AnonymBruker Skrevet 13. mai 2025 #1 Skrevet 13. mai 2025 Vet noen hvordan man skifter nivå? Altså får opp eller med trykket? Det er en Karcher k4 Anonymkode: 35a06...2a9
enkefru Skrevet 13. mai 2025 #2 Skrevet 13. mai 2025 (endret) Er det ikke den runde bryteren på forsiden da? -det hjulet der man skrur på, bare...? (er en stund siden jeg brukte sånn), mener det stilles inn der... Endret 13. mai 2025 av enkefru
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2025 #3 Skrevet 13. mai 2025 enkefru skrev (3 minutter siden): Er det ikke den runde bryteren på forsiden da? -det hjulet der man skrur på, bare...? (er en stund siden jeg brukte sånn) Nei, bryteren går fint av og på. ts Anonymkode: 35a06...2a9
newman01 Skrevet 13. mai 2025 #4 Skrevet 13. mai 2025 Manualer er en spektakulær oppfinnelse. Kunne ønske flere produsenter begynte å levere manualer til produktene folk kjøper
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2025 #5 Skrevet 13. mai 2025 newman01 skrev (2 minutter siden): Manualer er en spektakulær oppfinnelse. Kunne ønske flere produsenter begynte å levere manualer til produktene folk kjøper Det er ikke den du har sirklet rundt jeg skal bruke, det er den ved siden av, nr. 21. ts Anonymkode: 35a06...2a9
newman01 Skrevet 13. mai 2025 #6 Skrevet 13. mai 2025 Du skal ikke ha trykkreduksjon på en rotodyse. Den er designet for å skrelle lakk av biler, og gnager seg ned i betong om du har litt tid.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2025 #7 Skrevet 13. mai 2025 newman01 skrev (1 minutt siden): Du skal ikke ha trykkreduksjon på en rotodyse. Den er designet for å skrelle lakk av biler, og gnager seg ned i betong om du har litt tid. Nei, den står på nivå 1 når jeg setter den på, så veldig lavt trykk… ts Anonymkode: 35a06...2a9
newman01 Skrevet 13. mai 2025 #8 Skrevet 13. mai 2025 Har du noen bilder eller noe sånt av dette? Høres nesten ut som det er noe galt et sted. Fungerer den som normalt med andre dyser? Har den blitt utsatt for frost i vinter? Den maskinen har ikke variabelt trykk i selve maskinen. Den store skruknotten på forsiden er bare for såpe. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2025 #9 Skrevet 14. mai 2025 Er ingen egen generell innstilling av trykk på K4. Som andre har påpekt er det kun regulering på enheten som er merket som nr 20 i utdraget fra manualen over. På min er den forresten litt kilen: hender at jeg må skru den "ned og opp" for å få fullt trykk igjen hvis jeg slipper opp avtrekkeren underveis i arbeidet. Irriterende, men til å leve med. Ellers synes jeg på generelt grunnlag at K4 ikke har så fantastisk trykk i seg i utgangspunktet, i alle fall hvis jeg sammenligner med høytrykk i vaskehaller. På den annen side så er det kanskje som å sammenligne epler og pærer … Anonymkode: 6f8b1...c5c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå