AnonymBruker Skrevet 13. mai #1 Skrevet 13. mai Ei fra vennegjengen min flytter til gran canaria snart, og meg og resten av vennegjengen vil gi henne den perfekte avskjedsgaven. Vi sliter med å finne på noe, men det må være litt dyrt og føles personlig..? Har noen erfaringer? Hun er bare 16 år. Vil at hun skal få noe som betyr noe og viser at vi har lagt penger og tanke bak det Anonymkode: 21c51...961
Haldrup Skrevet 13. mai #2 Skrevet 13. mai Hvorfor skal det være dyrt...???? Hvorfor tror du hun blir mer glad for en dyr gave en en billig gave....??? Om jeg skulle gitt en avskjedsgave hadde jeg valgt noe som minte henne på en god tid vi hadde hatt sammen, avhengig av hvilket minne eller hvilken opplevelse det var, kunne det vært en halskjede av flaske kapsler eller en liten bamse.... Men noe som fortalte en egen historie om et minne/opplevelse som vi hadde delt.. 2
sminkebord Skrevet 14. mai #3 Skrevet 14. mai Ikke kjøp noe som er tungt eller tar stor plass iallfall, for hun har jo sikkert begrenset med ting med seg. Jeg liker best å få gaver med ting jeg trenger, men når jeg tenker meg om får jo 16åringer det de trenger av foreldrene sine. Hva med smykke, øredobber eventuelt favorittparfymen(om hun har en)? Hvis ikke er det jo koselig med et album med bilder av dere sammen. Et album er ikke nødvendigvis dyrt, men det viser jo iallfall at dere har brukt tid på det. 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai #4 Skrevet 14. mai Jeg fikk et album av venninnene mine da jeg flyttet utenlands, jeg ble veldig glad 😊 Ikke masse bilder, men de hadde skrevet litt til hvert bilde. Jeg har flyttet mange ganger etter det, det er 20 år siden, men albumet er fortsatt med ❤️ Anonymkode: feb38...591 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai #5 Skrevet 14. mai Et inngravert armbånd. Med hennes kallenavn? Deres slagord/gruppenavn? Alles forbokstav ? «Luv u Nik!!» Eller matchende armbånd til alle med et symbol som snakker til dere? Og gjerne fotobok, ja. Anonymkode: 76bbc...79b 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai #6 Skrevet 14. mai Haldrup skrev (9 timer siden): Hvorfor skal det være dyrt...???? Hvorfor tror du hun blir mer glad for en dyr gave en en billig gave....??? Om jeg skulle gitt en avskjedsgave hadde jeg valgt noe som minte henne på en god tid vi hadde hatt sammen, avhengig av hvilket minne eller hvilken opplevelse det var, kunne det vært en halskjede av flaske kapsler eller en liten bamse.... Men noe som fortalte en egen historie om et minne/opplevelse som vi hadde delt.. Hvorfor skriver du med fullt av spørsmålstegn på denne måten til en som sikkert kun er rundt 16-år? Det kan jo være at "dyrt" blir som "noe ordentlig" og ikke "billig ræl".... Anonymkode: beb2e...629 1 1
Kristin70 Skrevet 14. mai #7 Skrevet 14. mai Min datter på 17 fikk et smykke og en t-skjorte med håndavtrykkene til venninnene (til nattskjorte). 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #8 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (På 14.5.2025 den 9.33): Hvorfor skriver du med fullt av spørsmålstegn på denne måten til en som sikkert kun er rundt 16-år? Det kan jo være at "dyrt" blir som "noe ordentlig" og ikke "billig ræl".... Anonymkode: beb2e...629 Ja er nettopp det😊 trenger ikke nødvendigvis å være dyrt, men noe som hvertfall har tatt tid. Å bruke penger eller bruke mye tid betyr at det ligger planlegging og innsats bak det. Anonymkode: 21c51...961
AnonymBruker Skrevet 16. mai #9 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (På 14.5.2025 den 9.33): Et inngravert armbånd. Med hennes kallenavn? Deres slagord/gruppenavn? Alles forbokstav ? «Luv u Nik!!» Eller matchende armbånd til alle med et symbol som snakker til dere? Og gjerne fotobok, ja. Anonymkode: 76bbc...79b Likte det! Mange gode svar her, takk😊 Anonymkode: 21c51...961
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå