Bamseklemmer Skrevet 5. juli #61 Skrevet 5. juli Vibelator skrev (På 12.5.2025 den 18.24): Voksne kvinner uten busk Ligner på barn ja uten at jeg er pervers i hele tatt. På samme måte som helt flatbrysta likner på menn. Voksne kvinner uten busk ligner ikke på barn, de ligner en voksen kvinne.. Den store forskjellen er utviklingen fra et strek, til hengende lepper og størrelsen på klitten.. Så hvordan klarer du å se et "barn", uten å ha en pervers tankegang? En tanke som slo meg.. ok, du synes voksne kvinner ser ut som barn? Vil de si at du har sex med dem?🫡 1
Thyra Skrevet 5. juli #62 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (På 12.5.2025 den 19.57): Nei, det er bare noen få som har en fetish for det som er veldig aktive på å promotere sin fetish. For de aller fleste andre er hårløs å foretrekke. Også kommer trøndermannen om 3, 2, 1.... Anonymkode: b1cc6...28b Det naturlige har blitt en fetish, faktisk. 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli #63 Skrevet 5. juli tyren56 skrev (På 12.5.2025 den 18.10): Er det plutselig en trend å ha hår på tissen og ikke shave? Får opp så masse på Tiktok der folk diskuterer at busk er inn, og mange menn som åpent skriver at de alltid har likt det. Det må ha plutselig skjedd noe i været for har bare hørt motsatt hele livet! Er 25. Tror ikke jeg noen gang har hatt mer enn 1 ukes langt hår der nede den tiden jeg og min mann har vært sammen. Hva er din mening? Heller busk en glattbarbert. 10 av 10 ganger. Syntes glattbarbert er litt turn off. Anonymkode: 9c4f3...75e 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #64 Skrevet 5. juli Problemet er at vi menn er noen kåte griser som liker alt og sier alt bare vi får mus. Jeg tar det jeg får som en sulten ulv, men hvis jeg skal velge noe så er det at bikinilinjen er tatt og at busken er trimmet. Ikke full jungel. Anonymkode: 0ea1b...1b1 1 1
Trøndermann Skrevet 5. juli #65 Skrevet 5. juli Thyra skrev (4 timer siden): Det naturlige har blitt en fetish, faktisk. Kan nesten virke sånn ja, forstå det den som kan🤔 En kvinnes naturlige hårvekst med mykt deilig kjønnshår, busk om du vil, er i mine øyne noe som skal verdsettes, kysses i, kjæles med...! All honnør til de ganske få kvinner som faktisk trives med å la det gro fritt 😍 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #66 Skrevet 6. juli Noen menn liker busk. Noen menn liker ikke busk. Min liker litt forskjellig. Han synes jeg er penest uten hår, da går kameraet varmt til tider og han vil leke, men det stikker fort. Dermed har han sagt at han synes det er deilig med stuss oppå og glatt på leppene. Jeg har hatt full busk i late perioder, han klager aldri.? Anonymkode: ebd70...ec8
AnonymBruker Skrevet 10. juli #67 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (På 6.7.2025 den 8.03): Noen menn liker busk. Noen menn liker ikke busk. Min liker litt forskjellig. Han synes jeg er penest uten hår, da går kameraet varmt til tider og han vil leke, men det stikker fort. Dermed har han sagt at han synes det er deilig med stuss oppå og glatt på leppene. Jeg har hatt full busk i late perioder, han klager aldri.? Anonymkode: ebd70...ec8 Nei, min har alltid likt glattbarbert, men har nektet meg å barbere meg da jeg har gått gravid. Fortsatt har han vært der nede like ofte sååå?? Gir kanskje ingen mening når de ofte nyter det uansett Anonymkode: 1d1a3...02d
AnonymBruker Skrevet 10. juli #68 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, min har alltid likt glattbarbert, men har nektet meg å barbere meg da jeg har gått gravid. Fortsatt har han vært der nede like ofte sååå?? Gir kanskje ingen mening når de ofte nyter det uansett Anonymkode: 1d1a3...02d Liker de dama så liker de alt ved henne. Det tror jeg. Da er kjønnshår ganske irrelevant. Anonymkode: a794a...f65 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli #69 Skrevet 13. juli Da jeg var helt ung, fantaserte nok både jeg kompiser om nakne damer med mørk trekant mellom beina. Jeg har fortsatt den fantasien ingen behov for at min kjære skal barbere noe Anonymkode: 61f12...f52 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #70 Skrevet 13. juli Thyra skrev (På 5.7.2025 den 6.23): Det naturlige har blitt en fetish, faktisk. Det naturlige for en mann er langt flokete hår, langt buskete skjegg og bart, monobrow, lange negler, osv. Jeg regner med at det er hva du liker? For det er jo naturlig... Anonymkode: b1cc6...28b
AnonymBruker Skrevet 13. juli #71 Skrevet 13. juli Har alltid latt håret gro naturlig, med unntak av en kort periode rundt 2010-2011 der jeg testet ut glattbarbert. Det var ikke noe for meg. Var ekstremt ubehagelig, syntes jeg. Mannen min foretrekker naturlig hårvekst. Det gir mer friksjon under sex og han nyter følelsen og synet av det. Vi er en god match. Anonymkode: f32b8...74d 1 1
Thyra Skrevet 14. juli #72 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det naturlige for en mann er langt flokete hår, langt buskete skjegg og bart, monobrow, lange negler, osv. Jeg regner med at det er hva du liker? For det er jo naturlig... Anonymkode: b1cc6...28b Det handler ikke om hva man liker og ikke liker, greit å ha sine preferanser. Men å like noe som er helt naturlig burde ikke bli omtalt som en fetish, som noe sært og nærmest "perverst". Det var poenget mitt. 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #73 Skrevet 14. juli tyren56 skrev (På 12.5.2025 den 18.10): Er det plutselig en trend å ha hår på tissen og ikke shave? Får opp så masse på Tiktok der folk diskuterer at busk er inn, og mange menn som åpent skriver at de alltid har likt det. Det må ha plutselig skjedd noe i været for har bare hørt motsatt hele livet! Er 25. Tror ikke jeg noen gang har hatt mer enn 1 ukes langt hår der nede den tiden jeg og min mann har vært sammen. Hva er din mening? Du vet sikkert at mennesker er forskjellige og liker forskjellige ting, noen høye, noen lave, noen med hår noen uten, og sånn kan vi holde på.. Anonymkode: 20771...1d9
Master1 Skrevet 14. juli #74 Skrevet 14. juli Eneste busken jeg liker er Bringebærbusk Ellers foretrekkerje buskeløse Og Bukseløse Ja sågar Truseløse og Skratter M@ster.
Trøndermann Skrevet 16. juli #75 Skrevet 16. juli Master1 skrev (På 14.7.2025 den 17.39): Eneste busken jeg liker er Bringebærbusk Ellers foretrekkerje buskeløse Og Bukseløse Ja sågar Truseløse og Skratter M@ster. 😅 Folk er så forskjellige, og det er jo bra og sånn det skal være. Enig i at bringebærbusker er fine greier. Men ingenting kan måle seg med en kvinnelig, fluffy busk! Også med truse på, med ei " rufsete ", fristende bikinilinje 😍
Sunnfjording Skrevet 16. juli #76 Skrevet 16. juli Foretrekker det samme på den andre som jeg gjør på meg selv, litt stussing og frisering
AnonymBruker Skrevet 17. juli #77 Skrevet 17. juli Sikkert noen som gjør det, men jeg trenger det glatt. Hår der nede forbinder jeg for mye med dårlig hygiene - selv om det sikkert er helt feil Anonymkode: 3daa1...308
AnonymBruker Skrevet 17. juli #79 Skrevet 17. juli Jeg synes vaginaer er meget pene å se på og foretrekker derfor at de ikke er dekket av hår. Synes også selv jeg ser mye bedre ut uten, og at både sex og onani er best uten. Spesielt pungen får en helt annen følsomhet når den er barbert. Hår dekker erogene soner som kan gi mye glede. Anonymkode: ac9ae...4f4
Pingvinen Skrevet 17. juli #80 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sikkert noen som gjør det, men jeg trenger det glatt. Hår der nede forbinder jeg for mye med dårlig hygiene - selv om det sikkert er helt feil Anonymkode: 3daa1...308 Ja, det er 100% feil 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå