Gå til innhold

Til dere som har bonusbarn.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan er dere rundt barna, og hvor mye ansvar tar dere? Jeg har 2 barn fra før, møtte nåværende kjæreste for 4 år siden. Han har hjulpet til, blitt med på treninger, kjørt hit og dit. I forfjor ville han flytte inn til oss, å han sa blant annet at han følte tiden var inne å da kunne han hjelpe til enda mer, noe han gjorde. Så i fjor kjøpte vi oss hus sammen. Og brått ble det endring. Han har plutselig mange nye regler, i forhold til barna. Vi har hele veien vært med på trening/kamper, bidratt på dugnader osv. Nå er det stopp. Ungene må komme seg til og fra trening/kamper selv. Han sier at vi kan ikke bruke penger på å kjøre hit og dit, å det kan ikke gå av vår tid sammen. Den gøyale og morsomme stepappaen er ikke så kul lenger. Minstemann har alltid våknet på natta, å komt inn til oss. Plutselig er det galt, han sier at han får dårlig søvn av det. Så jeg må finne på en løsning der sier han. Dette her er bare en liten del av det. Jeg føler meg helt fanget.  Har spurt han om hva som er galt, å han sier bare han er sliten. Merker han blir fort sint/hissig. Byttet også jobb i fjor, det tar mye tid.. Kan han være deprimert? Utbrent? Til meg sier han somsagt at han kun er sliten, men ikke noe mer. 

Anonymkode: d9c9e...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor gamle er barna? De er jo blitt større ila de fire årene.

Anonymkode: ebbe6...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...