Gå til innhold

Er Tise kjøperbeskyttelse en vits?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjøpte en kjole gjennom Tise sin "trygg betaling", som selgeren hadde klart å selgeren hadde klart å merke med feil størrelse. Det var et uhell, og vi ble begge enige med engang om at jeg skulle returnere kjolen og få pengene tilbake. Jeg rapporterte dette til Tise slik at de ikke skulle utbetale pengene, og fulgte instruksjonene deres om å sende et bilde av feilen. Etter dette har det vært helt stille fra dem. 

Nå har det vært snart 2 uker uten noe respons fra Tise. Verken jeg eller selger har pengene våre, de er det Tise som har. Både jeg og selger ønsker bare å returnere varen, men vi kan jo ikke det når Tise sitter på pengene og ikke vil gi oss instruksjoner på hvordan vi skal gjøre det. Har prøvd å purre på dem for flere dager siden, og ignorert. 

Det er ingen måte å komme i kontakt med Tise sin kundesupport.  

Noen andre som har gjort retur eller lignende på Tise før? Hvordan fungerte dette og hva var opplevelsen deres?

Anonymkode: 3fbd9...620

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du får svar, står i omtrent det samme. Tise gidder ikke å svare, og det er håpløst at det ikke skal gå an å få kontakt med de

Anonymkode: 0f71c...f74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært i den situasjonen, men har prøvd å kontakte Tise for andre ting. Tok flere uker å få svar og da ikke fra et ekte menneske. Var ikke sånn før. Men blir mer og mer av det i nettbutikker osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både Tise og Finn har null tilbud om du blir lurt.

Er svindlet selv et par ganger og det eneste de tilbyr er «huff», du står fritt til å anmelde.

Så sitter de selv på dyrebar info om svindler og løfter ikke en finger.

Ikke annet å vente, da plattformene er gratis. Men dog på eget ansvar.

Anonymkode: a5772...6d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Både Tise og Finn har null tilbud om du blir lurt.

Er svindlet selv et par ganger og det eneste de tilbyr er «huff», du står fritt til å anmelde.

Så sitter de selv på dyrebar info om svindler og løfter ikke en finger.

Ikke annet å vente, da plattformene er gratis. Men dog på eget ansvar.

Anonymkode: a5772...6d2

Men det er jo ikke gratis når man kjøper gjennom Tise, man betaler jo faktisk ekstra for det de kaller "trygg betaling". Som tydeligvis bare er juks.

Fikk endelig svar fra dem. De sa bare at jeg måtte ordne med frakt selv, og alle kostnadene rundt det måtte jeg gjøre opp med selger selv. Og dette måtte jeg gjøre innen 72 timer ellers utbetaler de pengene (selv om de brukte to uker på å svare meg).

Har jo verken navn eller addresse på selgeren, og de er også trege med å svare. Så det er jo helt håpløst.

Anonymkode: 3fbd9...620

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...