Gjest Gjesta Skrevet 15. mars 2006 #1 Skrevet 15. mars 2006 Vanligvis bruker hun folie, men jeg tenker som så at det kanskje blir mer "jevnt lyst" dersom vi bruker hette? Kan det stemme? Jeg vil lysne det over hele, har oppvaskvannfarget hår...
Blackjack Skrevet 15. mars 2006 #2 Skrevet 15. mars 2006 Tror desverre ditt hår er et håpløst tilfelle. Har du prøvd beis?
Blackjack Skrevet 15. mars 2006 #4 Skrevet 15. mars 2006 Har forresten igjen en del helblank listemaling fra oppussingen, sikkert fint til striper det og!
Gjest Gjesta Skrevet 15. mars 2006 #5 Skrevet 15. mars 2006 Hette er 90-talls folie blir best! da kan man legge de litt på skrå også, og det gir en fin effekt.
Gjest Jalileh Skrevet 15. mars 2006 #6 Skrevet 15. mars 2006 Hette er 90-talls folie blir best! da kan man legge de litt på skrå også, og det gir en fin effekt. ← Jepp, men de bruker ofte hette hvis man skal lysne store deler av håret.
lillesky Skrevet 15. mars 2006 #7 Skrevet 15. mars 2006 Med hette får du ikke lysnet helt ned, og det synes ikke jeg er så pent. Jeg ville ha godt for folie. Men si til frisøren hvordan du vil ha det, så kan hun/han velge den beste metoden.
Gjest Gjesta Skrevet 15. mars 2006 #8 Skrevet 15. mars 2006 Jepp, men de bruker ofte hette hvis man skal lysne store deler av håret. ← ja... men jeg har stripa hele håret tett i tett med breie striper, og jeg brukte fortsatt folie
Gjest Gjesta Skrevet 15. mars 2006 #9 Skrevet 15. mars 2006 Men hun bruker alltid folie og det blir ikke "nok" hvis dere skjønner? Det sitter så kort også blir det mer "effekter". Jeg vil ha et jevnt lysere hår, ikke effekthår. Er veldig konservativ og kjedelig i stilen, så "friske effekter" er ikke helt meg...
Gjest Gjesta Skrevet 15. mars 2006 #10 Skrevet 15. mars 2006 (endret) Men hun bruker alltid folie og det blir ikke "nok" hvis dere skjønner? Det sitter så kort også blir det mer "effekter". Jeg vil ha et jevnt lysere hår, ikke effekthår. Er veldig konservativ og kjedelig i stilen, så "friske effekter" er ikke helt meg... ← men da tar du hette da fjompa trodde du spurte om hva vi synes Endret 15. mars 2006 av Lupi
Gjest Gjesta Skrevet 15. mars 2006 #11 Skrevet 15. mars 2006 Mer om dere vet hva som lager et jevnt lysere resultat.
Gjest Gjesta Skrevet 15. mars 2006 #12 Skrevet 15. mars 2006 Mer om dere vet hva som lager et jevnt lysere resultat. ← ja, og det har vi svart på; folie
Gjest Jalileh Skrevet 15. mars 2006 #13 Skrevet 15. mars 2006 (endret) Som jeg skrev over så bruker de hette innimellom for å få et jevnt over lysere resultat. Folie er for "spill" i håret, hardere kontraster av stripene, eller for å legge inn flere nyanser på stripene. Men jeg ville hørt med en frisør jeg Fjompe. Sånn at du vet helt sikkert. Endret 15. mars 2006 av Seniorita_
Gjest Gjesta Skrevet 15. mars 2006 #14 Skrevet 15. mars 2006 Som jeg skrev over så bruker de hette innimellom for å få et jevnt over lysere resultat. Folie er for "spill" i håret, hardere kontraster av stripene, eller for å legge inn flere nyanser på stripene. Men jeg ville hørt med en frisør jeg Fjompe. Sånn at du vet helt sikkert. ← Ja, det er det jeg tror også, det der med hette. Jeg vil ikke ha spill og kontraster... Skal høre med frisøren ja. Greia er at hver gang jeg sier jeg vil ha det jevnt lysere så kommer hun trekkende på den jævla folien... Men nå skal jeg stå på krava. Er evigheter siden jeg har brukt hette, men mener å huske at jeg ble mer fornøyd da
*Ariel* Skrevet 15. mars 2006 #15 Skrevet 15. mars 2006 Jeg lysner hele håret og frisøren bruker folie. Da slipper man den pinen det er med hette og heklenål også Hun tar annenhver nedover i folien, men resultatet blir lyst over det hele likevel.
Gjest Gjesta Skrevet 15. mars 2006 #16 Skrevet 15. mars 2006 Er det hun gjør på meg også, men det blir ikke sånn som jeg tenker. jeg sier alltid at jeg vil ha det lysere, men ikke horebleket heller liksom... Også blir det aldri passe... Blir alltid mer gyldent enn jeg vil ha
Gjest Gjesta Skrevet 15. mars 2006 #17 Skrevet 15. mars 2006 Er det hun gjør på meg også, men det blir ikke sånn som jeg tenker. jeg sier alltid at jeg vil ha det lysere, men ikke horebleket heller liksom... Også blir det aldri passe... Blir alltid mer gyldent enn jeg vil ha ← det har jo ikke noe med folie å gjøre. da har det jo med typen farge/blekemiddel og hvor lenge hun har det i å gjøre. bytt frisør da jeg var blond fikk jeg det akkurat passe platina
Gjest Gjesta Skrevet 15. mars 2006 #18 Skrevet 15. mars 2006 det har jo ikke noe med folie å gjøre. da har det jo med typen farge/blekemiddel og hvor lenge hun har det i å gjøre. bytt frisør da jeg var blond fikk jeg det akkurat passe platina ← Men jeg liker hun så godt da Tror hun bare er veldig redd for å gjøre meg for blond, jeg pleier å bruke tiden i stolen på å fortelle om andre og dumme frisører... Jeg får være strengere i morgen jeg da...
Gjest Gjesta Skrevet 15. mars 2006 #19 Skrevet 15. mars 2006 For å spørre slik da; hva er forskjellen på å bruke folie og hette resultatmessig?
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2006 #20 Skrevet 15. mars 2006 Jeg ville gått for hette hvis jeg var deg. Det gir et jevnt og fint resultat. Folie gir et mer "fargerikt" resultat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå