AnonymBruker Skrevet 13. mai #1 Skrevet 13. mai Jeg trenger ny hårføner! Den jeg har nå kostet 199kr på Europris for sikkert 100 år siden. Bruker en evighet på å tørke håret. Ser det har kommet så mange fancy hårfønere, hvilken er du fornøyd med og hvorfor? Anonymkode: b52ba...71a 1
Million Skrevet 13. mai #2 Skrevet 13. mai Jeg liker best Braun hårfønere. Må kjenne på den i butikken før jeg bestemmer meg for hvilken modell, for noen er tunge og noen er lette. Jeg orker ikke tunge fønere. Den skal tørke håret i full fart, trenger ikke masse styling-tilbehør. Men det finnes, det også, men da dyrere pris, selvsagt. Den Braun føneren jeg har nå, tror jeg må være 15 år gammel. Fungerer topp fremdeles.
AnonymBruker Skrevet 13. mai #3 Skrevet 13. mai Er fornøyd med ghd sin, men sikkert billigere som fungerer like godt. Men etter å ha kjøpt flere billige som bare holdt en kort periode gikk jeg for ghd siden jeg er godt fornøyd med rettetangene de har. Må tilføye at jeg har veldig tykt hår Anonymkode: 460a5...328
AnonymBruker Skrevet 13. mai #4 Skrevet 13. mai Million skrev (10 minutter siden): Jeg liker best Braun hårfønere. Må kjenne på den i butikken før jeg bestemmer meg for hvilken modell, for noen er tunge og noen er lette. Jeg orker ikke tunge fønere. Den skal tørke håret i full fart, trenger ikke masse styling-tilbehør. Men det finnes, det også, men da dyrere pris, selvsagt. Den Braun føneren jeg har nå, tror jeg må være 15 år gammel. Fungerer topp fremdeles. Takk for tips! Hårføneren skal ha en jobb og det er å tørke. Jeg trenger ikke masse dill jeg heller. Det burde jeg kanskje nevnt i HI TS Anonymkode: b52ba...71a
AnonymBruker Skrevet 13. mai #5 Skrevet 13. mai Føler helt ærlig at hårføner er hårføner. Noen er sikkert litt sterkere enn andre, men det er ikke så stor forskjell… Anonymkode: 7bdbc...60d 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai #6 Skrevet 13. mai Jeg har flere hårfønere fra billig til fancy, men merker at den jeg oftest tyr til er Revlon sin stylingbørste, https://www.clasohlson.com/no/Revlon-Pro-Collection-varmluftsbørste,-RVDR5222 Får både gredd, tørket og stylet, helt perfekt for meg som aldri har skjønt det med hår. Anonymkode: 12c0b...a9e
Elle Melle Skrevet 20. mai #8 Skrevet 20. mai Etter å ha hatt samme gamle slitne føneren i evigheter, fikk jeg en Laifen hårføner. Den er lett, sterk og helt super, type Dyson-kopi. Er ekstremt fornøyd med valget. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #9 Skrevet 20. mai Jeg kjøpte en Laifen for to og halvt tusen kroner etter at jeg hadde hatt en tung gammel en i 15 år(fikk den av eksen til jul). For meg var det mye penger å bruke på en føner, men elsker den! Lett å holde og håret blir fort tørt og synes stylingen blir bra. Anonymkode: 19e46...e55 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #10 Skrevet 20. mai Elle Melle skrev (4 minutter siden): Etter å ha hatt samme gamle slitne føneren i evigheter, fikk jeg en Laifen hårføner. Den er lett, sterk og helt super, type Dyson-kopi. Er ekstremt fornøyd med valget. Jeg er også veldig fornøyd med min Laifen, tørker håret fort og gir mye mindre frizz enn andre hårfønere. Anonymkode: 11d39...a45 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå