AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:55 #1 Del Skrevet mandag kl 15:55 Jeg er ufør, men vil prøve ut en jobb som postbud (natt). Står at man må stille med egen bil. Jeg har ikke egen bil, men låner bilen til en i familien som også er ufør. Han har fått bilen fordi han er bevegelseshemmet, men bruker den sjelden da han syntes det er litt skummelt å kjøre. Han syntes det er fint at jeg bruker bilen så den ikke ruster fast, og jeg kjører han til alle lege timer og hva enn det måtte være. Jeg spurte han om jeg kunne bruke hans nav bil til denne natt jobbingen og han sa ja og syntes det var veldig fint at jeg ville prøve jobbe. Men vi vet ikke om det er lov… noen her som vet? Er en liten kombi bil som er 12 år gammel. Økonomisk hjelper det vell samfunnet at vi samarbeider så flere kan være i jobb? Anonymkode: d1523...36e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:17 #2 Del Skrevet mandag kl 16:17 Hvem eier bilen? Anonymkode: 7990a...e7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:19 #3 Del Skrevet mandag kl 16:19 Han eier jo bilen selv, så den kan brukes fritt. Anonymkode: a9219...789 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:20 #4 Del Skrevet mandag kl 16:20 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvem eier bilen? Anonymkode: 7990a...e7d Han i familien min. Ikke jeg ts Anonymkode: d1523...36e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:21 #5 Del Skrevet mandag kl 16:21 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han i familien min. Ikke jeg ts Anonymkode: d1523...36e Eller… den er halvt nav og halvt hans Anonymkode: d1523...36e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:29 #6 Del Skrevet mandag kl 16:29 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Eller… den er halvt nav og halvt hans Anonymkode: d1523...36e Nei, det er ingenting som hetet NAV-bil som nav delvis eier. Anonymkode: 007c7...f0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå