balto999 Skrevet 12. mai 2025 #1 Skrevet 12. mai 2025 Hei. Jeg er nå i en periode hvor energien ikke strekker til annet enn jobb, hus og hjem. Sex føles som et ork. Er ei kvinne på 42 år som har startet i ny jobb selv om man er uføretrygdet. Bare trygden strekker ikke til økonomisk. Ønsker egentlig å hør litt om hvordan andre har taklet dette? Du som partner, eller den som har vært mye sliten?
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2025 #2 Skrevet 12. mai 2025 Du blir utbrent om du fortsetter slik. Det er viktigere ting enn penger i livet. Anonymkode: 32239...6f9
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2025 #3 Skrevet 13. mai 2025 balto999 skrev (8 timer siden): Hei. Jeg er nå i en periode hvor energien ikke strekker til annet enn jobb, hus og hjem. Sex føles som et ork. Er ei kvinne på 42 år som har startet i ny jobb selv om man er uføretrygdet. Bare trygden strekker ikke til økonomisk. Ønsker egentlig å hør litt om hvordan andre har taklet dette? Du som partner, eller den som har vært mye sliten? Hadde helt ærlig syntes det var litt deilig. Er selv i en livsfase hvor det lille overskuddet jeg har brukes til trening. Sex har ramlet helt ut av prioriteringslisten. Jeg må få hvert minutt søvn jeg kan. En partner som «krevde» sex hele tiden nå, hadde bare blitt slitsomt. Mann Anonymkode: 53219...d1d
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2025 #5 Skrevet 13. mai 2025 Vi har begge hatt perioder der det ikke har vært overskudd til sex. Da har vi ikke hatt sex, men heller bare lagt inntil hverandre for å søke kos, trygghet og styrke. Min mann ville aldri hatt sex om ikke jeg også oppriktig ønsker det, og samme andre veien. Å være kåt uten at det blir sex takler vi begge to. Vi er ikke småbarn uten impulskontroll. Generelt har vi et aktivt sexliv sammen, med sex flere ganger i uka, etter over 20 år sammen, så tenker dette har vært svært lurt av oss begge. Anonymkode: f7837...a27
Bamseklemmer Skrevet 13. mai 2025 #6 Skrevet 13. mai 2025 balto999 skrev (18 timer siden): Hei. Jeg er nå i en periode hvor energien ikke strekker til annet enn jobb, hus og hjem. Sex føles som et ork. Er ei kvinne på 42 år som har startet i ny jobb selv om man er uføretrygdet. Bare trygden strekker ikke til økonomisk. Ønsker egentlig å hør litt om hvordan andre har taklet dette? Du som partner, eller den som har vært mye sliten? Tror du må finne en dag du bare gir "F" i husarbeid, og heller gleder deg til å ha sex den ene dagen. Jeg tror hvis du gleder deg til "fredag", så øker sexlysten betraktelig👏 Bruk heller torsdagen til vaskedag.. eller be han latsabben din til å ta i et tak😅
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå