Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Teit spørsmål, jeg vet det...

Men er det vanlig at voksne folk tisser i dusjen? 

Jeg ble obs på at voksne folk i større grad enn jeg kunne forestilt meg urinerer i dusjen, da en bekjent sa at hun gjorde det. At hun ikke så på det som ekkelt eller unormalt. Jeg har alltid sett på det som kjempeekkelt og aldri gjort det før nå nylig. 

Jeg begynte med det etter at jeg fikk en seksuell oppvåkning der kroppen min gjør rare ting. Så for å være renest mulig har jeg begynt å tisse i dusjen også. Dette er ikke et spørsmål angående sex, derfor skriver jeg det ikke der. Det var bare en bisetning egentlig.

Spørsmålet mitt er bare: Er det flere voksne her som tisser i dusjen? Hvorfor det? Og hvis ikke, hvorfor ikke? 

Anonymkode: 0a37e...e0b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Klart det. Det er jo både sluk og rennende vann.

Anonymkode: f3117...7e9

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg aldri har opplevd en dusj med perfekt fall. Så nei fra meg.

Anonymkode: 04f70...e14

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: 9c675...89a

• Liker 2
Skrevet (endret)

nei, syns det er urenslig og ekkelt 

Endret av monican94
  • Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke.

Lukker også alltid doskåla før jeg trekker opp, spesielt etter nummer to. Har heller ikke tannbørstene på servanten.

Trodde dette var helt vanlig, men tydeligvis ikke.

Anonymkode: 53656...c3a

• Liker 3
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Syns det er jævlig nasty. Tiss før du skal inn i dusjen. Man skal vaske seg rein der, ikke tisse som en unge

Anonymkode: fb383...c53

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Selvsagt. Det er vann og sluk. Sparer tid og sparer vann, mindre kø på toalettet. Ser ikke problemet.

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja hvis jeg føler at jeg absolutt må. Men tisser helst før dusjen

Anonymkode: c076c...b26

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg tisser i dusjen. Hvorfor? Fordi om jeg må tisse mens jeg dusjer,  så synes jeg det er unødvendig å gå ut av dusjen, sitte på do for å tisse, for å så tilbake til dusjen. Altså det vil jo uansett komme noe urin i dusjen da man ikke kan tørke seg etter doturen. 

Har aldri tisset i dusjen med morgenurin og det vil jeg si er "litt mer ekkelt". 

K34

Anonymkode: 53e81...338

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør ikke det. Det tar meg 2 sekunder å gå på do før jeg går i dusjen. 

Jeg vokste opp med å få god hygiene og folkeskikk inn fra foreldrene mine. Det er ekkelt å tisse i en dusj man deler med 5 andre. Da jeg flyttet ut for meg selv så startet jeg ikke med å tisse i dusjen bare fordi jeg kan. For som sagt, det tar 2 sekunder å gå på do før man går i dusjen. Så nei, jeg tisser ikke i dusjen.

Har gjort det en gang da jeg hoppet i dusjen i hui og hast og det var helt for jævlig ekkelt. Er som å fise i dusjen, noe bare man bare gjør én gang for å si det sånn. All lukt blir forsterket og det stinket urin og jeg følte meg skitten. 

Anonymkode: 4e729...cf6

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Joda, voksne folk tisser i dusjen de også! Det er faktisk bare tiss, og det vannes jo helt ut og havner på samme sted som det ville ellers. Det sitter nok mest i hodet at det er så ekkelt.

Anonymkode: 89904...46d

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Skal visst virke hemmende mot fotsopp å tisse i dusjen 😊

Anonymkode: 82066...ba0

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tisser som regel i toalett før dusj men det skjer noe når varmt vann treffer brystet mitt, da får jeg veldig trang til å tisse.  Er visst en  refleks som noen har.  

Anonymkode: e8b45...f8a

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Klart det. Det er jo både sluk og rennende vann.

Anonymkode: f3117...7e9

Nei! Det stinker!

Anonymkode: 23344...c89

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Joda, voksne folk tisser i dusjen de også! Det er faktisk bare tiss, og det vannes jo helt ut og havner på samme sted som det ville ellers. Det sitter nok mest i hodet at det er så ekkelt.

Anonymkode: 89904...46d

Nei! Jeg kan med en gang lukte om noen har tisset i dusjen! Det blir vel sittende i fugene. Selv om vannet renner så hjelper ikke det. Tiss på do. 

Anonymkode: 23344...c89

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å tisse i do før jeg dusjer, men det kommer ofte en dråpe når jeg står i dusjen likevel, det er jo en naturlig refleks når man står og slapper av i rennende vann.

Anonymkode: d1a05...c04

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Det forsvinner ned i sluket med vann og såpe. Hvis det lukter tiss på badet etterpå så må man enten være 80 år eller syk på en eller annen måte.

Anonymkode: 09dcb...bbc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skal visst virke hemmende mot fotsopp å tisse i dusjen 😊

Anonymkode: 82066...ba0

Urin har faktisk en rekke interessante bruksområder, både historisk og i moderne tid! Her er noen av de mest bemerkelsesverdige:

1. Medisinsk testing:

• Urinprøver brukes ofte i medisinske undersøkelser for å diagnostisere sykdommer som diabetes, nyresykdommer og infeksjoner.
    • Fargen og sammensetningen av urinen kan gi viktig informasjon om en persons helse.
  2. Historisk bruk:

• I middelalderen ble urin brukt til å lage såkalte "urin-hjul", som koblet fargen på urinen til spesifikke sykdommer.
    • Urin ble også brukt i garveri for å behandle skinn, da ammoniakken i urinen hjelper til med å rense og myke opp materialet.
  3. Gjødsling:

• Urin kan brukes som en naturlig gjødsel i hagebruk, da den inneholder nitrogen og andre næringsstoffer som planter trenger for vekst.
  4. Rengjøring:

• I tidligere tider ble urin brukt som et rengjøringsmiddel, spesielt for å fjerne flekker fra tekstiler, på grunn av dens ammoniakkinnhold.
  5. Kunst og kultur:

• Noen kunstnere har eksperimentert med urin i sine verk, og det har også vært brukt i tradisjonelle medisinpraksiser i forskjellige kulturer.

Anonymkode: e0abe...c9d

Skrevet (endret)

Nei, det gjør jeg aldri. Jeg tisser alltid i do og trekker ned rett FØR jeg går inn i dusjen, nettopp for å unngå en brå tissetrengthet mens jeg står i dusjen.

Endret av Million
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...