AnonymBruker Skrevet 12. mai #1 Skrevet 12. mai Jeg er så jævla lei av at det alltid er så SYND på barnet mitt!! moren min bor på andre kanten av landet. Hun har bare et barnebarn, og det er barnet mitt på 2 år. Hun er svært ofte på besøk, så har fått et greit forhold til barnet og tror nok at hun er det beste alternativet i barnets øyne når det kommer til barnepass. vi har masse gode venner her som kjenner barnet godt. Møter ofte mange av disse hver uke. Ved sjeldne anledninger har disse blitt spurt om å passe barnet, siden vi ikke har familie. Og det er ingen tvil om at barnet har det utrolig fint og er i de beste hender hos vennene våre. likevel skal moren min ALLTID kommentere hvor synd det er i barnet. stakkars lille og stakkars bestemor sin. Hun skulle vært der så ungen slapp å være i noen andre sine hender! Hun formulerer seg som om at det er GRUSOMT at vi slipper andre til, og prøver få oss til å unngå barnevakt. det er snakk om kanskje 3-4 ganger på 2 år at vi har hatt barnevakt 2-4 timer på dagtid. Aldri overnatting. Aldri kveldstid og legging. Prøvd å timet til leggetid, så barnevakt kunne lagt og barnet har sover 2,5 time. Jeg ser ikke problemet Sålenge barnet er trygg på den som passer. hun er også helt lik når hun får vite svigers skal passe, eller faktisk bare trille en tur eller stå opp om morgenen med barnet. jeg blir gal! Det er vel ikke synd i barnet vårt? Eller?? Anonymkode: 22171...2a2
AnonymBruker Skrevet 12. mai #2 Skrevet 12. mai Hun høres misunnelig ut. Hun skulle nok ønske hun kunne tilbrakt mer tid med barnet. Anonymkode: 8a6fa...d07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå