Gå til innhold

Jeg er 50, han er 29 og nå begynner det å bli seriøst...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har kun datet menn mellom 28-36 siden jeg ble singel for et år siden, føler ikke for noe annet og er kun tiltrukket av yngre. Jeg sier dating, men det ender ofte med sex veldig fort som Men for en stund tilbake traff jeg en der vi traff hverandre mange ganger uten noe fysisk og det bygde seg opp en helt spesiell kjemi. Det eksploderte da vi lå sammen på 5 daten og nå er dette i ferd med å utvikle seg til noe mer.

Saken er at jeg er 50 og han er 29 og jeg vet hvor mange som dømmer, spesielt når kvinnen er eldst. Når det er sagt er han veldig voksen eller "en gammel sjel i en ung kropp" mens jeg er det motsatte, så vi møtes litt på midtveien

Han og jeg snakker ikke om alder og er komf med alt, men tenker nå på veien videre. Jeg har barn i tenårene som sikkert får helt noia av aldersforskjellen, foreldrene min vil nok aldri akseptere. Venninner som vet jeg dater yngre menn ler hånlig av meg.

Noen erfaringer og råd?

Anonymkode: 30ce2...a0a

• Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Erfaringen er at det aldri blir langvarig. 

Anonymkode: 862fb...a05

• Liker 14
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kommer til å holde i noen få år før du blir for gammel for ham. dersom det er akseptert allerede er det jo greit. dere vil ikke bli gamle sammen. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Livet er for kort til å bry seg om hva andre tenker. Han er en voksen mann. Hadde vært verre om han var typ 23 år, menn er utrolig umodne som unge. 

Anonymkode: 91e6d...b5d

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nyt det dere har her og nå å drit hva andre måtte mene å tenke om det😊 Jeg er sammen med en på 28 og jeg er 45. Vi har det helt fantastisk. Hva som skjer om et år eller 10 bruker jeg ikke energi på å bekymre meg for. Vi har ingen garantier her i livet og det å møte noen man klikker med og får følelser for er ikke hverdagskost for min del iallefall.

Anonymkode: f9051...84d

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, min bror bor sammen med sin 19 år eldre samboer på 7 året nå, og har seriøst aldri sett noen som har det SÅ bra sammen. Her snakker vi kjærlighet de fleste bare kan misunne de. Hyggelige gester og tjenester for hverandre hver dag, søte ord og tilbakemeldinger i alle settinger, forelskede blikk, hyggelige turer, felles interesser osv osv. Der i gården spiller alder ingen rolle, og dette er godt voksne mennesker, så ja, det kan gå helt fint dette ❤️ 

• Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det som er litt rart er at man føler seg mye yngre enn alderen skulle tilsi. Jeg er nærmere 60, men føler meg heller rundt 40 år.

Ingen andre har noe med hva du gjør, så ikke bry deg om det. Det eneste som kan bli et problem, er om han ønsker seg barn. Om dere holder sammen til "evig tid" så er jo ikke det mulig, men det har dere kanskje avklart.

Uansett gjør det som passer dere best! 👍

Anonymkode: 45a8d...46f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest warther

Det er bare å glede seg over denne flørten mens du kan. Dere vil ikke få barn sammen og dere vil ikke bli gamle sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 40 og interessert i en på 66. Han er stresset over aldersforskjellen, jeg er ikke det. Men det går kanskje mest utover ham, siden han har barn som er eldre enn meg. 

Men når det nærmere seg slutten angrer man ikke på at man tilbrakte for mye tid med noen, man angrer på det man ikke gjorde eller turte. Folk er opptatte av aldersforskjellen i starten, men så venner de seg til det, det blir gammelt nytt og de ser på dere som et hvilket som helst annet par.

Anonymkode: 62afc...8dd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok av reelle problemer å bekymre seg for, at to voksne mennesker finner hverandre og tilfeldigvis har litt aldersforskjell er en ikke-sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 45 og skjønner ikke et slikt forhold. På 21 år bør du ha fått en god del mer livserfaring enn han.

Og jeg ville nok tenkt at barneønske hos han kan komme de neste 10 årene 

Anonymkode: 7bec2...405

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er 45 og skjønner ikke et slikt forhold. På 21 år bør du ha fått en god del mer livserfaring enn han.

Og jeg ville nok tenkt at barneønske hos han kan komme de neste 10 årene 

Tastefeil. 11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har kun datet menn mellom 28-36 siden jeg ble singel for et år siden, føler ikke for noe annet og er kun tiltrukket av yngre. Jeg sier dating, men det ender ofte med sex veldig fort som Men for en stund tilbake traff jeg en der vi traff hverandre mange ganger uten noe fysisk og det bygde seg opp en helt spesiell kjemi. Det eksploderte da vi lå sammen på 5 daten og nå er dette i ferd med å utvikle seg til noe mer.

Saken er at jeg er 50 og han er 29 og jeg vet hvor mange som dømmer, spesielt når kvinnen er eldst. Når det er sagt er han veldig voksen eller "en gammel sjel i en ung kropp" mens jeg er det motsatte, så vi møtes litt på midtveien

Han og jeg snakker ikke om alder og er komf med alt, men tenker nå på veien videre. Jeg har barn i tenårene som sikkert får helt noia av aldersforskjellen, foreldrene min vil nok aldri akseptere. Venninner som vet jeg dater yngre menn ler hånlig av meg.

Noen erfaringer og råd?

Anonymkode: 30ce2...a0a

Gammel sjel, ung kropp, gammel kropp ung sjel... hehehe jeg ler meg ihjel. Du er en gammel gris og han får ikke noe bedre enn deg. Lykke til. 

Anonymkode: 15477...67b

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Gammel sjel, ung kropp, gammel kropp ung sjel... hehehe jeg ler meg ihjel. Du er en gammel gris og han får ikke noe bedre enn deg. Lykke til. 

Anonymkode: 15477...67b

Eller de bare liker hverandre. Personlighet trumfer alt annet.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Tastefeil. 11

Det er 21 år ja.

Anonymkode: ca33d...82c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Realistisk sett kan dette vare maks opptil 10 år tenker jeg.

Fordi:

- Han evt ønsker barn

- Man er veldig mye eldre utseendemessig som 60 enn 50, og plutselig dater man ikke ei som er eldre, men ei som er pensjonist rett rundt hjørnet. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Kan sikkert fungere nå, men verre når dere blir eldre.  Jeg er 52 år og kunne ikke vært sammen med en på 73 år. Jeg er fremdeles "ung". Dvs liker å gå på festivaler, reise på ferier med masse opplevelser,  konserter, vinkvelder ut i de små nattetimer osv. Til sammenligning er min mor 72 år og bor på sykehjem.

Anonymkode: 0dcc3...baf

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
warther skrev (46 minutter siden):

Det er bare å glede seg over denne flørten mens du kan. Dere vil ikke få barn sammen og dere vil ikke bli gamle sammen. 

Dette bør hver og en skrive ut og ha på kjøleskapsdøren.

Så slipper vi flere ihjelargumenterte tråder om dette.

Anonymkode: 67cf0...86a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hmm. 

Anonymkode: 1934b...9b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, altså for meg, hadde dette vært lett! Jeg hadde aldri kunnet falt for en person som er så mye yngre enn meg, og som er i 20-årene som mine gutter er.... Får frysebyger på hele kroppen bare ved tanken. Jeg er selv 50 år. Hadde følt med lettere dum! 

Anonymkode: 5a335...d0f

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...