Gå til innhold

Tror exen har sett at jeg har stalket han på snapmap!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For ca et halvt år siden slo meg og exen opp og da hadde han flyttet til et annen fylke. Nå er har han flyttet tilbake igjen og vi pleier å tørrsnappe av og til, men nå hadde han ikke svart meg på noen timer så jeg ble bare litt små nysgjerrig på hva han gjorde. Når jeg jeg trykket inn på han på snap for å se hvor han var klarte jeg å komme borti en sånn "👋🏼", som ble sendt rett til han med sånn bilde av hans bitmoji på stedet han er på. Jeg slettet den chatmeldingen med en gang, men tror det er sånn effekt som kommer opp hos han like vel med sånne vinke emojis fra meg. Det er jo helt krise, jeg skrudde på sånn "ikke forstyrr" på mobilen nå for jeg er litt stressa for hva han kommer til å svare til det. Hva burde jeg svare tilbake isåfall uten at det virker som jeg skulle stalke han?🥲🥲

Anonymkode: deb37...f88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du må distrahere deg selv ved å fylle livet ditt med greier. Hvis han sier noe får du bare si at du var på snap map og så han var i nærheten. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er bare å erkjenne en gang for alle at du har tendenser til å være narsissist og psykopat.. Det at du i tillegg har tenkt å skjule(bortforklare) dine handlinger bekrefter tendesene. 

Kommer du også ofte opp i konflikter med familie, venner, venninner? 

Anonymkode: d85d5...314

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Minner meg om en gang for flere år siden at jeg skulle søke opp eksen min på Twitter, men i stedet klarte å Tweete starten av brukernavnet hans 😅 Dette var da det var vanlig å geotagge tweets så man kunne se hvor de ble sendt fra. Jeg merka det ikke før noen timer senere, og han merka det garra, for en felles bekjent av oss kommenterte det også. 

Sjukt pinlig der og da. Har null å si i ettertid, bortsett fra at det er en morsom historie. 

Tenker at en av to ting vil skje:

1) Han spør direkte hva du mente og i så fall kan du bare si at du kom borti noe

2) Han er en gentleman og later som ingenting. 

Mest sannsynlig så kommer han jo til å forstå tegninga, men de fleste folk vet og skjønner at man av og til søker opp folk, og da særlig nåværende eller tidligere forelskelser på some. Det er veldig menneskelig atferd, i bunn og grunn. Om han leser veldig mye mer inn i det så får det være hans sak. 

Anonymkode: 7fefd...833

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Minner meg om en gang for flere år siden at jeg skulle søke opp eksen min på Twitter, men i stedet klarte å Tweete starten av brukernavnet hans 😅 Dette var da det var vanlig å geotagge tweets så man kunne se hvor de ble sendt fra. Jeg merka det ikke før noen timer senere, og han merka det garra, for en felles bekjent av oss kommenterte det også. 

Sjukt pinlig der og da. Har null å si i ettertid, bortsett fra at det er en morsom historie. 

Tenker at en av to ting vil skje:

1) Han spør direkte hva du mente og i så fall kan du bare si at du kom borti noe

2) Han er en gentleman og later som ingenting. 

Mest sannsynlig så kommer han jo til å forstå tegninga, men de fleste folk vet og skjønner at man av og til søker opp folk, og da særlig nåværende eller tidligere forelskelser på some. Det er veldig menneskelig atferd, i bunn og grunn. Om han leser veldig mye mer inn i det så får det være hans sak. 

Anonymkode: 7fefd...833

Ånei! 🤣 

Anonymkode: a9db3...280

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er bare å erkjenne en gang for alle at du har tendenser til å være narsissist og psykopat.. Det at du i tillegg har tenkt å skjule(bortforklare) dine handlinger bekrefter tendesene. 

Kommer du også ofte opp i konflikter med familie, venner, venninner? 

Anonymkode: d85d5...314

Oi uff, kanskje jeg er det?😅 Vil hvertfall melde om at dette er en person jeg har vært i forhold med i 4 år å han nylig har flyttet tilbake, sist han bodde her var vi sammen så var derfor jeg var litt nysgjerrig siden vi har begynt å snappe litt mer igjen. Oppå der igjen bor han veldig nærme meg så er av og til litt stresset for å møte på han. Syntes bare det var litt kleint at han kanskje fikk sånn varsling om at jeg hadde trykket på en sånn vinkeemoji å blir sånn styr med effekt osv😭 Men ikke vet jeg, trodde kanskje flere kunne være litt nysgjerrig på exen en sjelden gang i blant.. 

Å jeg er vil også legge til at jeg er ganske konfliktsky av meg så er sjeldent i konflikt, hva enn det skulle ha med saken å gjøre😅

Anonymkode: deb37...f88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...