blå Skrevet 15. mars 2006 #1 Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg jobber i en avdeling innen helse og sosial. Jobber som medarbeider der. Og jeg er helt klart ute etter noe annet. Jeg klarer ikke å se meg selv i denne bransjen mye lenger. Jeg vil ut og gjøre noe annet. Men nå fikk jeg tilbud om en jobb som vil være mye mer utfordrene i denne avdelingen. Hva gjør jeg nå. denne jobben betyr jo mer erfaring. Men jeg vil jo fremdeles ikke jobbe der mye lenger. Jeg vil helst ikke jobbe innen helse og sosial, og skal jeg da ta denne jobben for så å slutte etter et halvt år. eller skal jeg bli hvor jeg er. Må også si at jeg vil tjene like mye på denne andre jobben, kanskje til og med mindre enn nå. Men jeg vil som sagt få mer erfaring ???????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 15. mars 2006 #2 Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg tror jeg hadde tatt den nye jobben, blitt et halvt år og så begynt å søke nye jobber om jeg fortsatt ville det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesten Skrevet 15. mars 2006 #3 Del Skrevet 15. mars 2006 Ta den nye stillingen du er tilbudt. All erfaring vil jo komme godt med om du vil bort derfra helt. Ingen arbeidsgiver kan i dag forvente at folk blir værende i stillinger, folk kommer og går. Så om du finner andre stillinger mens du er i den nye, er det bare å søke i vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2006 #4 Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg ville ha søkt meg om etter andre jobber med en gang mens jeg takket ja til den nye. Ikke noe særig å satse på der, i og med at du er lie av fagområdet. Lykke til håper du finner noe du trives med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå