Gå til innhold

Virus med diffuse symptomer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I det siste har jeg hatt flere forkjølelser o.l som er annerledes enn vanlig forkjølelse eller influensa. Jeg er mindre plaget med tett neste og vond hals, men mye mer slått ut enn jeg er vandt til. I tillegg til mye vondt i hodet. Flere som opplever denne type forkjølelse/virus? 

Anonymkode: 99736...55d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

I det siste har jeg hatt flere forkjølelser o.l som er annerledes enn vanlig forkjølelse eller influensa. Jeg er mindre plaget med tett neste og vond hals, men mye mer slått ut enn jeg er vandt til. I tillegg til mye vondt i hodet. Flere som opplever denne type forkjølelse/virus? 

Kan det være noe allergi inne i bildet?

Anonymkode: d7ea1...333

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Kan det være noe allergi inne i bildet?

Anonymkode: d7ea1...333

Nei det er ikke allergi. Vi er tre i familien som har hatt det sånn i flere uker, litt av og på. I går måtte jeg hente barne i bhg, ingen feber men veldig redusert. Sånn har jeg det også. Veldig milde forkjølelsessymptomer samtidig som jeg føler meg helt slått ut.. og veldig opp og ned. Gi meg heller en skikkelig forkjølelse istedenfor alle disse vage symptomene over lengre tid 😅

Skrevet

Har dere testa dere for covid?

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk ut klamydia? Altså ikke kjønnssykdommen, men i lungene. Det kan også gi lungebetennelse. Jeg hadde høy feber og smerter i kroppen som eneste sympyom. Ingenting annet i en liten uke. Legekontoret mente det var influensa og fikk ikke legetime. 1 uke etter oppstart av sykdom fikk jeg en ekstrem hoste, tungpust, utmattet (noe jeg også var mens feberen var der naturligvis). Ingen smetter i halsen, ingen rennende/tett nese. Ikke noe tegn på forkjølelse. Kun feber, hoste, tungpust og utmattelse. Fikk påvist klamydia og røntgen viste lungebetennelse.

Anonymkode: 4cbcd...398

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei det er ikke allergi. Vi er tre i familien som har hatt det sånn i flere uker, litt av og på. I går måtte jeg hente barne i bhg, ingen feber men veldig redusert. Sånn har jeg det også. Veldig milde forkjølelsessymptomer samtidig som jeg føler meg helt slått ut.. og veldig opp og ned. Gi meg heller en skikkelig forkjølelse istedenfor alle disse vage symptomene over lengre tid 😅

hvis flere i familien har det, så er det enda mer sannsynlig at det er allergi, eller annen reaksjon fra omgivelsene.

Anonymkode: e9a2e...570

AnonymBruker
Skrevet

Mugg

Anonymkode: f5404...00f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg fikk dette i fjor vår, har det enda, det er som å være forkjølt bare uten symptomene, utslitt som når en er sjuk, susen i hodet, har blitt sjekket ut med CT, MR, bihuler, hals, nese, de finner ikke noe. Mest sannsynlig fikk jeg en ille covid infeksjon i fjor, og det drar ut. Skal sies at jeg har blitt litt bedre på de 13 månedene det har stått på da, så det er håp, likevel.

Håper dere blir fortere friske. 

Anonymkode: 050d5...710

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...