AnonymBruker Skrevet 12. mai #1 Skrevet 12. mai Er så fornøyd - vurderte is før middag, var så fysen, men tenker at jeg skal vente til helgen. Jeg craver veldig det søte...og legger bare på meg. Så jeg er fornøyd med en dag uten Anonymkode: ad03c...176 2 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai #3 Skrevet 12. mai Veldig bra jobba! Jeg klarte det ikke og spiste en kroneis, men gratulerer så masse til deg med god start 🥳 Anonymkode: 791c9...425
AnonymBruker Skrevet 12. mai #4 Skrevet 12. mai Nei, jeg spiste to sånne små melkesjokolader (24 grams) etter lunsj. Sliter med psyken i tillegg til kropp som ikke funker, så går stadig på en liten trøstesmell. Jeg er likevel fornøyd med at jeg ikke trøkker i meg større mengder, for det kunne jeg lett ha gjort. Anonymkode: da366...d14
AnonymBruker Skrevet 12. mai #5 Skrevet 12. mai Ja, har fastet i 48 timer, så har ikke spist noe som helst, bare drukket vann. I motsetning til forrige uke, da jeg spiste 4 x 160 grams stratos familiesjokolade + en sånn bøtte med is... Spiste følelsene mine, og er tungt suicidal. Anonymkode: d036f...6e4 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai #6 Skrevet 12. mai En melkerullbit. Er det innafor? Anonymkode: dbf7e...38e
Thjelp Skrevet 12. mai #7 Skrevet 12. mai En sommer is og en lakrids by bulow kule… skylder litt på mangel av frukt og bær i huset( jeg orket ikke kjøre 2 mil i dag) og så skylder jeg mye på at jeg har min aller siste eksamen til torsdag…
AnonymBruker Skrevet 12. mai #8 Skrevet 12. mai 2 wienerbrød 😟. Men har forbrent 500 kcal med trening, det er da noe ... blir noe søtt hver dag, men noen ganger klarer jeg meg med en propud eller yoghurt. Anonymkode: 831fd...1aa
AnonymBruker Skrevet 12. mai #9 Skrevet 12. mai Bra jobba! Jeg har ikke spist noe med sukker, men har drukket saft med kunstig søtningsmiddel. Anonymkode: 19c0d...e81
AnonymBruker Skrevet 12. mai #11 Skrevet 12. mai Har laget meg sunn proteinpudding med kakao til kveldsmat, søtet med en liten teskje honning, hvis det teller. Anonymkode: 0950b...fa6
AnonymBruker Skrevet 12. mai #12 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (18 minutter siden): En melkerullbit. Er det innafor? Anonymkode: dbf7e...38e Den er jo mer symbolsk jeg har drukket saft med sukker! Det er min siste last her i livet. Trøster meg med at det er et naturprodukt, imotsetning til de sukkerfrie saftene. Blir bare oppblåst og dårlig i magen av de, kan ikke være bra med all den "kjemien". Anonymkode: 04136...a8e
AnonymBruker Skrevet 12. mai #13 Skrevet 12. mai Jeg har vært litt fysen på noe i ettermiddag, men har holdt meg i skinnet. Det ble en halv kurv jordbær som snacks, de var søte og gode. Anonymkode: 2d656...6ed
AnonymBruker Skrevet 12. mai #14 Skrevet 12. mai Klarer meg stort sett uten søtt hver dag, men jeg har jobbet for å komme dit! Merker at med en gang jeg tar èn bit av en sjokolade eller is, så kommer suget fort. Så jeg holder meg unna. Tar ei neve nøtter i stedet Anonymkode: d5282...dfa 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #15 Skrevet 12. mai Veldig bra 👏😊 . Jeg var veldig sulten når jeg kom hjem, så tok meg 3 Oreo kjeks til kaffen. Jeg går nesten aldri en dag uten noe søtt , men heldigvis for meg , i små mengder. Anonymkode: 65564...b87
AnonymBruker Skrevet 12. mai #16 Skrevet 12. mai Jeg hadde så dårlig samvittighet etter all sjokolade, junk og alkohol i helgen, så i dag har jeg holdt meg langt unna alt usunt. Håper å fortsette slik hvertfall frem til 17.mai🥳 Bra jobba i dag ts! Følger deg gjerne resten av uken! Anonymkode: c7ac4...c9a
AnonymBruker Skrevet 14. mai #18 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvordan gikk det i dag ts? Anonymkode: c7ac4...c9a Det gikk fint tirsdagen også:) men vurderte en is.... skal prøve idag også. ts:) Anonymkode: ad03c...176
AnonymBruker Skrevet 14. mai #19 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Det gikk fint tirsdagen også:) men vurderte en is.... skal prøve idag også. ts:) Anonymkode: ad03c...176 Bra jobba 😃 Anonymkode: c7ac4...c9a
AnonymBruker Skrevet 14. mai #20 Skrevet 14. mai Fantastisk! Dette er faktisk et digert problem for veldig mange, og jeg er UTROLIG imponert hver gang noen kan snu ryggen til og si nei til seg selv. Bare noen som selv er/har vært i denne situasjonen, kan forstå hvor intenst vanskelig det er. Jeg var slik helt frem til jeg begynte på Wegovy. Nå er søtsuget borte, men i starten var det en så innbarka vane og se på søtsaker, for deretter å ikke klare å styre seg. Det tok ukevis før jeg håndterte at søtsuget var borte og at jeg hadde fått kontroll over den delen av livet mitt. Jeg bruker Wegovy som en del av behandling av overspising, endre tankemønster og å oppnå mestringsfølelse. Å klare dette på ren vilje - steike, jeg er så imponert! Gi deg en real klapp på skuldra. Anonymkode: d2da8...3f7 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå