Gjest Gjest_Anne_* Skrevet 15. mars 2006 #1 Skrevet 15. mars 2006 Er det bare meg som synes at det er skrekkelig flaut å sende melding til noen man liker for å finne på noe? Svært sjeldent jeg gjør det, og helt forferdelig å få avslag! Uææææ!!
Gjest Gamle Alex Skrevet 15. mars 2006 #2 Skrevet 15. mars 2006 nei, jeg sendte en melding til en gutt jeg ikke hadde snakket med på 6 mnd og kun møtt 2 ganger. 5 1/2 år senere , gift med barn
Gjest Gjest_Anne_* Skrevet 15. mars 2006 #3 Skrevet 15. mars 2006 Godt å høre solskinnshistorier, men i mitt tilfelle gikk det ikke sånn...
Gjest Gamle Alex Skrevet 15. mars 2006 #4 Skrevet 15. mars 2006 Godt å høre solskinnshistorier, men i mitt tilfelle gikk det ikke sånn... ← Det var jo synd
Gjest Gjest_Anne_* Skrevet 15. mars 2006 #5 Skrevet 15. mars 2006 Ja, er litt flau og forvirra nå ja...Svært sjeldent jeg tar initiativ, og da bruker jeg å være rimelig sikker. Men har nok mottatt feil signaler tydeligvis. Sånn kan det gå
marta Skrevet 15. mars 2006 #6 Skrevet 15. mars 2006 Uff da! Men shit au! Man kan jo aldi vite, da! Bedre å ha gjort et forsøk en å ha det uprøvd!! Og det sier jeg Som sliter litt i samme baner
Gjest Gjest_Anne_* Skrevet 15. mars 2006 #7 Skrevet 15. mars 2006 Ja, folk sier at det er bedre å ha prøvd det, enn å aldri gjøre noe med det...Men jeg er ikke så sikker jeg Jeg kjenner denne personen relativt godt, så ting forandrer seg nok nå, når han skjønner hvor landet ligger. Og jeg er redd jeg nok blir litt anspent. Men men, jeg kommer nok over det.
marta Skrevet 15. mars 2006 #8 Skrevet 15. mars 2006 Det er bare å late som det snør neste gang du ser han, det. Late som om du er uberørt av det hele, så koker det nok ut i sanden skal du se. Jaja.. lett for meg å si!
salsera Skrevet 15. mars 2006 #9 Skrevet 15. mars 2006 Nå vet ikke jeg hva du skrev, men så lenge det var noe slikt som "Hei, har du lyst til å gå på kino i kveld" og ikke noe slikt som "Jeg er så forelsket i deg og kan ikke leve uten deg", er det vel ikke noe å være flau over. Trenger vel bare å si at du hadde sååå lyst på å finne på noe den kvelden hvis han spør?
Gjest Jalileh Skrevet 15. mars 2006 #10 Skrevet 15. mars 2006 Noen ganger kan det være flaut, men jeg takler det for å si det sånn...
Gjest Gjest_usikker_* Skrevet 15. mars 2006 #11 Skrevet 15. mars 2006 Er det bare meg som synes at det er skrekkelig flaut å sende melding til noen man liker for å finne på noe? Svært sjeldent jeg gjør det, og helt forferdelig å få avslag! Uææææ!! ← am. Hei! Jeg sendte mld for noen timer siden. Sitter ennå på nåler og venter på svar. Og ja, det er forferdelig, men tenk på dette; Du får i hvert fall et ærlig svar da på om han liker deg eller ikke. Det er dette jeg tenker nå, han sier sikkert nei, og da må jeg bare komme over ham. Dette var kanskje ikke mye trøst.
Gjest Jalileh Skrevet 15. mars 2006 #12 Skrevet 15. mars 2006 am. Hei! Jeg sendte mld for noen timer siden. Sitter ennå på nåler og venter på svar. Og ja, det er forferdelig, men tenk på dette; Du får i hvert fall et ærlig svar da på om han liker deg eller ikke. Det er dette jeg tenker nå, han sier sikkert nei, og da må jeg bare komme over ham. Dette var kanskje ikke mye trøst. ← Bedre det enn å ikke vite.
marta Skrevet 15. mars 2006 #13 Skrevet 15. mars 2006 am. Hei! Jeg sendte mld for noen timer siden. Sitter ennå på nåler og venter på svar. Og ja, det er forferdelig, men tenk på dette; Du får i hvert fall et ærlig svar da på om han liker deg eller ikke. Det er dette jeg tenker nå, han sier sikkert nei, og da må jeg bare komme over ham. Dette var kanskje ikke mye trøst. ← Lurer på om gutter også har det slik når de har sendt en melding av samme sjanger?
Gjest Litja Skrevet 15. mars 2006 #14 Skrevet 15. mars 2006 Lurer på om gutter også har det slik når de har sendt en melding av samme sjanger? ← Godt spørsmål! Driver å funderer på om jeg skal sende melding til en jeg liker utrolig godt. Men er så usikker på om jeg skal tørre, har veldig lyst å finne på noe sammen med han i helga.
marta Skrevet 15. mars 2006 #15 Skrevet 15. mars 2006 Godt spørsmål! Driver å funderer på om jeg skal sende melding til en jeg liker utrolig godt. Men er så usikker på om jeg skal tørre, har veldig lyst å finne på noe sammen med han i helga. ← Gjør det!!!! Hva har du å tape? Bortsett for littegranne stolthet kanskje?? Men den kommer tilbake
Susan Sto Helit Skrevet 15. mars 2006 #16 Skrevet 15. mars 2006 Sendte meldinger og spurte om den kjekke typen som bodde rett ved meg ville være med meg og gå tur, for det var så fint vær. (Dette var på våren altså.) Han ble med han, og nå skal vi gifte oss.
Gjest Gjest_Anne_* Skrevet 15. mars 2006 #17 Skrevet 15. mars 2006 Ja, det går bedre i dag...Var veldig flaut for noen dager siden. Man får vel igjen stoltheten. Jeg tror man bare må ta sjanser..
:-) anna Skrevet 16. mars 2006 #19 Skrevet 16. mars 2006 Hvordan hadde du opplevd det selv om du hadde fått en slik melding da? Så lenge fyren ikke hadde stalker-tendenser så tror jeg jeg ville blitt smigret og tatt det som et kompliment.
Gjest Gjest_Anne_* Skrevet 17. mars 2006 #20 Skrevet 17. mars 2006 Joda, det er sikkert kompliment.. Men det er stusselig å være kompis med noen, og så tror du at det kanskje kan være noe mer. Legger altfor mye i det, og så viser det seg at du har blingsa så totalt. For det første; er jeg så dårlig til å tolke signaler, tenker jeg. Og for det andre; hvordan skal jeg greieå forholde meg naturlig til han nå, jeg blir veldig lett flau, dessverre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå