Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mennesker skuffer stadig vekk. Lei av å bli skuffet. Er beste løsning og unngå dem så man slipper å bli skuffet? 

Dine beste tips og blir du ofte skuffet? 

Anonymkode: 80996...099

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tilgivelse. 

Anonymkode: 11d9c...393

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikka forvent noenting av andre så slipper du å bli skuffer.

Anonymkode: a4cc0...f35

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Senke forventningene og legge lista lavere, ha det gøy og nyt livet 

Anonymkode: 103a7...442

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

«Pytt med det», sier du til deg selv og går videre. Du kan ikke kontrollere andre, kun deg selv

Anonymkode: c672f...1e5

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Forvent det verste. Stol på deg selv, og finn ro og glede i ditt eget selskap.

Anonymkode: f6801...386

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange gode tips. En fin måte er å unngå dem som sårer deg. Synd at det virker med legg og. Men man lærer heldigvis underveis. Sår læring i livet. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

«Pytt med det», sier du til deg selv og går videre. Du kan ikke kontrollere andre, kun deg selv

Anonymkode: c672f...1e5

💯

Anonymkode: 5b126...070

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Mennesker skuffer stadig vekk. Lei av å bli skuffet. Er beste løsning og unngå dem så man slipper å bli skuffet? 

Dine beste tips og blir du ofte skuffet? 

Å ikke ha forhåpninger til noe som helst. Da kan ingen skuffe deg.

Anonymkode: 7cd02...c91

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Går du bevisst inn for å såre/skuffe andre fordi du tenker på deg selv istedenfor andre? 

• Nyttig 1
Skrevet

Senk forventningene og lær av erfaring. Folk vil sjelden endre seg - hvis de samme menneskene skuffer deg på samme måte gjentatte ganger vil det skje igjen.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Daria skrev (43 minutter siden):

Senk forventningene og lær av erfaring. Folk vil sjelden endre seg - hvis de samme menneskene skuffer deg på samme måte gjentatte ganger vil det skje igjen.

Ja, det har du rett i. Samme personer på samme ting så burde ikke være noe overraskelse egenlig. 

• Nyttig 1
Skrevet

Hvis andre mennesker ofte skuffer deg, kan det være at du har for høye forventninger? Er det sånn at "alle" skuffer deg, høres det ut som om årsaken kan ligge her. Er det derimot snakk om én eller noen få personer du alltid blir skuffet over, kan det være dem eller forholdet deres som er problemet. Folk pleier sjelden å forandre seg, så hvis det er en person som stadig skuffer deg, kanskje det er best å avslutte vennskapet eller trekke deg litt unna vedkommende?

AnonymBruker
Skrevet
Uanonym bruker skrev (På 13.5.2025 den 13.17):

Hvis andre mennesker ofte skuffer deg, kan det være at du har for høye forventninger? Er det sånn at "alle" skuffer deg, høres det ut som om årsaken kan ligge her. Er det derimot snakk om én eller noen få personer du alltid blir skuffet over, kan det være dem eller forholdet deres som er problemet. Folk pleier sjelden å forandre seg, så hvis det er en person som stadig skuffer deg, kanskje det er best å avslutte vennskapet eller trekke deg litt unna vedkommende?

Det er ikke alle. Det er noen som til stadigheter skuffer meg. Jeg tenker at det eleven kombinasjon mellom at jeg har forventninger som sjelden blir innfridd kombinert med at disse menneskene bryr seg om seg selv og ikke meg. Og det er der jeg nå må gjøre en forandring. Så planen er å unngå dem og ikke ta noe kontakt og initativ. Nå sist var dråpen som gjør at jeg ikke orker mer av det og dem 😥

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ikke alle. Det er noen som til stadigheter skuffer meg. Jeg tenker at det eleven kombinasjon mellom at jeg har forventninger som sjelden blir innfridd kombinert med at disse menneskene bryr seg om seg selv og ikke meg. Og det er der jeg nå må gjøre en forandring. Så planen er å unngå dem og ikke ta noe kontakt og initativ. Nå sist var dråpen som gjør at jeg ikke orker mer av det og dem 😥

Ikke eleven men er en. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...