tyren56 Skrevet 12. mai #1 Skrevet 12. mai Er det plutselig en trend å ha hår på tissen og ikke shave? Får opp så masse på Tiktok der folk diskuterer at busk er inn, og mange menn som åpent skriver at de alltid har likt det. Det må ha plutselig skjedd noe i været for har bare hørt motsatt hele livet! Er 25. Tror ikke jeg noen gang har hatt mer enn 1 ukes langt hår der nede den tiden jeg og min mann har vært sammen. Hva er din mening? 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai #3 Skrevet 12. mai Følger ikke med på trender. Husk busk Anonymkode: a794a...f65 5
AnonymBruker Skrevet 12. mai #4 Skrevet 12. mai Det finnes jo 1000 andre tråder om dette da men Synes det er opp til kvinnen selv å bestemme, noen kvinner liker å være glatt og da er de det, noen liker å ha hår så da bør de ha det. Selv liker jeg best glatt om jegkan få velge fritt. Synes det ser finere ut (liker å se annet enn bare hår) det er bedre oralt og det kjennes bedre ut å ta på. Vet at her inne på kg kan en ikke diskutere dette uten at de som tenker på barn dukker opp i fra mørket hver gang dette temaet dukker opp. Selv mener jeg at det er de som sammenligner voksne kvinner med barn som har en pervers tankegang. Anonymkode: b32d5...a99 3 4
Vibelator Skrevet 12. mai #5 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det finnes jo 1000 andre tråder om dette da men Synes det er opp til kvinnen selv å bestemme, noen kvinner liker å være glatt og da er de det, noen liker å ha hår så da bør de ha det. Selv liker jeg best glatt om jegkan få velge fritt. Synes det ser finere ut (liker å se annet enn bare hår) det er bedre oralt og det kjennes bedre ut å ta på. Vet at her inne på kg kan en ikke diskutere dette uten at de som tenker på barn dukker opp i fra mørket hver gang dette temaet dukker opp. Selv mener jeg at det er de som sammenligner voksne kvinner med barn som har en pervers tankegang. Anonymkode: b32d5...a99 Voksne kvinner uten busk Ligner på barn ja uten at jeg er pervers i hele tatt. På samme måte som helt flatbrysta likner på menn. 9 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #6 Skrevet 12. mai Vibelator skrev (1 minutt siden): Voksne kvinner uten busk Ligner på barn ja uten at jeg er pervers i hele tatt. På samme måte som helt flatbrysta likner på menn. Og menn med peniser under gjennomsnittet er gutter, menn uten skjegg er gutter, kvinner som fjerner armhulehår og legghår er jenter, kvinner uten mascara er jenter ans so on and so on. At du tenker på barn i en seksuell setting sier kun noe om hvor forstyrret du selv er. Anonymkode: b32d5...a99 8 1 6
Tiuren Skrevet 12. mai #7 Skrevet 12. mai tyren56 skrev (16 minutter siden): Er det plutselig en trend å ha hår på tissen og ikke shave? Får opp så masse på Tiktok der folk diskuterer at busk er inn, og mange menn som åpent skriver at de alltid har likt det. Det må ha plutselig skjedd noe i været for har bare hørt motsatt hele livet! Er 25. Tror ikke jeg noen gang har hatt mer enn 1 ukes langt hår der nede den tiden jeg og min mann har vært sammen. Hva er din mening? Tikktull gir deg det de tror du "vil" ha, eller det som provoserer og polariserer. Selv foretrekker jeg solbærbusk 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #10 Skrevet 12. mai Vibelator skrev (37 minutter siden): Voksne kvinner uten busk Ligner på barn ja uten at jeg er pervers i hele tatt. På samme måte som helt flatbrysta likner på menn. Kona mi er flatbrystet å har kort hår, hun er også glattbarbert som hun selv foretrekker (jeg foretrekker det også) men siden du tydeligvis har greie på dette, går hun da under lesbe ? Mann eller barn ? 🤔🤔🤔🤔 Anonymkode: 663a6...46d 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #11 Skrevet 12. mai Som med alt av utsende, SMAKEN ER SOM BAKEN, DEN ER DELT! Noen liker det, andre ikke. Jeg har utelukkende kun fått positive tilbakemeldinger på at jeg har hår (nei ikke 80 talls hår, men det er hår), og det er det jeg foretrekker også. Er sexy med litt hår! Anonymkode: 58dcd...8a3 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #12 Skrevet 12. mai Er noe med menn som liker hår og busk der. Føler de gir litt mer faen og setter pris på kroppen slik den er, ikke særlig feminine eller "pirkete" av seg. Liker selv å ha hår der og fjerner det ikke. Anonymkode: 77a08...952 2 1 2
skreppamedleppa Skrevet 12. mai #13 Skrevet 12. mai Jeg ville ikke hatt busk om så hver eneste kvinne i dette landet eller i verden hadde hatt busk, så hva de driver på med på tiktok er forsåvidt fullstendig revnende likegyldig. Jeg liker ikke busk (hva andre gjør bryr jeg meg ikke om heldigvis). Og derfor har jeg heller ikke busk, så ekstremt mange som skal se meg mellom beina er det faktisk ikke at det spiller noen rolle i det hele tatt. Men ville hatt store problemer med det om mannen hadde foretrukket hår. Hadde kanskje latt det vokse ut en ytterst sjeldent gang men heldigvis er vi ganske samstemt om at det er glatt vi foretrekker så jeg slipper heldigvis det. 2
Brunello Skrevet 12. mai #14 Skrevet 12. mai Menn liker fine damer. Om de er barbert eller ikke spiller fint liten rolle for de aller fleste. De aller fleste menn blir faktisk fornøyd bare de får ligge med en dame. 6 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai #15 Skrevet 12. mai Nei, det er bare noen få som har en fetish for det som er veldig aktive på å promotere sin fetish. For de aller fleste andre er hårløs å foretrekke. Også kommer trøndermannen om 3, 2, 1.... Anonymkode: b1cc6...28b 4 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai #16 Skrevet 12. mai Brunello skrev (14 minutter siden): Menn liker fine damer. Om de er barbert eller ikke spiller fint liten rolle for de aller fleste. De aller fleste menn blir faktisk fornøyd bare de får ligge med en dame. Deg om det. De aller fleste menn er ikke så desperate som deg at de tar til takke med hva som helst med et hull. Anonymkode: b1cc6...28b
Brunello Skrevet 12. mai #17 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Deg om det. De aller fleste menn er ikke så desperate som deg at de tar til takke med hva som helst med et hull. Anonymkode: b1cc6...28b Nei. Ikke meg om det. De fleste menn bryr seg ikke. Det er mulig noen ytterst få lar valg av dame basere seg på om hun er barbert eller ikke, men vil tro minst 99% foretrekker en fin dame med busk fremfor en mindre fin som er barbert. 7 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #18 Skrevet 12. mai Brunello skrev (11 minutter siden): Nei. Ikke meg om det. De fleste menn bryr seg ikke. Det er mulig noen ytterst få lar valg av dame basere seg på om hun er barbert eller ikke, men vil tro minst 99% foretrekker en fin dame med busk fremfor en mindre fin som er barbert. Vel jeg siktet først og fremst til siste delen av innlegget ditt. Men selvfølgelig har de fleste menn preferanser for hår også. Bortset fra slike som deg da som "blir fornøyd bare du får ligge med en dame"... Anonymkode: b1cc6...28b 2
Brunello Skrevet 12. mai #19 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vel jeg siktet først og fremst til siste delen av innlegget ditt. Men selvfølgelig har de fleste menn preferanser for hår også. Bortset fra slike som deg da som "blir fornøyd bare du får ligge med en dame"... Anonymkode: b1cc6...28b Svært mange menn blir fornøyd bare de får ligge med en dame. Dersom du har lest litt i media i det siste, er det veldig mange som klager på at det ikke blir noe på de. Personlig er jeg heldig vis ikke en av de, då ingen bekymring for meg. 4 1
PITTY Skrevet 12. mai #20 Skrevet 12. mai Dame uten skikkelig myk busk? Beklager. Bare å få på seg trusa igjen..😀 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå