AnonymBruker Skrevet 13. mai #1 Skrevet 13. mai Har sendt inn søknad om startlån. Vil gjerne legge til en opplysning( kommentar). Er det mulig? Anonymkode: 2e77a...1a4
AnonymBruker Skrevet 13. mai #2 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har sendt inn søknad om startlån. Vil gjerne legge til en opplysning( kommentar). Er det mulig? Anonymkode: 2e77a...1a4 Her må du nesten ta kontakt med den aktuelle kommunen for å legge ved tilleggsopplysninger, da søknaden allerede er sent. Av egenerfaring så vet jeg at det kan være skummelt, men at det likevel går veldig bra. De satte pris på at jeg kontaktet dem, og de satte raskt opp et møte hvor jeg fikk mulighet til å legge frem flere aspekter ved saken, "face-to-face". Anonymkode: cf28f...db9
AnonymBruker Skrevet 13. mai #3 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har sendt inn søknad om startlån. Vil gjerne legge til en opplysning( kommentar). Er det mulig? Anonymkode: 2e77a...1a4 Ring! Ta frem telefonen og ring….. Anonymkode: d90bf...81f 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai #4 Skrevet 13. mai Mener at jeg i etterkant av sendt søknad gikk inn på søknaden min og ettersendte ny lønnslipp (hadde gått opp endel i lønn etter at søknaden ble sendt inn) Anonymkode: 522b8...564
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå