Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger ny hårføner! 

Den jeg har nå kostet 199kr på Europris for sikkert 100 år siden. Bruker en evighet på å tørke håret. Ser det har kommet så mange fancy hårfønere, hvilken er du fornøyd med og hvorfor?

Anonymkode: b52ba...71a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker best Braun hårfønere. Må kjenne på den i butikken før jeg bestemmer meg for hvilken modell, for noen er tunge og noen er lette. Jeg orker ikke tunge fønere. Den skal tørke håret i full fart, trenger ikke masse styling-tilbehør. Men det finnes, det også, men da dyrere pris, selvsagt.

Den Braun føneren jeg har nå, tror jeg må være 15 år gammel. Fungerer topp fremdeles.

AnonymBruker
Skrevet

Er fornøyd med ghd sin, men sikkert billigere som fungerer like godt. Men etter å ha kjøpt flere billige som bare holdt en kort periode gikk jeg for ghd siden jeg er godt fornøyd med rettetangene de har. Må tilføye at jeg har veldig tykt hår 

Anonymkode: 460a5...328

AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (10 minutter siden):

Jeg liker best Braun hårfønere. Må kjenne på den i butikken før jeg bestemmer meg for hvilken modell, for noen er tunge og noen er lette. Jeg orker ikke tunge fønere. Den skal tørke håret i full fart, trenger ikke masse styling-tilbehør. Men det finnes, det også, men da dyrere pris, selvsagt.

Den Braun føneren jeg har nå, tror jeg må være 15 år gammel. Fungerer topp fremdeles.

Takk for tips! Hårføneren skal ha en jobb og det er å tørke. Jeg trenger ikke masse dill jeg heller. Det burde jeg kanskje nevnt i HI :)

TS

Anonymkode: b52ba...71a

AnonymBruker
Skrevet

Føler helt ærlig at hårføner er hårføner. Noen er sikkert litt sterkere enn andre, men det er ikke så stor forskjell…

Anonymkode: 7bdbc...60d

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker godt de fra Remington. 

Skrevet

Etter å ha hatt samme gamle slitne føneren i evigheter, fikk jeg en Laifen hårføner. Den er lett, sterk og helt super, type Dyson-kopi. Er ekstremt fornøyd med valget.

image.jpeg.63be64c56127a34793ba4e60f17abe3b.jpeg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte en Laifen for to og halvt tusen kroner etter at jeg hadde hatt en tung gammel en i 15 år(fikk den av eksen til jul). 

For meg var det mye penger å bruke på en føner, men elsker den! Lett å holde og håret blir fort tørt og synes stylingen blir bra. 

Anonymkode: 19e46...e55

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Elle Melle skrev (4 minutter siden):

Etter å ha hatt samme gamle slitne føneren i evigheter, fikk jeg en Laifen hårføner. Den er lett, sterk og helt super, type Dyson-kopi. Er ekstremt fornøyd med valget.

image.jpeg.63be64c56127a34793ba4e60f17abe3b.jpeg

Jeg er også veldig fornøyd med min Laifen, tørker håret fort og gir mye mindre frizz enn andre hårfønere. 

Anonymkode: 11d39...a45

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...