Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så nervøs for å fylle ut budskjema. Plutselig har jeg kanskje bare 20 minutter på meg, hva om jeg blir sittende fast et sted. Dette høres sikkert dumt ut, kanskje jeg overtenker.. 

Noen som har noen tips? Eller som kan «dumme det ned» for meg? Min medlåntaker er kanskje på flyet når budrunden blir sparket i gang, må begge signere med bankID? Skal jeg opplyse om hvor mye vi har i egenkapital eller er det dumt? Ser at mange skjema har et felt for dette. Kan jeg legge inn et bud på 0 kroner bare for å ha alt klart, eller er det ikke innafor? Leser på forum at enkelte gjør det, men jeg vil ikke virke som en idiot ovenfor megler.

Hilsen førstegangskjøper, åpenbart. 

Anonymkode: de918...e05

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Begge må signere med bankID ja.

Skjema er lett fylle ut, alt står der. Du skal fylle inn personalia på deg selv, samt info til banken hvor du har finansiering. Inkludert navn og kontaktinfo til din rådgiver.

Anonymkode: 9a07c...f2f

Skrevet

I "gamle dager" når første bud måtte leveres på papir eller sendes på fax så var det relativt vanlig å gi et første bud på 1 krone. F.eks på papir på visningen eller tidlig på dagen etter visning. Da viste man interesse og fikk levert det formelle, før man eventuelt senere i budrunden kunne gi reelle bud på en enklere måte.

Det skjer nok fortsatt, men kanskje ikke i like stor grad siden det er enklere å gi første bud nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...