AnonymBruker Skrevet 12. mai #3 Skrevet 12. mai Det står jo på..... Konsentrat. Anonymkode: 7850c...c53 2 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai #4 Skrevet 12. mai Konsentrat er laget av frukten. Jeg vil tro du kommer langt ved å se på etiketten over innhold: Anonymkode: c6bf5...59f 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #6 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Konsentrat er laget av frukten. Jeg vil tro du kommer langt ved å se på etiketten over innhold: Anonymkode: c6bf5...59f Konsentrat er kjemisk behandlet, og ikke "likeverdig" som ferskpresset frukt. Det er konsentrert sitronskallolje på flasken - kan ikke sammenliknes med ferskpresset sitronsaft… Anonymkode: 96ce8...cd2 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #7 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Konsentrat er kjemisk behandlet, og ikke "likeverdig" som ferskpresset frukt. Det er konsentrert sitronskallolje på flasken - kan ikke sammenliknes med ferskpresset sitronsaft… Anonymkode: 96ce8...cd2 Det er sitronsaften som er fremstilt av konsentrat. Sitronoljen kan man tydeligvis velge bort ved å klippe opp flaska og ha sitronsaften i noe annet. Anonymkode: 06091...7d1 1
Tiuren Skrevet 12. mai #8 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Konsentrat er kjemisk behandlet, og ikke "likeverdig" som ferskpresset frukt. Det er konsentrert sitronskallolje på flasken - kan ikke sammenliknes med ferskpresset sitronsaft… Anonymkode: 96ce8...cd2 Hva mener du med "kjemisk behandlet", hvilke kjemikalier? Fordelen er at man slipper mye matsvinn, når man bare trenger noen dråper sitronsaft. 1
Gnå Skrevet 13. mai #9 Skrevet 13. mai Den er jo sitron, men i ultra prosessert form? Men når det er sagt: De mengdene man bruker av disse dråpene, er jo minimale. Så ville nok fokusert på ganske mye annet for å ta vare på helsa 🙃
Tiuren Skrevet 13. mai #10 Skrevet 13. mai Gnå skrev (6 timer siden): Den er jo sitron, men i ultra prosessert form? Men når det er sagt: De mengdene man bruker av disse dråpene, er jo minimale. Så ville nok fokusert på ganske mye annet for å ta vare på helsa 🙃 Hva er det som hør det til ultraprossesert?
AnonymBruker Skrevet 13. mai #11 Skrevet 13. mai Jeg synes den er kjekk å ha i kjøleskapet. Jeg bor alene og lager mat til kun meg. En skvis sitron eller en ts raspa sitronskall er godt i mange retter, men blir for dyrt + matsvinn og ha liggende. Utfordringen min er å beregne hvor mange dråper jeg skal ha av flasken, for å tilsvare mengde fersk sitron i oppskriften. Anonymkode: 28de3...be4 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai #12 Skrevet 13. mai De har alle tilsetningstoffer, unntatt den fra coop sitt eget merke, den er ren sitronsaft, Anonymkode: 73f2f...5a8
AnonymBruker Skrevet 13. mai #13 Skrevet 13. mai Tiuren skrev (26 minutter siden): Hva er det som hør det til ultraprossesert? Den er ikke ultraprosessert per definisjon, men inneholder et e-stoff som noen kan reagere på, spesielt de som har astma/allergi. Anonymkode: 73f2f...5a8
Tiuren Skrevet 13. mai #14 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Den er ikke ultraprosessert per definisjon, men inneholder et e-stoff som noen kan reagere på, spesielt de som har astma/allergi. Anonymkode: 73f2f...5a8 Det kan jeg leve fint med Noen reagerer på citrusfrukter og, noe sitronsaft bør inneholde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå