Gå til innhold

Tisse i dusjen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

🤮🤮🤮 

Har nesten ikke ord!! Gjør folk virkelig dette? 
Blir helt kvalm og uvell av tanken 🤢 

Anonymkode: f195d...b83

• Liker 5
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er jo toalett rett ved siden av...

Anonymkode: 54cbc...bfd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei! Det stinker!

Anonymkode: 23344...c89

Da er du dehydrert:p 

Anonymkode: 1c595...e7d

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Å tisse i dusjen er generelt ikke uhygenisk, så lenge det gjøres på en fornuftig måte:

Fordeler:

• Urin fra friske personer er vanligvis steril.
  • Vannet fra dusjen skyller det bort umiddelbart, slik at det ikke blir liggende igjen.
  • Noen mener det kan være miljøvennlig siden man sparer et toalettspyling (3–6 liter vann per gang).

Men:

• Det kan være ubehagelig eller uhygienisk hvis flere deler dusjen og ikke vet om det.
  • Hvis man har urinveisinfeksjon eller sykdom, kan det være mer bakterier i urinen.
  • Over tid kan det sette lukt hvis det ikke skylles godt.

Konklusjon: For de fleste er det helt greit å tisse i dusjen så lenge man dusjer alene, skyller godt og holder dusjen ren.

Chatgpt

Anonymkode: 862aa...a84

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

https://www.dagsavisen.no/nyheter/innenriks/2022/10/19/er-det-uhygienisk-a-tisse-i-dusjen/#:~:text=Uenige om hygiene,er det sterilt%2C skriver de.

Det er ho en uendelig diskusjon. Ekkelt synes noen, helt normalt mener andre. Uhygienisk, besparende på vannet …

Det er for og i mot grunner for det ene og det andre.

Jeg gjør det ikke. Men har jo også forstått at det egentlig kan være relativt vanlig.

Dog håper jeg at folk flest ikke driver med «waffle stomping». Tiss en en ting, men 💩 hører hjemme i do 😅

Anonymkode: c4472...a22

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

https://www.dagsavisen.no/nyheter/innenriks/2022/10/19/er-det-uhygienisk-a-tisse-i-dusjen/#:~:text=Uenige om hygiene,er det sterilt%2C skriver de.

Det er ho en uendelig diskusjon. Ekkelt synes noen, helt normalt mener andre. Uhygienisk, besparende på vannet …

Det er for og i mot grunner for det ene og det andre.

Jeg gjør det ikke. Men har jo også forstått at det egentlig kan være relativt vanlig.

Dog håper jeg at folk flest ikke driver med «waffle stomping». Tiss en en ting, men 💩 hører hjemme i do 😅

waffle stomping🤣Dagens

Anonymkode: e0abe...c9d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

waffle stomping🤣Dagens

Anonymkode: e0abe...c9d

Det er en Reddit greie 😅 

AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg alltid gjort🤭 Gjør det med en gang jeg starter å dusje sånn at mest mulig vann renner etterpå. 

Anonymkode: cd174...aba

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

🤮🤮🤮 

Helt vilt å lese så mange innlegg fra folk som pisser i dysjen. Minner meg om en krakilsk George i en Seinfeld-episode. Bæsjer dere i dusjen også?

Anonymkode: 454fb...82b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I gamle Egypt pusset de tennene med urin 😊

Anonymkode: 82066...ba0

AnonymBruker
Skrevet

Nei, liker ikke å tisse i dusjen, gjør det alltid på do før jeg dusjer.

Anonymkode: 3a31c...80c

• Liker 1
Skrevet

Jeg tisser ikke i dusjen. Det er som regel et toalett i rommet som jeg kan bruke før jeg går i dusjen. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort det i begge svangerskapene pga fremfall og problemer med å tømme meg helt. Er derfor godt å få tisset skikkelig ferdig en gang i blant stående i dusjen med varmt vann.

Utover det er det ingen vane jeg har. Tidligere syntes jeg det var sykt ekkelt, men etter å ha «måttet» av medisinske grunner ser jeg nytten og hverken jeg eller dusjen har luktet etter disse nødvendige dusj-tissingene.

Anonymkode: 76c59...e00

AnonymBruker
Skrevet

Tisser før jeg dusjer, men det har hent jeg har glemt det og behovet har meld seg mens jeg er under dusjen. Går ikke ut av dusjen da. Kan ikke se at det er så uhygienisk, når det uansett renner blod i sluken i mensen uken. 

Anonymkode: 9e86d...9e7

Skrevet

Det blir ikke reint av rennende vann, det er ikke reint i dassen etter at du har pissa der heller,
men dassen brukes vel ikke til fotbad? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Gratis skrev (2 timer siden):

Det blir ikke reint av rennende vann, det er ikke reint i dassen etter at du har pissa der heller,
men dassen brukes vel ikke til fotbad? 

Hvis du dusjer uten å bruke såpe er det jo en litt annen sak, ja.

Anonymkode: 3d232...264

• Liker 2
Skrevet

Nei, det kunne ikke falt meg inn. Hvorfor skulle jeg ønske å stå i en dam av piss?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det gjør jeg.

Anonymkode: b77f6...1b1

AnonymBruker
Skrevet
Isambard skrev (9 timer siden):

Nei, det kunne ikke falt meg inn. Hvorfor skulle jeg ønske å stå i en dam av piss?

Hvis du blir stående i en dam av tiss bør du 1. fikse sluket og 2. slå på vannet...

Anonymkode: 09dcb...bbc

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

🤮🤮🤮 

Et par desiliter tiss vs 150 liter vann og såpe... Det er det ikke spesielt logisk å bli kvalm av.  

Anonymkode: 09dcb...bbc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...