jeg det ikke der. Det var bare en bisetning egentlig.

Spørsmålet mitt er bare: Er det flere voksne her som tisser i dusjen? Hvorfor det? Og hvis ikke, hvorfor ikke? 

Anonymkode: 0a37e...e0b

Er det noen som har fått dilla på avfallsstoffer ut av kroppen i det siste på dette underforumet? 

Man tømmer blære og tarm i toalettet, det er det toaletter er beregnet til. At der er både sluk og vann er uten nevneverdig betydning. 

Anonymkode: ed2d9...8d8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...