AnonymBruker Skrevet 12. mai #1 Skrevet 12. mai Skal ha på meg denne på et utested på kvelden på 17. mai. Har ganske bleike ben selv om jeg har prøvd selvbruningsskum. Bør jeg gå for strømpebukse? Isåfall har dere an anbefaling til merke, denier og farge? Er så dårlig på penklær 🙈 Anonymkode: 8929c...d08
AnonymBruker Skrevet 12. mai #2 Skrevet 12. mai Prøv et ekstra lag med selvbruning, evt. kjøp en mørkere. Men passer jo fint med Tynn svart strømpebukse til denne kjolen😄 Anonymkode: b86f6...708 5
AnonymBruker Skrevet 12. mai #3 Skrevet 12. mai 15denier i hudfarge passer til denne. Svarte strømper på denne tide passer ikke. Og ikke shiny. Anonymkode: 48e78...8d5 5 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai #5 Skrevet 12. mai Kan jeg bruke offwhite sneakers til denne? Anonymkode: 8929c...d08 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #6 Skrevet 12. mai Synes absolutt ikke brunfarge skal være et krav for å gå uten strømpebukse 😞Hva skjer med verden? Tror i og for seg det kan gå an med både hudfargede og sort strømpebukse til denne kjolen. Anonymkode: 0ea0a...c7e 5 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #7 Skrevet 12. mai Den kjolen blir mye finere med nude strømpebukse. Anonymkode: 492df...cfc 6
AnonymBruker Skrevet 12. mai #8 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Kan jeg bruke offwhite sneakers til denne? Anonymkode: 8929c...d08 Synes ikke sneakers passer til en så pyntet og mørk kjole, og hvertfall ikke hvis du skal bruke strømpebukse. Anonymkode: c8546...562 4 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #9 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Skal ha på meg denne på et utested på kvelden på 17. mai. Har ganske bleike ben selv om jeg har prøvd selvbruningsskum. Bør jeg gå for strømpebukse? Isåfall har dere an anbefaling til merke, denier og farge? Er så dårlig på penklær 🙈 Anonymkode: 8929c...d08 Gå uten det er finest AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan jeg bruke offwhite sneakers til denne? Anonymkode: 8929c...d08 Det er passer fint til det, men pass på at hvis du har sokker så ha så korte at de ikke synes over skoene Anonymkode: ba5ee...4f4 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #10 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Gå uten det er finest Det er passer fint til det, men pass på at hvis du har sokker så ha så korte at de ikke synes over skoene Anonymkode: ba5ee...4f4 Strømpebukse blir finest Anonymkode: 44dd3...f02 3
Vantage Skrevet 12. mai #11 Skrevet 12. mai 15-20 denier nude strømpebukser i bra kvalitet, matt eller semishiny blir veldig fint til denne kjolen🤩😍 Og gjerne noen freshe hvite sneakers 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai #12 Skrevet 12. mai Herlighet, du kan gå med bare legger. Anonymkode: 825cf...e7a 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai #13 Skrevet 12. mai Bare bein! Hudfargede strømpebukser går det ikke an å bruke med mindre man er enten gammel eller kongelig. Anonymkode: 98d25...8d6 2 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai #14 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Bare bein! Hudfargede strømpebukser går det ikke an å bruke med mindre man er enten gammel eller kongelig. Anonymkode: 98d25...8d6 Joda, det går an 10/10 hele tiden. Strømpebukser gjør beina finere! Anonymkode: 44dd3...f02 3 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai #15 Skrevet 12. mai 15 den svarte strømper; brune strømper forbinder jeg kun med 90 år gamle damer 🫣😅 Anonymkode: d61b5...a0e 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #16 Skrevet 12. mai Siden kjolen har ermer og ikke blir så naken med det så passer det fint med strømpebukse til den👍 Hudfarget i lav denier blir nok veldig fint, selv om jeg sliter med å venne meg til hudfarget igjen. Hadde gått for tynn sort strømpebukse om du hadde valgt sorte sko. Anonymkode: f77e9...e3c
AnonymBruker Skrevet 12. mai #17 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Gå uten det er finest Det er passer fint til det, men pass på at hvis du har sokker så ha så korte at de ikke synes over skoene Anonymkode: ba5ee...4f4 Tull. Ikke noe av dette er gode råd eller god smak. Anonymkode: 587ab...6d8 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #18 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kan jeg bruke offwhite sneakers til denne? Anonymkode: 8929c...d08 Nei. Om det ikke er det eneste du har, da. Ville da heller gått for boots, selv om det ikke akkurat er så sommerlig. Noe brunt, sort, rødt eller rosa. Anonymkode: dc2e7...939
AnonymBruker Skrevet 12. mai #19 Skrevet 12. mai Vi har blitt influenset til å tro at strømpebukse er ikke kult. Problemet er bare at vi bor i Norge og ikke i Los Angeles 😂 For guds skyld, gå i strømpebukser! Da slipper du å fryse og sitte der med bleike ben med kyllinghud på og bare føle deg mindre komfortabel. Jo mindre det er skikkelig varmt der du er, men det er vel lite sannsynlig. Selv på Østlandet nå, vi har kanskje 20 grader på dagtid men det fortsatt 5 grader på natta og 10 på kvelden. Anonymkode: 4283a...bc7 5 4
AnonymBruker Skrevet 13. mai #20 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vi har blitt influenset til å tro at strømpebukse er ikke kult. Problemet er bare at vi bor i Norge og ikke i Los Angeles 😂 For guds skyld, gå i strømpebukser! Da slipper du å fryse og sitte der med bleike ben med kyllinghud på og bare føle deg mindre komfortabel. Jo mindre det er skikkelig varmt der du er, men det er vel lite sannsynlig. Selv på Østlandet nå, vi har kanskje 20 grader på dagtid men det fortsatt 5 grader på natta og 10 på kvelden. Anonymkode: 4283a...bc7 Selv i varme LA er det flere som bruker strømpebukser. Til og med hudfarget. Problemet her i landet er influensere og motepoliti. Ikke bry deg om disse. Anonymkode: 44dd3...f02 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå