Jens Skrevet 15. mars 2006 #1 Del Skrevet 15. mars 2006 Han har vært forkjølet en ukes tid. Problemet er att han hoster så fælt når han ligger i sengen sin. Han hoster ikke i det hele tatt når han er oppe, men med en gang han blir lagt ned, begynner han å hoste. Hvorfor det????Noen råd om hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gamle Alex Skrevet 15. mars 2006 #2 Del Skrevet 15. mars 2006 Hev hodepartiet av sengen. Legg en telefonkatalog under hver ben på senga ved hodepartiet. Man hoster mer når man ligger flat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2006 #3 Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg la en tykk perm (endelig kunne forelesningsnotatene mine brukes til noe fornuftig... ) under madrassen. Det hjalp veldig da sønnen min hadde slim-hoste. Jeg sørget også for at han fikk masse væske da han var forkjølet.. Han er ikke flink til å drikke vann, så laget en veldig tynn blanding mme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 4 barns mamma Skrevet 15. mars 2006 #4 Del Skrevet 15. mars 2006 Han har vært forkjølet en ukes tid. Problemet er att han hoster så fælt når han ligger i sengen sin. Han hoster ikke i det hele tatt når han er oppe, men med en gang han blir lagt ned, begynner han å hoste. Hvorfor det????Noen råd om hva jeg kan gjøre? ← et godt råd er å kjøpe lavendeldråper, eller eucalytpus dråper og drypp et par dråper på en gulpeklut og legg det øverst ved sengen hans. Det blir en frisk duft der som lindrer nese og svelg. Å heve er et must. Riktig god bedring med knærten din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 4 barnsmamma Skrevet 15. mars 2006 #5 Del Skrevet 15. mars 2006 et godt råd er å kjøpe lavendeldråper, eller eucalytpus dråper og drypp et par dråper på en gulpeklut og legg det øverst ved sengen hans. Det blir en frisk duft der som lindrer nese og svelg. Å heve er et must. Riktig god bedring med knærten din ← Å heve sengen mente jeg selvsagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 15. mars 2006 #6 Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg legger på en ekstra pute, så ungen kommer seg litt opp. Og rikelig med drikke er viktig. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå