Navnløs og Anonym Skrevet 12. mai #1 Skrevet 12. mai Kom ut av et forhold i går preget av narsissisme og psykisk vold, og det har gått veldig bra. Jeg føler meg fri og lettet. Men inni mellom når det blir veldig stille og jeg ikke har noe å gjøre merker jeg hvor tomt det er. Vi hadde lang distanse i 1,5 år, men vi var likevel på FaceTime nesten hele tiden, og jeg kunne alltid ringe. Etter forholdet har jeg så vidt venner igjen, og er ikke alltid de kan snakke så det blir litt ensomt. (18 år og bor alene)Har noen noe tips eller bare noe de vil dele generelt?🥹 Alt hjelper🫶❤️
AnonymBruker Skrevet 12. mai #2 Skrevet 12. mai Finn serier du vil se på. Sjekk ut diverse videoer om yoga eller f.eks. zumba. Jeg trente det siste et år og det var bare glede. Trives du ute i naturen? Håndarbeid som f.eks. strikking? Det er jo egentlig snakk om noe som kan få tankene dine på noe annet. Hvem er du? Innerst inne. Hva gir deg glede? Tenk smått. Tenk hva du kan gjøre for deg selv i dag når du våkner. Trenger ikke å være stort. Jeg har f.eks 15 minutter vasking av kjøkkenskap. Da er det synlig hva jeg har gjort. Flott at du har klart og bryte et destruktivt forhold. Det er vanskelig. Vært der selv. Finn din vei videre 🤗 Anonymkode: 76813...d6a 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai #3 Skrevet 13. mai Hei. Jeg er i ganske samme båt og kjenner jeg har blitt veldig alene og ensom etter. Jeg laget denne tråden, og har fått noen tips, så du kan lese litt i den. Jeg er mye eldre enn deg da, så jeg tror det er lettere for deg å få nye venner. De kommer nok etterhvert, bare du gjør litt innsats, går ut og møter noen, hive deg med på noen aktiviteter osv. https://forum.kvinneguiden.no/topic/1840209-kan-han-virkelig-forandre-seg/#comments Anonymkode: 7b8c6...45d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå