AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:29 #1 Del Skrevet mandag kl 16:29 ? Anonymkode: e3594...ee1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:31 #2 Del Skrevet mandag kl 16:31 Noen som fikser mye? Anonymkode: 4a99f...244 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:32 #3 Del Skrevet mandag kl 16:32 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Noen som fikser mye? Anonymkode: 4a99f...244 Sagt negativt. Anonymkode: e3594...ee1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:33 #4 Del Skrevet mandag kl 16:33 Positivt: Du er god til å holde orden flink til å fikse ting. Negativt: Du er på et lavere nivå enn meg og skal fikse de tingene jeg med mine kontorfingre ikke vil nedlate meg å ta i. Anonymkode: 8017e...696 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
endo Skrevet mandag kl 16:35 #5 Del Skrevet mandag kl 16:35 En "handymann" med kompetanse og kunnskap til å fikse det meste. Som har kontroll over fyring/ventilasjon og annet nødvendig i bedriften. 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:58 #6 Del Skrevet mandag kl 16:58 Den som skal fikse ting. Tenker ikke så mye over det. Anonymkode: 550a4...504 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:42 #7 Del Skrevet mandag kl 17:42 Dette ble sagt av nest leder i en meget negativ tone. Anonymkode: e3594...ee1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:47 #8 Del Skrevet mandag kl 17:47 Roy Narvestad Anonymkode: ae217...13e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:47 #9 Del Skrevet mandag kl 17:47 Jeg «kaller» min medarbeider dette titt og ofte- men i positiv forstand. Han har smarte og kreative løsninger og fikser det vi ikke klarer å fikse. får vi det ikke til selv må vi tilkalle «vaktmester-Svein» han fikser alt og er veldig glad for hans kreative løsninger😀 Anonymkode: 93490...67b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:57 #10 Del Skrevet mandag kl 17:57 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Dette ble sagt av nest leder i en meget negativ tone. Anonymkode: e3594...ee1 Men det spesifiserte du ikke i hovedinnlegget ditt da. MÅTEN ting blir sagt på, er jo ganske avgjørende.... Så da er det klin umulig for ukjente mennesker som ikke var der å vite hvordan det var sagt. Anonymkode: 2270d...129 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:03 #11 Del Skrevet mandag kl 18:03 Sagt negativt er det noen som blander seg oppi ting de ikke har noe med og skal "rydde opp". Anonymkode: b106f...340 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:09 #12 Del Skrevet mandag kl 18:09 AnonymBruker skrev (1 time siden): Positivt: Du er god til å holde orden flink til å fikse ting. Negativt: Du er på et lavere nivå enn meg og skal fikse de tingene jeg med mine kontorfingre ikke vil nedlate meg å ta i. Anonymkode: 8017e...696 Dette. Det er det lederen din mener når han sier det i sin negative tone. Anonymkode: 87df7...de5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:09 #13 Del Skrevet mandag kl 18:09 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Dette ble sagt av nest leder i en meget negativ tone. Anonymkode: e3594...ee1 Da tolker man det negativt da. Rart spørsmål. Vi kaller avdelingssjefen for vaktmesteren på bruket, og det er ment utelukkende positivt. Han fikser alt og stiller alltid opp når vi trenger han. Skikkelig beina-på-jorda-leder som alle liker og respekterer. Anonymkode: 80f74...2f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hololo Skrevet mandag kl 18:09 #14 Del Skrevet mandag kl 18:09 er han nest leder i et vaktmesterfirma kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:14 #15 Del Skrevet mandag kl 18:14 En som hjelper og fiker ting på arbeidsplassen. Anonymkode: 4dcbd...156 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #16 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (23 timer siden): ? Anonymkode: e3594...ee1 Vi har vaktmestre, de står blant annet for tilgangssystemene/låsing, diverse byggtekniske aspekter som ventilasjon og VA og mer til. Når jeg opp på jobb kaller vaktmestrene for vaktmester, så referer jeg til deres stilling og ansvaret de har. Enkelt og greit. Det samme gjelder meg, som sitter foran en PC dagen lang, og min stilling. Ingenting verken positivt eller negativt, rett og slett bare "jobb". Anonymkode: 79a57...3ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #17 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (22 timer siden): Dette ble sagt av nest leder i en meget negativ tone. Anonymkode: e3594...ee1 Du har jo allerede tolket det til å være meget negativt, hvor mye mer tolking trenger du? Anonymkode: 11132...f90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #18 Del Skrevet 21 timer siden Som negativt begrep blir det gjerne brukt som en litt irriterende person, som skal blande seg i alt, tror de har ansvar for alt, litt besserwisser. Tråkker inn på andres områder, og vet best. Anonymkode: 4df42...e74 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #19 Del Skrevet 20 timer siden Mente kanskje «vaktbikkje», en som skal passe på hva andre gjør og kanskje legger seg opp i for mye. Anonymkode: 286c1...4d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #20 Del Skrevet 20 timer siden En som fikser ting. Bare positivt. Lederen bør ta seg en bolle. Anonymkode: 0a3c0...c98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå