Gå til innhold

Blir man lett beruset av vival?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk ikke så stor dose, men jeg er ikke vandt til slike medisiner.  Jeg var på legeundersøkelse i dag og fikk vival. Skal ikke nevne dose her siden det ikke er lov. Men når virkningen nådde toppen, så følte jeg meg litt full på den måten at jeg ble litt svimmel og ga litt faen. Virkningen nådde toppen etter undersøkelsen var ferdig og jeg var på vei for å møte noen på kontoret før vi dro hjem til meg for å slappe av. 
Men i det jeg er på kontoret, så stikker jeg bare til en jeg har litt crush på og spør hvordan det går (noe jeg aldri gjør fordi jeg er redd for å ta plass). Da vi skal til å gå, så merker jeg at jeg er litt svimmel og bare er rar. Lite hemninger. 

Anonymkode: be36e...28c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kan bli ruset av det, ja. En del misbruker jo denne medisintypen for rus. At du gav faen var den beroligende effekten. Svimmelhet er ikke så uvanlig, noen blir søvnige, hukommelsestap kan forekomme og. Om du fikk Vivalen på tom mage kan det spille inn og gi en sterkere effekt. Det høres ut som du fikk en dose og effekt som var bra for deg siden du slapp å være redd under undersøkelsen. Det er jo det viktigste.

Anonymkode: c3002...6c2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått det en gang før. Merket ingenting.

Anonymkode: ec004...899

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo et B-preparat av en grunn. Hvordan du reagerer kommer an på hvor mye du veier, hvor mye du fikk, andre substanser du muligens har i kroppen, biologiske forskjeller osv.

Anonymkode: 33e19...f8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg fikk ikke så stor dose, men jeg er ikke vandt til slike medisiner.  Jeg var på legeundersøkelse i dag og fikk vival. Skal ikke nevne dose her siden det ikke er lov. Men når virkningen nådde toppen, så følte jeg meg litt full på den måten at jeg ble litt svimmel og ga litt faen. Virkningen nådde toppen etter undersøkelsen var ferdig og jeg var på vei for å møte noen på kontoret før vi dro hjem til meg for å slappe av. 
Men i det jeg er på kontoret, så stikker jeg bare til en jeg har litt crush på og spør hvordan det går (noe jeg aldri gjør fordi jeg er redd for å ta plass). Da vi skal til å gå, så merker jeg at jeg er litt svimmel og bare er rar. Lite hemninger. 

Anonymkode: be36e...28c

Dette er litt av poenget med vival og andre angstdempende medisiner. At man ikke skal hemmes av angsten, at angsten ikke skal kontrollere en.

Anonymkode: 0936b...08d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gav deg nok litt større dose enn standard «ta når man skal på jobb» dose.

Så ja, høres vanlig ut. 

Anonymkode: d1ec8...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se doseringer og info på rusopplysningen.no 

Du fikk neppe en rusdose, men effekten første gang man tar et stoff er jo ofte unik, og placebo er sterke greier.

Anonymkode: 969b1...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...