Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Arbeidstedet er ikke organisert så følger ikke tariffavtale. Jeg har jobbet der i noen år og blitt tilbudt en avdelingsleder stilling. Jeg bare lurer på timelønn for avdelingsledere som jobber på et underholdningssenter for jeg fikk tilbud om lite timelønn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg spørre hva et underholdningsenter er? Som Bingo eller lekeland? 

AnonymBruker
Skrevet

Nå vet jeg ikke hva underholdningssenter er, men har aldri hørt om avdelingsleder med timelønn. Det vanlige i slike stillinger er jo fastlønn.

Anonymkode: 7837a...a7e

• Liker 1
Skrevet

hva er et underholdningssenter? litt forskjell i lønn om det er lekeland, teknisk museum eller hva ? har du mange under deg ? hva slags ansvar ?

Skrevet
Daisy-love skrev (42 minutter siden):

Kan jeg spørre hva et underholdningsenter er? Som Bingo eller lekeland? 

Lekeland

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Nå vet jeg ikke hva underholdningssenter er, men har aldri hørt om avdelingsleder med timelønn. Det vanlige i slike stillinger er jo fastlønn.

Anonymkode: 7837a...a7e

Jeg har hørt det samme andre steder. Men fikk tilbud om timelønn. Hvis jeg tar jobben så må lønn diskuteres. Dette blir ikke en fulltidsjobb siden jeg har en annen jobb i tillegg

monican94 skrev (22 minutter siden):

hva er et underholdningssenter? litt forskjell i lønn om det er lekeland, teknisk museum eller hva ? har du mange under deg ? hva slags ansvar ?

Lekeland. Jeg har da ansvar for opplæring, følge opp at rutiner blir gjort, litt av det samme som jeg gjør som skiftleder egt, føler jeg, bare med en annen tittel. Er da rundt 20 under meg. 

Endret av Elaom
Skrev mer
Skrevet

På sånne steder er det vel dårlig timelønn som er vanlig, ikke bundet av tariffavtale så kun egne forhandlinger som teller..og som ufaglært og ung har du nok både hatt lav lønn som vanlig ansatt og skifteder og er vel heller ikke mye mer å hente som avd.leder. Men bra å ha på CV. 

• Liker 1
Skrevet
monican94 skrev (1 minutt siden):

På sånne steder er det vel dårlig timelønn som er vanlig, ikke bundet av tariffavtale så kun egne forhandlinger som teller..og som ufaglært og ung har du nok både hatt lav lønn som vanlig ansatt og skifteder og er vel heller ikke mye mer å hente som avd.leder. Men bra å ha på CV. 

Jepp! Mye av grunnen til at jeg vurderer stillingen er pga CVen, men jeg er ikke interessert i mer jobb for så lite. Så må i såfall diskutere lønn…

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...