AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:01 #1 Del Skrevet mandag kl 18:01 Hei! I dag var jeg på 4 måneders kontroll i gruppe med flere babyer sammen med min baby. Det gikk helt fint, helt til de skulle snu seg på mage og da ble seende på hverandre. Min baby ble livredd nabomannen som begynte å gråte og hun ble rett og slett utrøstelig. Hun gråt så hun ikke fikk luft hun hev etter pusten, det var helt forferdelig, tårene trillet og ingenting hjalp… jeg måtte forlate timen for ikke å forstyrre de andre 🥺 jeg fikk så vondt av henne, hva kan det være? Har noen vært borti dette? Aldri skjedd før… eneste som roet henne var en trilletur🥺 Anonymkode: 25d2d...3c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:40 #2 Del Skrevet mandag kl 18:40 Har du gått fire måneder uten utrøstelig baby så er du bortskjemt. det trenger ikke «være» noe som helst. Du bare trøster, finnes der for babyen din. Anonymkode: dcb36...b2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:12 #3 Del Skrevet mandag kl 19:12 Høres ut som at hun ble redd? Som hun over skriver, det er bare å være der for henne og trøste. Mine babyer har roa seg godt med bæresele eller pupp i den alderen. Høres ut som du fant noe som funka for deg også 😊 Anonymkode: fa4a1...fa0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå