Gjest lmari Skrevet 20. november 2002 #1 Skrevet 20. november 2002 Jeg drømmer om vinterbryllup - med ettermiddagsvielse, levende lys, fakler og kanefart..... Noen av dere kommende bruder her inne som skal gifte dere denne vinteren? Hva gjør dere? Noen morsomme vinterdetaljer?? Fortell, fortell, så kan jeg drømme meg bort litt...
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2002 #2 Skrevet 20. november 2002 drømmer om ei lita steinkirke (har sett den!) i et hvitt landskap... vi går inn i kirka like før det begynner å mørkne.. så når vi kommer ut er det så mørkt at det er kos med fakkeltog for gjestene (bare ca 500 m bort til festlokalet) og sledetur for oss (brudeparet) masse masse lys inne.. alt i hvitt.. kanskje litt sølv.. og peisflammer.. og og.. mmm.. men min kjære vil gifte seg om våren..
magnhild Skrevet 20. november 2002 #3 Skrevet 20. november 2002 Jeg drømmer om en liten steinkirke jeg også, vet hvor den er og jeg skal gifte meg i den. Seljord kirke i Telemark. Jeg skal ikke bruke mye eletrisk lys, helst bare telys og andre levende lys. Tenningen av disse er det min kommende som skal gjøre. Etterpå blir det kanefart med hest og slede, og fakler til festlokalet, hvor alt går i 'vinterfarger'. Dette er drømmen og det som kommer til å bli, men jeg får det ikke så mørkt som jeg vil siden jeg skal gifte meg i mai... Lykke til meg drømmene!
Gjest Snart Fru Skrevet 20. november 2002 #4 Skrevet 20. november 2002 Vi skal gifte oss nå i desember, nærmere bestemt i romjulen. :D Vielse kl. 14.00 i Holmenkollen kapell. Senere blir det fest på en av de flotteste resturantene i Oslo med fakler i oppkjørselen, fyr på peisen og et julepyntet lokale. Vi valgte denne tiden på året nettopp på grunn av stemningen i juletiden. I tillegg så har de tilreisende gjestene mulighet for å være litt lengre i Oslo, slik at det føles som om bryllupet skal pågå over flere dager. Jeg har fått sydd en vinterkappe til å ha uten på kjolen min. Fotsid kappe med slep i tykk cremefarvet silke. Jeg gleder meg virkelig! :D
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2002 #5 Skrevet 20. november 2002 Vi giftet oss LILLE JULAFTEN 2000 !!! - på Lillehammer. GO FOR IT !!!! :kgsmil: Jeg hadde minkcape og datteren min på 6 hadde også det. Mannen min hadde frakk utenpå og de to små guttene hadde også frakker. STILIG ! Jeg hadde hvit kjole, mannen min svart dress, b.piken hvit kjole mens b.svennene hadde hvite dresser !! Vi hadde vannfontene under kaken og julegodtestokker som hang på glassene ! + mange andre artige detaljer ...... Vi kan ikke si annet enn: VI ANBEFALER VINTERBRYLLUP !!! Gøy med noe anderledes !!!
Gjest Snart gift? Skrevet 20. november 2002 #6 Skrevet 20. november 2002 Vi ønsker også et vinter bryllup. Vet ikke om det blir for kjapt men vi er begynt å tenke på å gifte oss i januar eller februar. Har tenkt å bare ha nærmeste familie og forlovere med følge. Tenker på å ha det hjemme med fyr i peisen og masse levende lys. Er veldig glad i hvitt så det blir nok hoved fargen, så har jeg tenkt å bruke rødt. Vil ha tett pakket med røde roser i brudebuketen og la det gå igjen ved bordet. Ble døpt i ei gammel stein kirke som vi vil gifte oss i Det kjekkeste av alt er å planlegge å fantasere :D
Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2002 #7 Skrevet 21. november 2002 Skal gifte oss 01.02.03 og bruker vinter som tema med islykter både ute og inne, krystaller og kalde farger, nemlig off white og sølv.... Litt artig å bruke noe annet enn alle andre synes jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2002 #8 Skrevet 21. november 2002 Offwhite er ikke en kalt farge, men en veldig varm farge.
Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2002 #9 Skrevet 21. november 2002 Jeg vil åsså ha vinterbryllup! Men jeg har enda ikke noen å gifte meg med, så i mellomtiden koser jeg meg med å lese om andres vinterbryllup Jeg er født midt på vinteren, elsker snø og alt som har med vinter å gjøre (spesielt vinterklær), så da er det bare naturlig at jeg en gang i tida blir gift om vinteren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå