Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er invitert i bryllup i sommer der antrekk er "lys dress", så da må jeg forholde meg til det :) Problemet er at jeg bare har mørke dresser. 

Er  man dame betyr jo det "sommerkjole" og man pynter seg nesten som man vill så lenge det er sommerlig og pent, men hva er akseptert for menn? Bare lindress, eller er lyseblå eller grønn OK? Kan/skal man bruke vest? 

Anonymkode: 0543d...b5f

AnonymBruker
Skrevet

Aldri vært i bryllup på sommerstid der det har vært krav til lindress.

Alt bortsett fra svart og mørkest grå/blå er lys dress for min del. Vest utgår på sommerstid. Det er varmt nok med bare dressen.

Anonymkode: afbb7...858

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil en slik blå/grå rutete dress bli regnet som "lys dress", eller er det feil? Jeg liker egentlig ikke lys dress.... image.png.d7ab6a5f5fe9e2130297927f2dbbbbf3.png

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg var mann, hadde ikke giddet å kjøpe en ny dress for et bryllup, det er jo sykt dyrt! Hadde gått i en blå dress. 

Synes det er en uting når dresskoder fører til at man må ut med fryktelig mange tusenlapper, for et plagg man ikke trenger. 

Anonymkode: 3008b...c18

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg er invitert i bryllup i sommer der antrekk er "lys dress", så da må jeg forholde meg til det :) Problemet er at jeg bare har mørke dresser. 

Er  man dame betyr jo det "sommerkjole" og man pynter seg nesten som man vill så lenge det er sommerlig og pent, men hva er akseptert for menn? Bare lindress, eller er lyseblå eller grønn OK? Kan/skal man bruke vest? 

Skal det være dresskoder der folk må kjøpe ny dress/kjole til mange penger,pluss gave og annet så må brudeparet betale... Blir jo ikke riktig å legge det på folk!

Anonymkode: d2ac8...6f1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vil en slik blå/grå rutete dress bli regnet som "lys dress", eller er det feil? Jeg liker egentlig ikke lys dress.... image.png.d7ab6a5f5fe9e2130297927f2dbbbbf3.png

Den går i hvertfall ikke inn i kategorien «mørk dress», så…

Anonymkode: c9a1a...15f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Den går i hvertfall ikke inn i kategorien «mørk dress», så…

Anonymkode: c9a1a...15f

Nei den er ikke mørk, men ikke lys heller. Ville bare vært kjekt å kjøpe noe man kan bruke flere ganger.... 

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min kjøpte en lys dress på h&m. Koster ikke så mye dem. Satt fint på han å. Han bruker mørk dress på jobb. Så han ville ha en lys dress som ikke kosta så mye. 

Anonymkode: 70cbe...ed3

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

IMG_4130.png

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

IMG_4130.png

De har ikke den han kjøpte. Er noen å siden. Men denne ser ok ut å. 

AnonymBruker
Skrevet

30% rabatt på dresser på Dressmann denne uka. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

30% rabatt på dresser på Dressmann denne uka. 

Jeg så det, den jeg la ut bilde av, blå/grå rutete, var derfra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...