AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 05:43 #21 Del Skrevet tirsdag kl 05:43 Hvem legger merke til om du tar fire håndfuller med jord? Ingen, tenker jeg. Anonymkode: ff5c5...6a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 05:51 #22 Del Skrevet tirsdag kl 05:51 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvem legger merke til om du tar fire håndfuller med jord? Ingen, tenker jeg. Anonymkode: ff5c5...6a0 Hvem merker det om jeg bare tar tre-fire smågodtbiter fra smågofthylla i butikken… Hvem merker det om jeg tar en liten avlegger fra en plante på Plantasjen… Hvem merker det om jeg tar med meg fem-seks-syv ketchupposer fra Burger King… Hvem merker om jeg tar med meg en av medaljene fra mitt lokale idrettslags "wall of fame" etc etc. Anonymkode: ac2cb...f52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 05:56 #23 Del Skrevet tirsdag kl 05:56 Jeg ville gjort det. Ta med en liten pose eller bøtte og hent litt jord med hagespade. Anonymkode: a98a2...29a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:09 #24 Del Skrevet tirsdag kl 07:09 Brunello skrev (8 timer siden): Spørsmålet høres kanskje litt dumt ut, men det er faktisk flere steder i verden man får bøter på flere titusener om man tar med sand og små steiner fra strendene. Skal riktignok være der det er sårbar natur, men gjelder flere kjente turistmål. Ja,og er på noen måte et verneområde så er det ikke lov å ta med en småstein engang. Bor ved siden av et slikt område og vet hva som er å forholde seg til der. Anonymkode: 4ca46...169 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:29 #25 Del Skrevet tirsdag kl 08:29 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvem merker det om jeg bare tar tre-fire smågodtbiter fra smågofthylla i butikken… Hvem merker det om jeg tar en liten avlegger fra en plante på Plantasjen… Hvem merker det om jeg tar med meg fem-seks-syv ketchupposer fra Burger King… Hvem merker om jeg tar med meg en av medaljene fra mitt lokale idrettslags "wall of fame" etc etc. Anonymkode: ac2cb...f52 For noen latterlige sammenligninger. Anonymkode: bcdc6...acb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:37 #26 Del Skrevet tirsdag kl 08:37 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvem merker det om jeg bare tar tre-fire smågodtbiter fra smågofthylla i butikken… Hvem merker det om jeg tar en liten avlegger fra en plante på Plantasjen… Hvem merker det om jeg tar med meg fem-seks-syv ketchupposer fra Burger King… Hvem merker om jeg tar med meg en av medaljene fra mitt lokale idrettslags "wall of fame" etc etc. Anonymkode: ac2cb...f52 Det hadde vært en fin sammenligning hvis skogen var til salgs.... Anonymkode: 2f5cd...933 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:39 #27 Del Skrevet tirsdag kl 08:39 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det hadde vært en fin sammenligning hvis skogen var til salgs.... Anonymkode: 2f5cd...933 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): For noen latterlige sammenligninger. Anonymkode: bcdc6...acb Absolutt ikke. Du går simpelthen inn på annens eiendom og TAR noe som ikke er ditt. Skog er forsåvidt til salgs, det er bare ikke du som er kunden. Og det er ikke grunnen som er varen, men trærne… Anonymkode: ac2cb...f52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kikkane Skrevet tirsdag kl 10:39 #28 Del Skrevet tirsdag kl 10:39 Så lenge det ikke er store mengder må det være lov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå