Gå til innhold

Spørsmål for de som er litt spirituelle av seg om meg og han

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke meningen at det skal være meg og han. Kroppene våre reagerer fysisk når vi er sammen igjennom sykdom osv. hvorfor er det slik da at uansett hvor jeg er så møter jeg på han. universet drar oss fra hverandre men samtidig fortsetter vi og støte på hverandre over alt.

jeg er kun interessert i og høre om hva dette kan bety for det spirituelle og ikke at det er tilfeldig :) 

Anonymkode: 5cde9...2f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mest sannsynlig fordi dere bor i nærheten av hverandre, eller har andre grunner til å oppholde dere på samme sted.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
bolla92 skrev (1 minutt siden):

Mest sannsynlig fordi dere bor i nærheten av hverandre, eller har andre grunner til å oppholde dere på samme sted.

Så han aldfi før da, er bare over alt nå i det siste….

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Du la sikkert aldri merke til han før.

Anonymkode: e19fe...276

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du la sikkert aldri merke til han før.

Anonymkode: e19fe...276

Nei vi så hverandre aldri før, da hadde jeg lagt merke til det : ) ett oppegående menneske følger med vettu

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Det er ikke meningen at det skal være meg og han. Kroppene våre reagerer fysisk når vi er sammen igjennom sykdom osv. hvorfor er det slik da at uansett hvor jeg er så møter jeg på han. universet drar oss fra hverandre men samtidig fortsetter vi og støte på hverandre over alt.

jeg er kun interessert i og høre om hva dette kan bety for det spirituelle og ikke at det er tilfeldig :) 

Spirituell eller ikke, verden fungerer ikke sånn du ser ut til å tro. Universet har ingen bevissthet og sender deg clues i form av at du blir syk når du er sammen med en person. Du møter vel vedkommende fordi dere bor i samme område tenker jeg.
Dra til Antarktis å se om du møter han der, gjør du ikke det, så er det vel en viss sjanse for at hypotesen din har noen hull...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Som spirituell og medium gir jeg deg min egen tolkning av dette scenarioet.

Dette tenker jeg har lite med det spirituelle å gjøre. Da du (og han) inkarnerte her på jorden kom dere hit med en plan. Alle sjeler på jorden skal lære noe i løpet av det livet vi lever. I tillegg er vi forbundet med andre sjeler som vi har kontrakter med. Mye mulig deres sjelskontrakter sier noe om at dere skal lære noe av denne relasjonen, men at dere f.eks er på feil tidspunkt.

Vil anbefale deg at du finner deg noen gode, guidede meditasjoner på Spotify og bruker litt tid på å meditere over temaet. Plutselig gir åndeverden deg det svaret du leter etter :) 

Anonymkode: 90a4f...ff4

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Som spirituell og medium gir jeg deg min egen tolkning av dette scenarioet.

Dette tenker jeg har lite med det spirituelle å gjøre. Da du (og han) inkarnerte her på jorden kom dere hit med en plan. Alle sjeler på jorden skal lære noe i løpet av det livet vi lever. I tillegg er vi forbundet med andre sjeler som vi har kontrakter med. Mye mulig deres sjelskontrakter sier noe om at dere skal lære noe av denne relasjonen, men at dere f.eks er på feil tidspunkt.

Vil anbefale deg at du finner deg noen gode, guidede meditasjoner på Spotify og bruker litt tid på å meditere over temaet. Plutselig gir åndeverden deg det svaret du leter etter :) 

Noen får kreft når de blir 5 og dør. Å si at det var en plan... når skulle dette barnet lært, er så vidt gammel nok til at minnet er utviklet og ikke i nærheten av gammel nok til å forstå.

De fleste her i verden lever i slum, var det en plan? Hun som ble påtent på toget i new york, plan? Eller tenkte universet ÅH! Du har jo lært din lekse alt, ja da kvitter vi oss med deg litt i en hast, kom hit nå, kjapp kjapp! 

Å hva skal vi lære noe til? Å hvordan fikk du vite dette. 

Anonymkode: 8e605...3dd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei vi så hverandre aldri før, da hadde jeg lagt merke til det : ) ett oppegående menneske følger med vettu

Ikke så veldig oppegående, antagelig. Tror du «universet» hat vilje?

Anonymkode: 0b6df...565

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Universet/feltet/Gud/bevisstheten har vilje, ja. 

Og TS tiltrekkes av denne personen fordi hun (og han) skal lære noe av det.

Jeg har det sånn med en person som jeg prøver å glemme, og få ut av livet mitt. Så lenge man ikke er ferdig med læringen vil den personen dukke opp, gang på gang. 

Så prøv å finne ut hva du skal lære, og hva du trenger å heale i deg selv TS - så kan du gå videre.

PS: Andre vil si at det er tilfeldigheter, at det er overtro, osv - men du vil selv se hva som er riktig hvis du er åpen for det.

Anonymkode: fec44...298

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg har det sånn med en person som jeg prøver å glemme, og få ut av livet mitt. Så lenge man ikke er ferdig med læringen vil den personen dukke opp, gang på gang. 

Så prøv å finne ut hva du skal lære, og hva du trenger å heale i deg selv TS - så kan du gå videre.

PS: Andre vil si at det er tilfeldigheter, at det er overtro, osv - men du vil selv se hva som er riktig hvis du er åpen for det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Dette er ett bra svar, men vi har lært av hværandre, jeg er på vei til å gå vidre… men slitsomt at han dukker opp hvor en jeg er eller er på vei hen… uansett når på døgnet det er. Rare greier. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Noen får kreft når de blir 5 og dør. Å si at det var en plan... når skulle dette barnet lært, er så vidt gammel nok til at minnet er utviklet og ikke i nærheten av gammel nok til å forstå.

De fleste her i verden lever i slum, var det en plan? Hun som ble påtent på toget i new york, plan? Eller tenkte universet ÅH! Du har jo lært din lekse alt, ja da kvitter vi oss med deg litt i en hast, kom hit nå, kjapp kjapp! 

Å hva skal vi lære noe til? Å hvordan fikk du vite dette. 

Om du ønsker å drøfte disse alvorlige temaene må du gjerne opprette en egen tråd om det på forum for alternativt, filosofi og religion.

Dette er langt unna det ts spør om som jeg svarte på.

Men ja, det korte svaret er at det foreligger en plan for alle inkarnasjoner på jorda. Læringen i det som skjer er ikke nødvendigvis ment for barna i Gaza, de kan være sjeler som har gått en grusom skjebne i møte for at resten av verden skal lære noe. At en ung person dør i bilulykke kan være en læringskontrakt der noen andre rundt skal lære noe. 

AnonymBruker
Skrevet

Sannsynligvis er dere på lik frekvens, det kan også være at dere er fra samme stjernefamilie eller sjelevenner. 

Anonymkode: a3b6d...0b9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om du ønsker å drøfte disse alvorlige temaene må du gjerne opprette en egen tråd om det på forum for alternativt, filosofi og religion.

Dette er langt unna det ts spør om som jeg svarte på.

Men ja, det korte svaret er at det foreligger en plan for alle inkarnasjoner på jorda. Læringen i det som skjer er ikke nødvendigvis ment for barna i Gaza, de kan være sjeler som har gått en grusom skjebne i møte for at resten av verden skal lære noe. At en ung person dør i bilulykke kan være en læringskontrakt der noen andre rundt skal lære noe. 

Du er syk i hodet ditt.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du er syk i hodet ditt.

Læren verden har for deg, og det kommer fra meg.

AnonymBruker
Skrevet

Samme stjerne, samme sjel, bare et annet sted...

Anonymkode: 21277...ef6

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Han flytet sikert nærmere deg, fikk jobb i nærheten av deg eller fikk en annen tilfeldig grun til å oppholde seg i samme område som deg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Eller fordi Frk. «Jeg vil bare høre fra de som kan si noe som helst i positiv retning om at vi skal bli sammen» som vanlig er så vanvittig codependent og griper etter halmstrå - tydeligvis i flere dimensjoner. 

Anonymkode: 47a09...1b7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Eller fordi Frk. «Jeg vil bare høre fra de som kan si noe som helst i positiv retning om at vi skal bli sammen» som vanlig er så vanvittig codependent og griper etter halmstrå - tydeligvis i flere dimensjoner. 

Anonymkode: 47a09...1b7

Går det an og få stengt denne tråden, begynner og komme endel stygge svar fra dummys

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...