AnonymBruker Skrevet 12. mai #2 Skrevet 12. mai Er det en fanny pack? rumpetaske eller hva det heter? Stygt med logoen så synlig. Liker ikke det som henger fra glidelåsene heller. Men ser praktisk ut. Anonymkode: 6f7a8...aa7 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #4 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det en fanny pack? rumpetaske eller hva det heter? Stygt med logoen så synlig. Liker ikke det som henger fra glidelåsene heller. Men ser praktisk ut. Anonymkode: 6f7a8...aa7 Nei det er ikke rumpetaske. Anonymkode: d8e10...c51
Blueberrymuffin Skrevet 12. mai #5 Skrevet 12. mai Simpel og barnselig. Ser ut som slike vesker barn går med, som hysteriske foreldre har kjøpt for at de skal «ta vare» på tingene sine. Fordi de er redd barna mister tingene sine om de har det i lomma. Det er assosiasjonene jeg får av denne. Grøss. 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai #6 Skrevet 12. mai Ser ut som en herre bag. Ikke feminin nok for min smak Anonymkode: 9b1d8...919 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #7 Skrevet 12. mai Ikke noe jeg ville gått med, men tenker ikke noe stygt om de som gjør det. Anonymkode: 03610...a54 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai #8 Skrevet 12. mai Liten. Bruker heller lommer jeg da 😛 Anonymkode: 9e066...587
AnonymBruker Skrevet 12. mai #9 Skrevet 12. mai Litt assosiasjoner til rumpetasker som narkomane går rundt med fikset sitt i. Plass til Terumo og kanyler i det lille rommet Anonymkode: 9b1d8...919 1
Anononyma Skrevet 12. mai #10 Skrevet 12. mai Ikke min kopp te, men er jo fullt mulig å bruke den om du liker den selv
AnonymBruker Skrevet 12. mai #11 Skrevet 12. mai Synes den ser sporty ut. Har aldri skjønt det med vesker egentlig. Hvorfor noen bruker hundretusener på dem osv. Må være født uten det genet. Anonymkode: 316ed...24d 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai #12 Skrevet 12. mai Mange barn som bruker den, spesielt de som går siste året på barneskolen. Forrige år var det slike stygge overprisede handlenett med merkenavn på som jeg har glemt... Det er jo en helt meningsløs veske for det er jo ikke plass til noe spesielt men de føler seg vel voksne da. Anonymkode: 716c5...261
AnonymBruker Skrevet 12. mai #13 Skrevet 12. mai Fin og praktisk! Har en som ligner i svart 😊 Anonymkode: be7a9...cd0 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #14 Skrevet 12. mai Folk her smaker ut ifra sin egen smak. Jeg tenker det kommer helt an på hva du bruker den sammen med. Den er litt sportslig i stilen, ikke penpynta. Hvis du bruker mye jeans og sneakers, mye bomull og ull og ganske nøytrale farger, vil jeg tro den passer til deg. Anonymkode: 5ff6b...70f
AnonymBruker Skrevet 12. mai #15 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Folk her smaker ut ifra sin egen smak. Jeg tenker det kommer helt an på hva du bruker den sammen med. Den er litt sportslig i stilen, ikke penpynta. Hvis du bruker mye jeans og sneakers, mye bomull og ull og ganske nøytrale farger, vil jeg tro den passer til deg. Anonymkode: 5ff6b...70f *svarer ut ifra Anonymkode: 5ff6b...70f
AnonymBruker Skrevet 18. mai #16 Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (På 12.5.2025 den 23.17): Folk her smaker ut ifra sin egen smak. Jeg tenker det kommer helt an på hva du bruker den sammen med. Den er litt sportslig i stilen, ikke penpynta. Hvis du bruker mye jeans og sneakers, mye bomull og ull og ganske nøytrale farger, vil jeg tro den passer til deg. Anonymkode: 5ff6b...70f Jeg bruker som regel jeans, og har en sporty stil. Anonymkode: d8e10...c51
AnonymBruker Skrevet 18. mai #17 Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (På 12.5.2025 den 23.10): Mange barn som bruker den, spesielt de som går siste året på barneskolen. Forrige år var det slike stygge overprisede handlenett med merkenavn på som jeg har glemt... Det er jo en helt meningsløs veske for det er jo ikke plass til noe spesielt men de føler seg vel voksne da. Anonymkode: 716c5...261 Samsøe?😂 Anonymkode: 3c077...85c
AnonymBruker Skrevet 18. mai #19 Skrevet 18. mai Er liksom ikke så mye å si, er en intetsigende veske (dog litt basic bitch pga det merket plastret foran). Anonymkode: 8e510...779
AnonymBruker Skrevet 18. mai #20 Skrevet 18. mai Callisto83 skrev (16 minutter siden): Hva er målene? Jeg synes den så veldig liten ut. : H: 14cm / B: 21cm / 😧 5cm Anonymkode: d8e10...c51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå