AnonymBruker Skrevet 12. mai #1 Skrevet 12. mai Kan jeg ta med min 9 uker gamle baby ut i båt nå eller er det for kaldt? Bor på Sørlandet Anonymkode: 4a41c...ba8
AnonymBruker Skrevet 12. mai #2 Skrevet 12. mai Går du ikke ut med ungen på vinterstid? Kle på ungen hvis det er kaldt. Anonymkode: dab18...6b0 2 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai #3 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kan jeg ta med min 9 uker gamle baby ut i båt nå eller er det for kaldt? Bor på Sørlandet Anonymkode: 4a41c...ba8 Har du ikke kjøpt klær til ungen din? Anonymkode: 1157a...674 2 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai #4 Skrevet 12. mai Lev et normalt liv, men ta med nok klær og vindtette plagg. Anonymkode: a60cc...f7b 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #5 Skrevet 12. mai Barn kan ikke utsettes for frisk sjøluft før de er 18 måneder gamle og temperaturen bør være +/- 19 grader med en luftfuktighet på 68 % Anonymkode: 21a33...ee5
AnonymBruker Skrevet 12. mai #6 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Barn kan ikke utsettes for frisk sjøluft før de er 18 måneder gamle og temperaturen bør være +/- 19 grader med en luftfuktighet på 68 % Anonymkode: 21a33...ee5 Du glemte ironiflagget! Anonymkode: a60cc...f7b 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai #7 Skrevet 12. mai Det er kanskje vesentlig forskjell om du skal på jolletur eller helgetur i en 40fot Fairline med varme inne på natta. Viktigste da vi hadde baby var tilgang til varmt vann. Vi sov i samme cabin så hadde kontroll på tempen der. Ellers var det klær som vanlig god tur ⚓️ Anonymkode: 68fa1...e19
AnonymBruker Skrevet 12. mai #8 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Har du ikke kjøpt klær til ungen din? Anonymkode: 1157a...674 Har du aldri vært ut i båt? Det blir noe helt annet med vinden som blir i en båt i fart, enn en trilletur på gangveien. Synes ikke ts sitt spørsmål var så merkelig igrunn. Anonymkode: 201e5...48e
AnonymBruker Skrevet 12. mai #9 Skrevet 12. mai Unga her var nå med på alt. Så ser ikke helt problemet. Er nå bare å ha godt med klær, redningsvest for baby Anonymkode: 18cf9...eea
AnonymBruker Skrevet 12. mai #10 Skrevet 12. mai Nei, er du sprø 😅 Noen sier redningsvest, de skal ha eget utstyr for bilstol og må jo da være i den hele turen. Anonymkode: 2d1a6...c30
AnonymBruker Skrevet 13. mai #11 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (18 timer siden): Har du aldri vært ut i båt? Det blir noe helt annet med vinden som blir i en båt i fart, enn en trilletur på gangveien. Synes ikke ts sitt spørsmål var så merkelig igrunn. Anonymkode: 201e5...48e Jeg bor i Bodø. Jeg vet hva vind er. Anonymkode: 1157a...674
AnonymBruker Skrevet 13. mai #12 Skrevet 13. mai Finnes det så små redningsvester? Hadde ikke bekymret meg for temperatur, man kler jo bare på vindtette klær og lue så er det ok. Men de babyene på rundt 5-6 mnd jeg har hatt med i båt var lite glad i redningsvest så det ble liksom ikke lange koseturer. Anonymkode: af94b...9d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå