AnonymBruker Skrevet 13. mai #1 Skrevet 13. mai Jeg har hatt god kontakt med en potensiell tinderdate, hun foreslo å fortsette samtalen over på snap, noe jeg angret litt på siden snap for meg er veldig personlig og blir forbeholdt kun for venner og familie, eller folk jeg faktisk har møtt. Vi avtalte å møtes når været ble bedre, men det har nå gått over en uke siden jeg var i kontakt med henne siden samtalen dabba litt ut. I tillegg er det nå eksamensperiode, og jobb så det har vært ganske travelt mtp å møtes før. Sendte henne melding i går på Tinder der jeg beklaget for stillheten og foreslo date nå på fredag eller søndag, men hun har ikke svart. Har i ettertid tenkt at jeg kanskje burde ha sendt den meldingen på snap istedenfor, siden det var der vi sist chattet? Er jeg nå bare litt utålmodig og spent, eller er hun ikke særlig gira lenger? Anonymkode: 34d17...ecb
AnonymBruker Skrevet 13. mai #2 Skrevet 13. mai Om snapchat er for personlig så ligger vel problemet et annet sted. Anonymkode: fd645...063
AnonymBruker Skrevet 13. mai #3 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Vi avtalte å møtes når været ble bedre, men det har nå gått over en uke siden jeg var i kontakt med henne siden samtalen dabba litt ut. I tillegg er det nå eksamensperiode, og jobb så det har vært ganske travelt mtp å møtes før. ...så du har ikke egentlig vært så interessert. Hun har nok skjønt det og gått videre. Anonymkode: 447fd...eba 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai #5 Skrevet 13. mai Du burde sendt den meldingen på Snap tror jeg. Anonymkode: c228f...5c5
AnonymBruker Skrevet 13. mai #6 Skrevet 13. mai Litt pussig å gå tilbake til Tinder, når du først har flyttet samtalen over på Snap. Men du kan jo sende på Snap også. Får du ikke svar der, så gå videre! Anonymkode: 4d9a4...faa 5
AnonymBruker Skrevet 13. mai #7 Skrevet 13. mai Litt pussig å gå tilbake til Tinder, når du først har flyttet samtalen over på Snap. Men du kan jo sende på Snap også. Får du ikke svar der, så gå videre! Anonymkode: 4d9a4...faa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå