Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal ha på meg denne på et utested på kvelden på 17. mai. Har ganske bleike ben selv om jeg har prøvd selvbruningsskum. Bør jeg gå for strømpebukse? Isåfall har dere an anbefaling til merke, denier og farge? Er så dårlig på penklær 🙈

IMG_3470.jpeg

Anonymkode: 8929c...d08

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøv et ekstra lag med selvbruning, evt. kjøp en mørkere. Men passer jo fint med Tynn svart strømpebukse til denne kjolen😄

Anonymkode: b86f6...708

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

15denier i hudfarge passer til denne. Svarte strømper på denne tide passer ikke. Og ikke shiny.

Anonymkode: 48e78...8d5

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp en hudfarget! 

Anonymkode: dc2e7...939

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg bruke offwhite sneakers til denne?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes absolutt ikke brunfarge skal være et krav for å gå uten strømpebukse 😞Hva skjer med verden? 

Tror i og for seg det kan gå an med både hudfargede og sort strømpebukse til denne kjolen. 

Anonymkode: 0ea0a...c7e

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Den kjolen blir mye finere med nude strømpebukse. 

Anonymkode: 492df...cfc

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Synes ikke sneakers passer til en så pyntet og mørk kjole, og hvertfall ikke hvis du skal bruke strømpebukse. 

Anonymkode: c8546...562

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skal ha på meg denne på et utested på kvelden på 17. mai. Har ganske bleike ben selv om jeg har prøvd selvbruningsskum. Bør jeg gå for strømpebukse? Isåfall har dere an anbefaling til merke, denier og farge? Er så dårlig på penklær 🙈

IMG_3470.jpeg

Gå uten det er finest 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er passer fint til det, men pass på at hvis du har sokker så ha så korte at de ikke synes over skoene

Anonymkode: ba5ee...4f4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Gå uten det er finest 

Det er passer fint til det, men pass på at hvis du har sokker så ha så korte at de ikke synes over skoene

Strømpebukse blir finest

Anonymkode: 44dd3...f02

• Liker 3
Skrevet

15-20 denier nude strømpebukser i bra kvalitet, matt eller semishiny blir veldig fint til denne kjolen🤩😍 Og gjerne noen freshe hvite sneakers  

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Herlighet, du kan gå med bare legger. 

Anonymkode: 825cf...e7a

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Bare bein! Hudfargede strømpebukser går det ikke an å bruke med mindre man er enten gammel eller kongelig.

Anonymkode: 98d25...8d6

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Bare bein! Hudfargede strømpebukser går det ikke an å bruke med mindre man er enten gammel eller kongelig.

Anonymkode: 98d25...8d6

Joda, det går an 10/10 hele tiden. Strømpebukser gjør beina finere!

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

15 den svarte strømper; brune strømper forbinder jeg kun med 90 år gamle damer 🫣😅

Anonymkode: d61b5...a0e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Siden kjolen har ermer og ikke blir så naken med det så passer det fint med strømpebukse til den👍

Hudfarget i lav denier blir nok veldig fint, selv om jeg sliter med å venne meg til hudfarget igjen.

Hadde gått for tynn sort strømpebukse om du hadde valgt sorte sko. 

Anonymkode: f77e9...e3c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Gå uten det er finest 

Tull. Ikke noe av dette er gode råd eller god smak. 

Anonymkode: 587ab...6d8

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei. Om det ikke er det eneste du har, da. 

Ville da heller gått for boots, selv om det ikke akkurat er så sommerlig.

Noe brunt, sort, rødt eller rosa. 

Anonymkode: dc2e7...939

AnonymBruker
Skrevet

Vi har blitt influenset til å tro at strømpebukse er ikke kult. Problemet er bare at vi bor i Norge og ikke i Los Angeles 😂 For guds skyld, gå i strømpebukser! Da slipper du å fryse og sitte der med bleike ben med kyllinghud på og bare føle deg mindre komfortabel. Jo mindre det er skikkelig varmt der du er, men det er vel lite sannsynlig. Selv på Østlandet nå, vi har kanskje 20 grader på dagtid men det fortsatt 5 grader på natta og 10 på kvelden.

Anonymkode: 4283a...bc7

• Liker 5
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Vi har blitt influenset til å tro at strømpebukse er ikke kult. Problemet er bare at vi bor i Norge og ikke i Los Angeles 😂 For guds skyld, gå i strømpebukser! Da slipper du å fryse og sitte der med bleike ben med kyllinghud på og bare føle deg mindre komfortabel. Jo mindre det er skikkelig varmt der du er, men det er vel lite sannsynlig. Selv på Østlandet nå, vi har kanskje 20 grader på dagtid men det fortsatt 5 grader på natta og 10 på kvelden.

Anonymkode: 4283a...bc7

Selv i varme LA er det flere som bruker strømpebukser. Til og med hudfarget. Problemet her i landet er influensere og motepoliti. Ikke bry deg om disse.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...