AnonymBruker Skrevet 13. mai #1 Skrevet 13. mai Jeg har invitert til en liten bursdagsmarkering på torsdag. Det er helt uformelt, og jeg har egentlig invitert på kaffe og kake, men siden det blir på ettermiddagen (rett etter jobb mer eller mindre), tenkte jeg å ha bare noe enkel småmat i tillegg (vi skal spise en bedre middag på kvelden, så dette er bare tenkt som litt småmat). Trenger forslag til hva dette kan være. Det må være veldig enkelt å lage. Tenkte vårruller (take away) og småsnacks med ost og oliven. Kanskje noe godt brød i tillegg. Høres det ok ut? Anonymkode: 2f908...9fc 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai #2 Skrevet 13. mai Focaccia eller annet godt brød og aioli feks. Og kanskje litt spekeskinke? Anonymkode: daab5...a27 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai #3 Skrevet 13. mai Hadde bare dandert frukt og kjeks jeg, samt noe godt å drikke, men høres helt fint ut det du beskriver. Anonymkode: ef818...f32
AnonymBruker Skrevet 13. mai #4 Skrevet 13. mai Frukt var en god idé. Det skal jeg ta med. Anonymkode: 2f908...9fc
AnonymBruker Skrevet 13. mai #5 Skrevet 13. mai Jeg har laget bananpannekaker til noen bursdagsgjester som kom langveis fra. De metter godt fordi det er havregryn, egg og cottage cheese/gresk yoghurt. Anonymkode: 54dd9...37a 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai #6 Skrevet 13. mai Nå er det tilbud påslags og spekemat. Hva med oppskjærte vraps med snøfrisk og røykelaks. Andre halvpart spekeskinke, kremost, ruccola og balsamico. Anonymkode: 3955d...887
AnonymBruker Skrevet 13. mai #7 Skrevet 13. mai god ide! snøfrisk og laks;) men hva er "påslags" Anonymkode: ef0dd...2d1 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai #8 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): god ide! snøfrisk og laks;) men hva er "påslags" Anonymkode: ef0dd...2d1 Vedkommende mente nok å skrive "på laks" og fikk en typo. Anonymkode: cf358...77e 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai #9 Skrevet 13. mai Elsker ost og oliven, så jeg hadde blitt veldig glad for å bli servert det. Hadde servert litt spekeskinke, focaccia, aioli og kanskje pesto til også. Siden dere skal spise en bedre middag på kvelden, tenker jeg at det er nok å servere, men ta gjerne med litt vårruller som tenkt også. Det er jo også godt Anonymkode: a18e6...115
AnonymBruker Skrevet 13. mai #10 Skrevet 13. mai Et klassisk charcuterie board er perfekt for dette. Litt varianter av ost, ulik skinke, litt brød, kjeks oliven, tørket frukt. Pent dandert på en stor tre-fjøl. Anonymkode: f4177...87e
AnonymBruker Skrevet 13. mai #11 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har laget bananpannekaker til noen bursdagsgjester som kom langveis fra. De metter godt fordi det er havregryn, egg og cottage cheese/gresk yoghurt. Anonymkode: 54dd9...37a Litt dumt å spise seg mett et par timer før middag Anonymkode: dcb7a...630 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå