AnonymBruker Skrevet 13. mai #21 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (12 timer siden): Anonymkode: 33a3d...72e Jeg hadde heller tatt den ene sofaen under vinduet, to stoler ved veggen under bildene og den siste sofaen der den står. Siste stolen hadde jeg satt et annet sted i huset. Hyllene på veggen der det står to stoler nå. Da har du også en super plass til juletreet om noen mnd. Anonymkode: e507e...459 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai #22 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde heller tatt den ene sofaen under vinduet, to stoler ved veggen under bildene og den siste sofaen der den står. Siste stolen hadde jeg satt et annet sted i huset. Hyllene på veggen der det står to stoler nå. Da har du også en super plass til juletreet om noen mnd. Anonymkode: e507e...459 Det er ikke plass til sofa på den veggen med verandadør med mindre den står helt inntil hjørnet. Og da vil det se rart ut med stoler foran sofaen. og på veggen hvor de to stolene står er det en fast radiator, så kan ikke sette noe inntil den veggen. uff, dette er vanskelig. Jeg setter så pris på hjelpen! Anonymkode: 33a3d...72e
AnonymBruker Skrevet 13. mai #23 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (13 timer siden): Stua er 30m2. Ser dette greit ut? Er det overmøblert, undermøblert, stygt eller fint? Tvbenken nederst i bildet kan ikke flyttes lengre ut mot venstre da veggen stopper der. Jeg ønsker egentlig én stor sittegruppe, men da blir noen sittende altfor langt unna tven. Møblene på bildet er de møblene vi har, og jeg skal ikke kjøpe nytt, så jeg må klare meg med disse. Tips tas i mot med glede 🥰 Anonymkode: 33a3d...72e I motsetning til mange andre som svarer her, synes jeg dette er bra. Jeg liker at det er soner i et rom, du har en lesekrok i tillegg til sofa- og tv-krok, og det er sånn jeg liker det, sonene innbyr til ulike aktiviteter. Teppene understreker sonene, jeg ville beholdt begge. I tillegg er jeg positiv til det du har gjort ved å bruke sofa som romdeler. Altfor mange låser seg til at sofa og andre større møbler må stå langs vegger, det er selvsagt bare tull. Anonymkode: 53d48...757 6 3
AnonymBruker Skrevet 13. mai #24 Skrevet 13. mai Det er alt for mye med tre like stoler. Jeg ville også innført litt varmere farger, for dette var veldig greigegrønt. Hvis TV kan flyttes, ville jeg plassert det ved en av kortveggene (muligens litt ut fra veggen pga vindu og radiator). Så sofaene mot hverandre, og to stoler ved enden. Anonymkode: 6474a...69b
AnonymBruker Skrevet 13. mai #25 Skrevet 13. mai Det vil se bedre ut om du bare setter sofaen nærmere vinduet og fjerner den stolen som står for seg selv. Jeg synes lesekroken er fin som den er, men pass på at teppet er godt under stolene og ikke som på tegningen. Anonymkode: af103...06a
AnonymBruker Skrevet 13. mai #26 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Det er alt for mye med tre like stoler. Jeg ville også innført litt varmere farger, for dette var veldig greigegrønt. Hvis TV kan flyttes, ville jeg plassert det ved en av kortveggene (muligens litt ut fra veggen pga vindu og radiator). Så sofaene mot hverandre, og to stoler ved enden. Anonymkode: 6474a...69b Hvor tenker du tv skal henge da? Anonymkode: 33a3d...72e
AnonymBruker Skrevet 13. mai #27 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (41 minutter siden): I motsetning til mange andre som svarer her, synes jeg dette er bra. Jeg liker at det er soner i et rom, du har en lesekrok i tillegg til sofa- og tv-krok, og det er sånn jeg liker det, sonene innbyr til ulike aktiviteter. Teppene understreker sonene, jeg ville beholdt begge. I tillegg er jeg positiv til det du har gjort ved å bruke sofa som romdeler. Altfor mange låser seg til at sofa og andre større møbler må stå langs vegger, det er selvsagt bare tull. Anonymkode: 53d48...757 Tusen takk, dette gjorde meg glad 🥰 Fin tilbakemelding! Jeg er enig i at sofaen er fin der den står. Anonymkode: 33a3d...72e 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai #28 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): I motsetning til mange andre som svarer her, synes jeg dette er bra. Jeg liker at det er soner i et rom, du har en lesekrok i tillegg til sofa- og tv-krok, og det er sånn jeg liker det, sonene innbyr til ulike aktiviteter. Teppene understreker sonene, jeg ville beholdt begge. I tillegg er jeg positiv til det du har gjort ved å bruke sofa som romdeler. Altfor mange låser seg til at sofa og andre større møbler må stå langs vegger, det er selvsagt bare tull. Anonymkode: 53d48...757 Jeg er enig i dette! Anonymkode: 4ab67...a7f 3
AnonymBruker Skrevet 13. mai #29 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bruk chat GPT! Den er faktisk ganske så god på å komme med gode forslag. Bare ta bilder av stua di og husk å få med målene. Trenger ikke betalingsversjon en gang… Anonymkode: 60e4c...cc0 Dette skal jeg prøve, takk for tips! Anonymkode: 33a3d...72e
AnonymBruker Skrevet 13. mai #30 Skrevet 13. mai Synes din egen løsning er bedre enn forslagene her. Anonymkode: 6af93...8d1 5
AnonymBruker Skrevet 13. mai #31 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (16 timer siden): Anonymkode: 33a3d...72e Hva med å tenke på en annen måte. Skyv sofaene i den stillingen de står nå inntil veggen der de to stolene og hylla står. den ytterste stolen kan bli værende men dra den nærmere inngangen. Inngangen til stua er jo så bred, så det gjør ingenting om den ene stolen står litt foran åpningen. Hyllene setter dere ut fra veggen som en lav romdeler. Sette på en plate bak som dere tapetserer og sett tv'n foran den.. De siste 1-2 stolene settere dere foran vinduet til høyre som en lys fin lesekrok. Anonymkode: e507e...459
Tantemor Skrevet 13. mai #32 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (5 timer siden): Da har jeg kun to sitteplasser foran tv, det blir for lite 😊 enig i at det hadde blitt veldig fint med sofa i det andre hjørnet. her er planløsning (oppned) : Anonymkode: 33a3d...72e Jeg synes ideen her er det fineste, og det blir helt ok å se tvn fra sofa på andre siden. Kan du tegne det inn så vi får se det? Usikker på hvor kommoden kan stå da men..
AnonymBruker Skrevet 13. mai #33 Skrevet 13. mai Tantemor skrev (1 time siden): Jeg synes ideen her er det fineste, og det blir helt ok å se tvn fra sofa på andre siden. Kan du tegne det inn så vi får se det? Usikker på hvor kommoden kan stå da men.. Litt usikker på hva du mener her. Hva skal jeg tegne inn? Anonymkode: 33a3d...72e
AnonymBruker Skrevet 13. mai #34 Skrevet 13. mai Blir det for mye tepper i denne løsningen? Skal jeg fjerne det til venstre helt, eller ha et mindre kanskje? tror jeg er fornøyd med denne løsningen på møblene 😊 da har jeg fjernet en av stolene. Anonymkode: 33a3d...72e
AnonymBruker Skrevet 13. mai #35 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det ble litt for mye møbler for min smak, men vi har jo alle forskjellig smak, så ha det sånn som du liker det. Anonymkode: c93ec...f61 Helt enig! For meg er dette for mye, mens min mor ville tenkt at det fortsatt er plass til mye mer😅 Anonymkode: be17e...5d0
AnonymBruker Skrevet 13. mai #36 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er ikke plass til sofa på den veggen med verandadør med mindre den står helt inntil hjørnet. Og da vil det se rart ut med stoler foran sofaen. og på veggen hvor de to stolene står er det en fast radiator, så kan ikke sette noe inntil den veggen. uff, dette er vanskelig. Jeg setter så pris på hjelpen! Anonymkode: 33a3d...72e Hva om du har sofaen helt inntil veggen på den veggen med verandaen, og andre sofaen motsatt - altså "facing each other", slikt som er mer normalt i engelske hjem? Ofte ligger man å ser på tv og kan da se rett fremover. Da ville jeg beholdt de to stolene der de står, men altså fjernet én av de tre like stolene. Anonymkode: 5c596...e1f
AnonymBruker Skrevet 13. mai #37 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva om du har sofaen helt inntil veggen på den veggen med verandaen, og andre sofaen motsatt - altså "facing each other", slikt som er mer normalt i engelske hjem? Ofte ligger man å ser på tv og kan da se rett fremover. Da ville jeg beholdt de to stolene der de står, men altså fjernet én av de tre like stolene. Anonymkode: 5c596...e1f Kunne du ha prøvd dette i det programmet du bruker så vi får se det? Det ser veldig tungt ut på ditt forrige synes jeg... Den sofaen som står midt i rommet ruver noe veldig. Anonymkode: 5c596...e1f
AnonymBruker Skrevet 13. mai #38 Skrevet 13. mai Jeg ville hatt din opprinnelige løsning. Det blir «ensomt» med kun èn stol i stolgruppen. Synes du gjorde en god jobb👏 Anonymkode: eb32e...2a8 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå