AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:43 #1 Del Skrevet mandag kl 20:43 Har tynt hår og jeg føler midtskillen min er så synlig. At hodebunnen synes så godt. Men så ser jeg andre med enda mindre hår en meg som man knapt ser skillen. Prøvd toppic men da blir det ekkelt lag i hodebunn. Dere med tynt hår, hvordan er toppen av hodet? Anonymkode: 38a04...e03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:03 #2 Del Skrevet mandag kl 21:03 Jeg har lite hår, men er heldig fordi jeg har krøller. Hva slags hårtype har du? Anonymkode: 60bbd...e7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:10 #3 Del Skrevet tirsdag kl 20:10 Null krøller...mykt rett babyhår... Anonymkode: 38a04...e03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:14 #4 Del Skrevet tirsdag kl 20:14 Jeg hadde det på samme måte. La om kostholdet og fikk i meg mer og bedre næringsstoffer, stor forskjell. Anonymkode: db63c...b77 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:45 #5 Del Skrevet tirsdag kl 20:45 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg hadde det på samme måte. La om kostholdet og fikk i meg mer og bedre næringsstoffer, stor forskjell. Anonymkode: db63c...b77 Oh, eksempel på mat du spiser mye av? Anonymkode: 38a04...e03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:41 #6 Del Skrevet i går, 09:41 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Oh, eksempel på mat du spiser mye av? Anonymkode: 38a04...e03 Kjøtt og fisk (både hvitt og rødt på begge deler), egg. Lite korn, sukker, og ultraprosessert mat. Anonymkode: db63c...b77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå