AnonymBruker Skrevet 12. mai #1 Del Skrevet 12. mai Jeg skal jobbe på 17 mai. Fra 0730 til 1430. Får ikke sett barna gå i toget. Det er siste år med tog i grenda pga nedleggelse av skole. Sårt. Kunne byttet å jobbe kveld, men er også invitert i selskap på kvelden så blir feil uansett... Noen flere som føler på dette? Anonymkode: 57460...b8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abra Skrevet 12. mai #2 Del Skrevet 12. mai Nei, kunne jobbe når som helst på året. Er en slik som hater røddager og ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai #3 Del Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Får ikke sett barna gå i toget. Det er siste år med tog i grenda pga nedleggelse av skole. Kunne byttet å jobbe kveld, men er også invitert i selskap på kvelden så blir feil uansett... Anonymkode: 57460...b8b Du har i hvert fall valgmuligheter. Det er det ikke alle som har den 17. mai. Anonymkode: 6208a...933 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai #4 Del Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg skal jobbe på 17 mai. Fra 0730 til 1430. Får ikke sett barna gå i toget. Det er siste år med tog i grenda pga nedleggelse av skole. Sårt. Kunne byttet å jobbe kveld, men er også invitert i selskap på kvelden så blir feil uansett... Noen flere som føler på dette? Anonymkode: 57460...b8b Da har du tatt et valg og velger selskap på kvelden fremfor å se barna dine i toget. Anonymkode: d46c1...3d7 4 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai #5 Del Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du har i hvert fall valgmuligheter. Det er det ikke alle som har den 17. mai. Anonymkode: 6208a...933 Man kan bytte yrke eller kun søke jobber som innebærer kontortid. Uansett skjønner at det er sårt, men sånn er livet av og til. Det gjelder uansett høytid for dere med familie. Anonymkode: fa626...3a9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai #6 Del Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg skal jobbe på 17 mai. Fra 0730 til 1430. Får ikke sett barna gå i toget. Det er siste år med tog i grenda pga nedleggelse av skole. Sårt. Kunne byttet å jobbe kveld, men er også invitert i selskap på kvelden så blir feil uansett... Noen flere som føler på dette? Anonymkode: 57460...b8b Men hva er viktigst for deg da? Barna i toget eller selskapet? Anonymkode: c9e0c...3bf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai #7 Del Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du har i hvert fall valgmuligheter. Det er det ikke alle som har den 17. mai. Anonymkode: 6208a...933 Om jeg så hadde spurt om å heller jobbe kvelden er det bare mulig om noen ville bytte vakt med meg. Turnusen min er det klokkeslett den helgen, så kan ikke bare velge det som passer best for meg selv. Om en annen heller ville jobbet dagvakt hadde det gått fint. Anonymkode: 57460...b8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai #8 Del Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men hva er viktigst for deg da? Barna i toget eller selskapet? Anonymkode: c9e0c...3bf Det er jo vanskelig å si. Selskapet er jo med barna og store deler av famillien. Toget er tidlig på dagen. Pappaen blir med barna, og det er viktigere 17 mai tog neste år og året etter grunnet alder/trinn. Men det er klart en kan føle på at det er sårt likevel. Anonymkode: 57460...b8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai #9 Del Skrevet 12. mai Å syns synd på meg - jeg ikke får sett barna mine i 17.maitog fordi jeg prioriterer fest på kvelden foran egne barn! Kanskje ikke helt dette du vil formidle, men det er sånn det framstår av teksten din. Du jobber ikke med retorikk tror jeg.. Anonymkode: b376d...a75 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai #10 Del Skrevet 12. mai Kjipt ❤️ Hadde personlig valgt å droppe selskapet (det er vel kanskje samme greia neste år/flere ganger) om det var mulig å bytte vakt. Anonymkode: 7b2a5...e28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai #11 Del Skrevet 12. mai Sånn er det innimellom. Jobber en i slike typer yrker så er det noe som kommer med jobben. Jeg kunne skjønt det om det var du som alltid ble satt opp på slike type dager men innimellom er det deg og innimellom er det noen andre som må jobbe kjipe vakter. Det er bedre at det er rettferdig enn at noen alltid får fri og noen alltid må jobbe på slike dager innad på arbeidsplassen. Anonymkode: 3a671...f37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai #12 Del Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Å syns synd på meg - jeg ikke får sett barna mine i 17.maitog fordi jeg prioriterer fest på kvelden foran egne barn! Kanskje ikke helt dette du vil formidle, men det er sånn det framstår av teksten din. Du jobber ikke med retorikk tror jeg.. Anonymkode: b376d...a75 Ja. Det er klart jeg velger fest(??) På kvelden foran egne barn. Til opplysning så er det selskap for oldemor til barna mine som fyller rundt tall, som vi skal feire på kvelden. Barna mine skal med altså. Ingen fyll. Så vi møtes der etter jobb. Mine barn, min mann, onkler, tanter, søskenbarn, barn, osv osv. Jeg jobber turnus. Det klokkeslettet falt på 17 mai helgen. Jeg kunne få noen til å ta min dagvakt, men da hadde jeg måtte jobbet kveld. Anonymkode: 57460...b8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai #13 Del Skrevet 12. mai Sånn er livet! Anonymkode: 792c1...634 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai #14 Del Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kjipt ❤️ Hadde personlig valgt å droppe selskapet (det er vel kanskje samme greia neste år/flere ganger) om det var mulig å bytte vakt. Anonymkode: 7b2a5...e28 Oldemor til barna mine feirer rundt tall. Jeg kan få bytte til kveldsvakt , OM noen ville byttet vakt. Neste år jobber jeg ikke 17 mai, denne helgen falt tilfeldigvis på min turnus i år. Anonymkode: 57460...b8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai #15 Del Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sånn er det innimellom. Jobber en i slike typer yrker så er det noe som kommer med jobben. Jeg kunne skjønt det om det var du som alltid ble satt opp på slike type dager men innimellom er det deg og innimellom er det noen andre som må jobbe kjipe vakter. Det er bedre at det er rettferdig enn at noen alltid får fri og noen alltid må jobbe på slike dager innad på arbeidsplassen. Anonymkode: 3a671...f37 Ja, sånn er det innimellom og sånn er livet. Poenget var ikke synes synd på meg eller noe. Men om det er flere foreldre som føler på det samme. Anonymkode: 57460...b8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 12. mai #16 Del Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg skal jobbe på 17 mai. Fra 0730 til 1430. Får ikke sett barna gå i toget. Det er siste år med tog i grenda pga nedleggelse av skole. Sårt. Kunne byttet å jobbe kveld, men er også invitert i selskap på kvelden så blir feil uansett... Noen flere som føler på dette? Anonymkode: 57460...b8b Ikke i forhold til 17 mai. 17 mai og påske betyr ikke så mye for meg i forhold til feiring men til jul...oh yes 😟 Hadde vi jobbet sammen, hadde jeg tatt den vakta for deg, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmelen_91 Skrevet 12. mai #17 Del Skrevet 12. mai Så lenge far er med på 17 mai toget, så tenker jeg det går fint! Barnet forstår vel at du må jobbe. Så drar dere sammen til selskapet og koser dere masse der sammen som en familie❤️❤️ 17 mai e bare KAOS 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå